Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rikot liikennesääntöjä niin silloin pitäisi lääkärin arvioida ajokyky aina.

Vierailija
23.06.2026 |

Jos siis ajat ylinopeutta, roikut takapuskurissa, ajat vastaantulijoiden kaistalla, ajat punasia päin tai vaikka räpläät puhelinta ajon aikana niin silloin poliisin pitäisi sakkojen lisäksi laittaa kuski lääkärin luokse joka arvioi kuskin ajokyvyn eli onko hän kykevä omistamaan ajokortin. Nykyiseltään on outoa että kukaan ei tutki kuskien ajokuntoa. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme