Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sitä kaljaa nyt tilata kotiin kaupasta juuri ennen kello 21 00?

Vierailija
23.06.2026 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012094347.html

 

vai kääntyykö woltin kuski takaisin jos ei ehdi kello 21 00 ovelle?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IS jutussa oli että ikä tarkistettava myös ennen luovutusta. Eli ei voi luovuttaa sitä viinaa esim perheen lapselle.

Entä jos naapurin teinit haluaa. Voinko tilata heidän puolesta pikku korvausta vastaan.

Vierailija
22/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS jutussa oli että ikä tarkistettava myös ennen luovutusta. Eli ei voi luovuttaa sitä viinaa esim perheen lapselle.

Entä jos naapurin teinit haluaa. Voinko tilata heidän puolesta pikku korvausta vastaan.

Hakumiehen työ helpottuu huomattavasti. Kiitos hallitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksen ja toimituksen välillä tulee olla vähintään 24 tuntia. 

Vierailija
24/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilauksen ja toimituksen välillä tulee olla vähintään 24 tuntia. 

Tuohan vie pointin koko hommalta. Silloin tilataan kun on tarve. Ei yllätä yhtään että suomessa siinä on tuollainen viivytystaktiikka ettei kannata tilata akuuttiin tarpeeseen.

Vierailija
25/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 4.7. alkaen, ja voi siihen tilausten määräaikaan jotain sääntöjä tulla, esim. että vain tiettyyn kellonaikaan mennessä tulleet toimitetaan samana päivänä. Sittenhän sen näkee.

Vierailija
26/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin sitä viinaa voi tilata Alkosta? Eduskunnan päätöksestä on pian jo 2 tuntia. Äsken ei ainakaan vielä kitiinkuljetus toiminut. 

Tosisuomalainen. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta 4.7. alkaen, ja voi siihen tilausten määräaikaan jotain sääntöjä tulla, esim. että vain tiettyyn kellonaikaan mennessä tulleet toimitetaan samana päivänä. Sittenhän sen näkee.

Kokoomus on kyllä tosi osaava ja vikkelä, kun on kaljasta ja viinasta kyse. Niissä asioissa ei todellakaan aikailla. 🍾🍷🍹

Petteriä ei varmaan tullakaan jälkikäteen muistamaan hänen uudesta Petter-sloganistaan, vaan kaimastaan Punakuonosta.

Vierailija
28/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan pakko tehdä se tilaus viime tipassa. Aikaisintaan 5 minuuttia ennen myyntiajan loppumista voi tehdä tilauksen. Sehän ei ainakaan käy että kävisit itse ostamassa vaikka 3 - 4 päivän juotavat kerralla. Kun kuitenkin juot niin minä ainakin ostaisin kerralla enemmän ettei mene juomisaikaa hukkaan siinä kun joka päivä ramppaa kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi