Voiko sitä kaljaa nyt tilata kotiin kaupasta juuri ennen kello 21 00?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012094347.html
vai kääntyykö woltin kuski takaisin jos ei ehdi kello 21 00 ovelle?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IS jutussa oli että ikä tarkistettava myös ennen luovutusta. Eli ei voi luovuttaa sitä viinaa esim perheen lapselle.
Entä jos naapurin teinit haluaa. Voinko tilata heidän puolesta pikku korvausta vastaan.
Hakumiehen työ helpottuu huomattavasti. Kiitos hallitus.
Tilauksen ja toimituksen välillä tulee olla vähintään 24 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Tilauksen ja toimituksen välillä tulee olla vähintään 24 tuntia.
Tuohan vie pointin koko hommalta. Silloin tilataan kun on tarve. Ei yllätä yhtään että suomessa siinä on tuollainen viivytystaktiikka ettei kannata tilata akuuttiin tarpeeseen.
Vasta 4.7. alkaen, ja voi siihen tilausten määräaikaan jotain sääntöjä tulla, esim. että vain tiettyyn kellonaikaan mennessä tulleet toimitetaan samana päivänä. Sittenhän sen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sitä viinaa voi tilata Alkosta? Eduskunnan päätöksestä on pian jo 2 tuntia. Äsken ei ainakaan vielä kitiinkuljetus toiminut.
Tosisuomalainen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vasta 4.7. alkaen, ja voi siihen tilausten määräaikaan jotain sääntöjä tulla, esim. että vain tiettyyn kellonaikaan mennessä tulleet toimitetaan samana päivänä. Sittenhän sen näkee.
Kokoomus on kyllä tosi osaava ja vikkelä, kun on kaljasta ja viinasta kyse. Niissä asioissa ei todellakaan aikailla. 🍾🍷🍹
Petteriä ei varmaan tullakaan jälkikäteen muistamaan hänen uudesta Petter-sloganistaan, vaan kaimastaan Punakuonosta.
Sehän on ihan pakko tehdä se tilaus viime tipassa. Aikaisintaan 5 minuuttia ennen myyntiajan loppumista voi tehdä tilauksen. Sehän ei ainakaan käy että kävisit itse ostamassa vaikka 3 - 4 päivän juotavat kerralla. Kun kuitenkin juot niin minä ainakin ostaisin kerralla enemmän ettei mene juomisaikaa hukkaan siinä kun joka päivä ramppaa kaupassa.
Entä jos naapurin teinit haluaa. Voinko tilata heidän puolesta pikku korvausta vastaan.