Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut sinkut teette

Vierailija
22.06.2026 |

Olen ekaa kertaa sinkkuna yli 30 vuoteen. Mitä te teette kun tekee mieli muttei kiinnosta baarista bongatut yhden illan jutut??😄 Pitäisikö ottaa yhteyttä johonkin vanhaan poikaystävään ihan vain sen merkeissä ja tehdä selväksi ettei kyse ole mistään muusta? Seurustella en halua enää ikinä kenenkään kanssa. 

Kuitenkin seksiä haluan vain sellaisen miehen kanssa, jonka tunnen entuudestaan ja tiedän hyväksi tyypiksi.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät kuvan Tinderiin. Siittä se lähtee. Ei siellä yksikään mies tosissaan seuraa etsi. Kirjoita vaikka suoraan se, mitä etsit.

Vierailija
22/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä just. Pitää yrittää lämmitellä sellaista eksää, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllä aio kertoa hänelle, että hormonit tässä todenteolla hyrrää, vaan ihan sivistynyttä ihmistä ajattelin esittää.

Sä ihmispaska siis annat miehen ymmärtää, että etsit jotain vakavampaa? Häpeäisit edes. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...? 

Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen  jälkeen. 

Täh. Miten siitä mikään elämän sisältö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap

Jos tekeekin, ei siihen miestä tarvita. En todellakaan lähde sekoilemaan random miesten kanssa vain siksi, että mieli tekee. 

Etsi vakip ano Tinderistä jos tarviit miehen vain s eksiä varten. Löytyy 100% varmasti. 

Mua ei hirveästi kiinnosta tinderit.. Onko oikeasti huono idea ottaa yhteyttä johonkin kivaan eksään jonka tiedän sinkuksi? Tindereistä ei tiedä mitä m*lkkuja ne on. Ap

Vierailija
24/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikeesti jengi voi vaan tinderistä napata jonkun ja sitten kahville ja haarat vaan auki? 

Vierailija
25/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta irtoseksiä enää. Kuului nuoruuden toilailuihin sellaiset touhut.

Kyllä ne haut kurissa pysyy ja taustalla. Se koira voittaa, mitä ruokit, sanotaan. Jos ajatukset pyörivät seksin ympärillä, alkaa takuulla himottamaan. Jos ajatukset pyörii muualla, ei himota.

Vierailija
26/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo ehdotti: maksullinen. Tällä vältät, ettei kukaan kehitä tunteita. 

Vierailija
27/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...? 

Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen  jälkeen. 

Täh. Miten siitä mikään elämän sisältö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap

Jos tekeekin, ei siihen miestä tarvita. En todellakaan lähde sekoilemaan random miesten kanssa vain siksi, että mieli tekee. 

Etsi vakip ano Tinderistä jos tarviit miehen vain s eksiä varten. Löytyy 100% varmasti. 

Nimenomaan sanoin ettei mitään random miehiä. Eikö nuo tinderit ole just niitä randomeita. Ap

Vierailija
28/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kelpaa enää kuin bordellih#oraksi ja sielläkin vain harjoittelukappaleeksi.

Vierailija
29/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia oon vähän solmussa kun seksi jonkun tuntemattoman kanssa ei innosta. Pitäisi kuitenkin edes sen verran tietää että toinen on hyvä tyyppi. Ap

Vierailija
30/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi jos joku tuntematon kelpaisi niin saisin kyllä muutakin kuin maksullista. Ap

Vierailija
31/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just eronnut 20v suhteesta. Usein tekee mieli, etenkin kun oli tottunut hyvään seksiin.

Baariin en oo lähtenyt toistaiseksi.. tai tinderiin yms.. eli omilla välineillä sitten puuhailen toistaiseksi. Eihän ne miestä korvaa toki. Tästä ei tainnut apua olla, mutta vertaistueksi?

T.N40

Vierailija
32/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia oon vähän solmussa kun seksi jonkun tuntemattoman kanssa ei innosta. Pitäisi kuitenkin edes sen verran tietää että toinen on hyvä tyyppi. Ap

Juu sama juttu. Ja jännittää kyllä ajatuksena ihan hirveästi! Ihan kuin olis eka kerta käsillä. 

T.N40

Vierailija
33/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon just eronnut 20v suhteesta. Usein tekee mieli, etenkin kun oli tottunut hyvään seksiin.

Baariin en oo lähtenyt toistaiseksi.. tai tinderiin yms.. eli omilla välineillä sitten puuhailen toistaiseksi. Eihän ne miestä korvaa toki. Tästä ei tainnut apua olla, mutta vertaistueksi?

T.N40

Samat ajatukset. Itse erosin 20v. suhteesta ja sen jälkeen seurustelin 3 vuotta ja seksi oli mahtavaa ja sitä oli paljon mutta tuli muita ongelmia. Nyt joka tapauksessa on tosi vaikeaa olla, kun oli tottunut säännölliseen hyvään seksiin. Ap

Vierailija
34/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu sama juttu. Ja jännittää kyllä ajatuksena ihan hirveästi! Ihan kuin olis eka kerta käsillä. 

T.N40

Kiitos vertaistuesta 💞 Ap

Vierailija
35/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voin tarkentaa että mulla on mielessä yksi entinen mun nuoruudesta eli tosi kaukaa menneisyydestä 😅 Erottiin kun oltiin nuoria eikä haluttu vielä sitoutua yms. Tosi kiva tyyppi ja komea, seksikäs. Tiedän että on sinkku myös. Ollaan joskus vuosien varrella vaihdettu kuulumisia. Mitä pahaa siinä voisi olla jos kysyisin kiinnostaako joskus käydä päiväkahvilla..? Siis onko se kamalampaa tai "lutkamaisempaa" kuin hakea seuraa vaikka tinderistä? Ap

Vierailija
36/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä just. Pitää yrittää lämmitellä sellaista eksää, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllä aio kertoa hänelle, että hormonit tässä todenteolla hyrrää, vaan ihan sivistynyttä ihmistä ajattelin esittää.

Parasta on ottaa yhteyttä sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa seksi on hyvää ja jota on joskus rakastanut, mutta kumpikin tietää, ettei suhteesta tulisi mitään.

Vierailija
37/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta on ottaa yhteyttä sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa seksi on hyvää ja jota on joskus rakastanut, mutta kumpikin tietää, ettei suhteesta tulisi mitään.

Noin just näin mäkin ajattelin Ap

Vierailija
38/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä helppoa löytää miehiä, joilta saa sekkksiä.

Vierailija
39/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sit kanssa vaan siinä tapauksessa, että luottamus pelaa edelleen. Eikä eron taustalla ole mitään isoja kaunoja tai traumoja.

Vierailija
40/62 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sit kanssa vaan siinä tapauksessa, että luottamus pelaa edelleen. Eikä eron taustalla ole mitään isoja kaunoja tai traumoja.

Joo siis kyse nuoruuden poikaystävästä jonka kanssa seurusteltiin lyhyen aikaa. Ei mitään riitoja tms. Oltiin 19-20 vuotiaita ja nyt mä olen 46 ja hän on 49 että eiköhän tässä ole kumpainenkin päässyt yli 😂 Ap