Miten te muut sinkut teette
Olen ekaa kertaa sinkkuna yli 30 vuoteen. MitĂ€ te teette kun tekee mieli muttei kiinnosta baarista bongatut yhden illan jutut??đ PitĂ€isikö ottaa yhteyttĂ€ johonkin vanhaan poikaystĂ€vÀÀn ihan vain sen merkeissĂ€ ja tehdĂ€ selvĂ€ksi ettei kyse ole mistÀÀn muusta? Seurustella en halua enÀÀ ikinĂ€ kenenkÀÀn kanssa.
Kuitenkin seksiÀ haluan vain sellaisen miehen kanssa, jonka tunnen entuudestaan ja tiedÀn hyvÀksi tyypiksi.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
No sitÀ just. PitÀÀ yrittÀÀ lÀmmitellÀ sellaista eksÀÀ, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllÀ aio kertoa hÀnelle, ettÀ hormonit tÀssÀ todenteolla hyrrÀÀ, vaan ihan sivistynyttÀ ihmistÀ ajattelin esittÀÀ.
SÀ ihmispaska siis annat miehen ymmÀrtÀÀ, ettÀ etsit jotain vakavampaa? HÀpeÀisit edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tylsÀltÀ. MitÀpÀ jos koittaisit keskittyÀ rakentamaan mukavannja mielekkÀÀn elÀmÀn sinkkuna, eikÀ niin ettÀ mies on elÀmÀsi sisÀltö? Ei...?
Terveisin N 54, eronnutlÀhes 30 vuoden parisuhteen jÀlkeen.
TÀh. Miten siitÀ mikÀÀn elÀmÀn sisÀltö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap
Jos tekeekin, ei siihen miestÀ tarvita. En todellakaan lÀhde sekoilemaan random miesten kanssa vain siksi, ettÀ mieli tekee.
Etsi vakip ano TinderistÀ jos tarviit miehen vain s eksiÀ varten. Löytyy 100% varmasti.
Mua ei hirveÀsti kiinnosta tinderit.. Onko oikeasti huono idea ottaa yhteyttÀ johonkin kivaan eksÀÀn jonka tiedÀn sinkuksi? TindereistÀ ei tiedÀ mitÀ m*lkkuja ne on. Ap
Miten oikeesti jengi voi vaan tinderistÀ napata jonkun ja sitten kahville ja haarat vaan auki?
En harrasta irtoseksiÀ enÀÀ. Kuului nuoruuden toilailuihin sellaiset touhut.
KyllÀ ne haut kurissa pysyy ja taustalla. Se koira voittaa, mitÀ ruokit, sanotaan. Jos ajatukset pyörivÀt seksin ympÀrillÀ, alkaa takuulla himottamaan. Jos ajatukset pyörii muualla, ei himota.
Kuten joku jo ehdotti: maksullinen. TÀllÀ vÀltÀt, ettei kukaan kehitÀ tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tylsÀltÀ. MitÀpÀ jos koittaisit keskittyÀ rakentamaan mukavannja mielekkÀÀn elÀmÀn sinkkuna, eikÀ niin ettÀ mies on elÀmÀsi sisÀltö? Ei...?
Terveisin N 54, eronnutlÀhes 30 vuoden parisuhteen jÀlkeen.
TÀh. Miten siitÀ mikÀÀn elÀmÀn sisÀltö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap
Jos tekeekin, ei siihen miestÀ tarvita. En todellakaan lÀhde sekoilemaan random miesten kanssa vain siksi, ettÀ mieli tekee.
Etsi vakip ano TinderistÀ jos tarviit miehen vain s eksiÀ varten. Löytyy 100% varmasti.
Nimenomaan sanoin ettei mitÀÀn random miehiÀ. Eikö nuo tinderit ole just niitÀ randomeita. Ap
Et sinÀ kelpaa enÀÀ kuin bordellih#oraksi ja siellÀkin vain harjoittelukappaleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo ehdotti: maksullinen. TÀllÀ vÀltÀt, ettei kukaan kehitÀ tunteita.
Sen takia oon vÀhÀn solmussa kun seksi jonkun tuntemattoman kanssa ei innosta. PitÀisi kuitenkin edes sen verran tietÀÀ ettÀ toinen on hyvÀ tyyppi. Ap
SitÀpaitsi jos joku tuntematon kelpaisi niin saisin kyllÀ muutakin kuin maksullista. Ap
MÀ oon just eronnut 20v suhteesta. Usein tekee mieli, etenkin kun oli tottunut hyvÀÀn seksiin.
Baariin en oo lÀhtenyt toistaiseksi.. tai tinderiin yms.. eli omilla vÀlineillÀ sitten puuhailen toistaiseksi. EihÀn ne miestÀ korvaa toki. TÀstÀ ei tainnut apua olla, mutta vertaistueksi?
T.N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo ehdotti: maksullinen. TÀllÀ vÀltÀt, ettei kukaan kehitÀ tunteita.
Sen takia oon vÀhÀn solmussa kun seksi jonkun tuntemattoman kanssa ei innosta. PitÀisi kuitenkin edes sen verran tietÀÀ ettÀ toinen on hyvÀ tyyppi. Ap
Juu sama juttu. Ja jÀnnittÀÀ kyllÀ ajatuksena ihan hirveÀsti! Ihan kuin olis eka kerta kÀsillÀ.
T.N40
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon just eronnut 20v suhteesta. Usein tekee mieli, etenkin kun oli tottunut hyvÀÀn seksiin.
