Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos poppari on pedofiili, niin kuuntelisitko hänen musiikkiaan?

Vierailija
23.06.2026 |

Miten on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntelisi. Mutta Sillapäätä edelleen fanitetaan.

Vierailija
2/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä parempi vain! T: Rydman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rangaistus teoista ja musiikki musiikkina. En yleensäkään ole kiinnostunut muusikkojen seksuaalisesta suuntautumisesta. Tätä tietenkään ei voi omalla nimellä sanoa tai tulee runtua.

Vierailija
4/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele, tosin ihan jokaista juttua tuskin huomaa ja muistaa, kun niitä on valitettavan paljon. 

Eikä tämä ole vaan periaatteellinen päätös, musa ei vaan enää kuulosta hyvältä, kun tietää minkälainen tyyppi sen on tehnyt. 

Vierailija
5/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä menny halu aktiivisesti kuunnella R. Kellyn musiikkia.

Vierailija
6/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset unohtaa, r kellyhän on tiedetty friikiksi jo vuosia ja hänen musiikkivideot hävisi youtubesta mutta näytti tulleen vuosi sitten takaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme