Lue keskustelun säännöt.
Moderoinnin uusi ilmiö? "Kommenttisi on lähetetty" teksti tulee, mutta kommentti ei tule ketjuun.
Kommentit (5)
Ei se ole uusi ominaisuus. Se on ketjun jäädytys silloin kun siitä arkistoidaan poistettuja viestejä poliisille tms.
Silloin viimeisessä viestissä lukee esim. viesti nro 19/6 vaikka ketjussa on vain 6 viestiä. Poistettuja on 13 ja mikään uusi kommentti ei enää mene läpi. Siitä 5 min myöhemmin ketju usein katoaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tälleen tapahtuu ketjuissa. Munkin ihan asiallisia viestejä on kohdeltu joskus noin. Ketju ei ole hävinnyt.
Joskus ne tulee viiveellä. Joskus ei tule.
Mutta olettekos huomanneet että lainaustoiminto on kaikessa hiljaisuudessa saatu pelittämään hiuksn paremmin!
Mitä kiellettyä sanoit?