Baariin en oo lÀhtenyt toistaiseksi.. tai tinderiin yms.. eli omilla vÀlineillÀ sitten puuhailen toistaiseksi. EihÀn ne miestÀ korvaa toki. TÀstÀ ei tainnut apua olla, mutta vertaistueksi?
T.N40
Samat ajatukset. Itse erosin 20v. suhteesta ja sen jÀlkeen seurustelin 3 vuotta ja seksi oli mahtavaa ja sitÀ oli paljon mutta tuli muita ongelmia. Nyt joka tapauksessa on tosi vaikeaa olla, kun oli tottunut sÀÀnnölliseen hyvÀÀn seksiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo ehdotti: maksullinen. TÀllÀ vÀltÀt, ettei kukaan kehitÀ tunteita.
Sen takia oon vÀhÀn solmussa kun seksi jonkun tuntemattoman kanssa ei innosta. PitÀisi kuitenkin edes sen verran tietÀÀ ettÀ toinen on hyvÀ tyyppi. Ap
Juu sama juttu. Ja jÀnnittÀÀ kyllÀ ajatuksena ihan hirveÀsti! Ihan kuin olis eka kerta kÀsillÀ.
T.N40
Kiitos vertaistuesta đ Ap
Niin voin tarkentaa ettĂ€ mulla on mielessĂ€ yksi entinen mun nuoruudesta eli tosi kaukaa menneisyydestĂ€ đ Erottiin kun oltiin nuoria eikĂ€ haluttu vielĂ€ sitoutua yms. Tosi kiva tyyppi ja komea, seksikĂ€s. TiedĂ€n ettĂ€ on sinkku myös. Ollaan joskus vuosien varrella vaihdettu kuulumisia. MitĂ€ pahaa siinĂ€ voisi olla jos kysyisin kiinnostaako joskus kĂ€ydĂ€ pĂ€ivĂ€kahvilla..? Siis onko se kamalampaa tai "lutkamaisempaa" kuin hakea seuraa vaikka tinderistĂ€? Ap
Vierailija kirjoitti:
No sitÀ just. PitÀÀ yrittÀÀ lÀmmitellÀ sellaista eksÀÀ, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllÀ aio kertoa hÀnelle, ettÀ hormonit tÀssÀ todenteolla hyrrÀÀ, vaan ihan sivistynyttÀ ihmistÀ ajattelin esittÀÀ.
Parasta on ottaa yhteyttÀ sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa seksi on hyvÀÀ ja jota on joskus rakastanut, mutta kumpikin tietÀÀ, ettei suhteesta tulisi mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitÀ just. PitÀÀ yrittÀÀ lÀmmitellÀ sellaista eksÀÀ, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllÀ aio kertoa hÀnelle, ettÀ hormonit tÀssÀ todenteolla hyrrÀÀ, vaan ihan sivistynyttÀ ihmistÀ ajattelin esittÀÀ.
Parasta on ottaa yhteyttÀ sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa seksi on hyvÀÀ ja jota on joskus rakastanut, mutta kumpikin tietÀÀ, ettei suhteesta tulisi mitÀÀn.
Noin just nÀin mÀkin ajattelin Ap
On kyllÀ helppoa löytÀÀ miehiÀ, joilta saa sekkksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitÀ just. PitÀÀ yrittÀÀ lÀmmitellÀ sellaista eksÀÀ, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllÀ aio kertoa hÀnelle, ettÀ hormonit tÀssÀ todenteolla hyrrÀÀ, vaan ihan sivistynyttÀ ihmistÀ ajattelin esittÀÀ.
Parasta on ottaa yhteyttÀ sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa seksi on hyvÀÀ ja jota on joskus rakastanut, mutta kumpikin tietÀÀ, ettei suhteesta tulisi mitÀÀn.
Noin just nÀin mÀkin ajattelin Ap
Mutta sit kanssa vaan siinÀ tapauksessa, ettÀ luottamus pelaa edelleen. EikÀ eron taustalla ole mitÀÀn isoja kaunoja tai traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitÀ just. PitÀÀ yrittÀÀ lÀmmitellÀ sellaista eksÀÀ, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllÀ aio kertoa hÀnelle, ettÀ hormonit tÀssÀ todenteolla hyrrÀÀ, vaan ihan sivistynyttÀ ihmistÀ ajattelin esittÀÀ.
Parasta on ottaa yhteyttÀ sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa seksi on hyvÀÀ ja jota on joskus rakastanut, mutta kumpikin tietÀÀ, ettei suhteesta tulisi mitÀÀn.
Noin just nÀin mÀkin ajattelin Ap
Mutta sit kanssa vaan siinÀ tapauksessa, ettÀ luottamus pelaa edelleen. EikÀ eron taustalla ole mitÀÀn isoja kaunoja tai traumoja.
Joo siis kyse nuoruuden poikaystĂ€vĂ€stĂ€ jonka kanssa seurusteltiin lyhyen aikaa. Ei mitÀÀn riitoja tms. Oltiin 19-20 vuotiaita ja nyt mĂ€ olen 46 ja hĂ€n on 49 ettĂ€ eiköhĂ€n tĂ€ssĂ€ ole kumpainenkin pÀÀssyt yli đ Ap
PistÀt kuvan Tinderiin. SiittÀ se lÀhtee. Ei siellÀ yksikÀÀn mies tosissaan seuraa etsi. Kirjoita vaikka suoraan se, mitÀ etsit.