Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut sinkut teette

Vierailija
22.06.2026 |

Olen ekaa kertaa sinkkuna yli 30 vuoteen. Mitä te teette kun tekee mieli muttei kiinnosta baarista bongatut yhden illan jutut??😄 Pitäisikö ottaa yhteyttä johonkin vanhaan poikaystävään ihan vain sen merkeissä ja tehdä selväksi ettei kyse ole mistään muusta? Seurustella en halua enää ikinä kenenkään kanssa. 

Kuitenkin seksiä haluan vain sellaisen miehen kanssa, jonka tunnen entuudestaan ja tiedän hyväksi tyypiksi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...? 

 

Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen  jälkeen. 

Vierailija
2/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenpä koitat löytää miehen, jonka kanssa vakijotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...? 

 

Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen  jälkeen. 

Täh. Miten siitä mikään elämän sisältö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap

Vierailija
4/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ajatus ja arvomaailmalla sulle paras ratkaisu on maksullinen mies.

Vierailija
5/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet mun kanssa treffeille. Tutustutaan ensin, niin sitten tunnetaan entuudestaan. m

Vierailija
6/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenpä koitat löytää miehen, jonka kanssa vakijotain. 

Niin se on kai tehtävä. Noissa vakijutuissa vain tuppaa aina käymään niin että sotketaan tunteet mukaan syyttä suotta. Itsellä ei ole sitä pelkoa, koska olen tosiaan päättänyt niin mutta esim viimeisin tapaus alkoi yllättäen puhua rakastumisesta vaikka piti olla pelkkä seksisuhde. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä just. Pitää yrittää lämmitellä sellaista eksää, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllä aio kertoa hänelle, että hormonit tässä todenteolla hyrrää, vaan ihan sivistynyttä ihmistä ajattelin esittää.

Vierailija
8/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä just. Pitää yrittää lämmitellä sellaista eksää, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllä aio kertoa hänelle, että hormonit tässä todenteolla hyrrää, vaan ihan sivistynyttä ihmistä ajattelin esittää.

No tämä ei ollut ap. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eksä voi olla hyvä tyyppi jos olet eronnut. Melko lutkamaista ottaa monen vuoden jälkeen yhteyttä eksään ja kertoa että panettaa.

Vierailija
10/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eksä voi olla hyvä tyyppi jos olet eronnut. Melko lutkamaista ottaa monen vuoden jälkeen yhteyttä eksään ja kertoa että panettaa.

Onko? Jos molemmat on sinkkuja niin mitä haittaa siitä on? Kyllä kai sinkutkin jostain seksiä hakee, siis ei kai sinkkuus selibaattia tarkoita. Onko muka enemmän oikein hakea seuraa esim. baarista? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku voi olla eksä vaikka sen takia, että on haluttu elämältä eri asioita. Ei aina erota riidoissa. Ap

Vierailija
12/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...? 

 

Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen  jälkeen. 

Täh. Miten siitä mikään elämän sisältö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap

Kai sinulla on terveet kädet ja tarvittaessa pääsy verkkokauppoihin tilaamaan hupileluja?

Vierailija
14/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...? 

 

Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen  jälkeen. 

Täh. Miten siitä mikään elämän sisältö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap

Jos tekeekin, ei siihen miestä tarvita. En todellakaan lähde sekoilemaan random miesten kanssa vain siksi, että mieli tekee. 

 

Etsi vakip ano Tinderistä jos tarviit miehen vain s eksiä varten. Löytyy 100% varmasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Kolme VIIKKOA? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Runkkaa hyvä ihminen.

Vierailija
16/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Lopetan. Just alkoi 13. vuosi.

Vierailija
17/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...? 

 

Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen  jälkeen. 

Täh. Miten siitä mikään elämän sisältö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap

Kai sinulla on terveet kädet ja tarvittaessa pääsy verkkokauppoihin tilaamaan hupileluja?

On joo ja on ollut kovalla käytöllä mutta ei se ole sama asia kuin miehen vartalo. 😜 Ap

Vierailija
18/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Nainen löytää seuraa aina. Aina. 

 

Eri juttu, millaista. 

Vierailija
19/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Lopetan. Just alkoi 13. vuosi.

😱 Ap

Vierailija
20/50 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Kolme VIIKKOA? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Runkkaa hyvä ihminen.

Siis mä nauran itsekin tälle mutta tää on totisinta totta 😂😂 Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi