Heroiini tehnyt paluun Suomen markkinoille!
Viimeeksi vuosikymmeniä sitten 90-luvun puolivälissä heroiini oli markkinoilla isommin. Silloin se vei useita nuoria hautaan esim. Turussa. Nyt tehnyt paluun varsinais-suomeen, länsi-uudellemaalle ja helsinkiin havaintojen mukaan! Ihmiset eivät ymmärrä miten vakava asia tämä oikeasti on ennekuin ruumiita alkaa tulla taas. valitettavasti.
Kommentit (8)
Alkaa kisa siitä, kumpi voittaa, peukku vai hepo.
Kyllä on ollut 2000-luvullakin, se muija veti Glow -hotellissa överit kun luuli kolaksi. Heroiini on itseasiassa paljon turvallisempi kuin nuo tutkarit joita pyörii joka paikassa.
Käytetäänkö muuten kuin piikittämällä?
Kaarina Piikkikammonen
Vierailija kirjoitti:
Käytetäänkö muuten kuin piikittämällä?
Kaarina Piikkikammonen
Polttamalla voi myös, ei kerrota millainen heroiini on kyseessä.
Kyllä suomen huumepolitiikka toimii. Heroiinikin tekee paluun ja muita aineita on paljon saatavilla. Käyttö ja haitat kasvaa eikä huumepolitiikkaa voi muuttaa. Poliitikot eivät ala korjaamaan itse aiheuttamaansa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomen huumepolitiikka toimii. Heroiinikin tekee paluun ja muita aineita on paljon saatavilla. Käyttö ja haitat kasvaa eikä huumepolitiikkaa voi muuttaa. Poliitikot eivät ala korjaamaan itse aiheuttamaansa ongelmaa.
Heroiinia on ollut Suomessa aina. Jostain syystä se ei kelpaa suomalaisille, vaan täällä halutaan vetää kaikista pahimpia myrkkyjä jotka eivät sovellu ihmisten käyttöön.
Mikä on tiukka hinta?