Lue keskustelun säännöt.
Naapurin sähköauto
23.06.2026 |
Naurettiin kippurassa 😂🤣 piti olla kaikki herkut, mutta ei ollut edes tupakansytytintä tai kasettimankkaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Säästösyistä nappulatkin puuttuu. Saa sohia jotain halpaa kiinalaista tuhrunäyttöä.