Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miten te muut sinkut teette

Vierailija
22.06.2026 |

Olen ekaa kertaa sinkkuna yli 30 vuoteen. MitĂ€ te teette kun tekee mieli muttei kiinnosta baarista bongatut yhden illan jutut??😄 PitĂ€isikö ottaa yhteyttĂ€ johonkin vanhaan poikaystĂ€vÀÀn ihan vain sen merkeissĂ€ ja tehdĂ€ selvĂ€ksi ettei kyse ole mistÀÀn muusta? Seurustella en halua enÀÀ ikinĂ€ kenenkÀÀn kanssa. 

Kuitenkin seksiÀ haluan vain sellaisen miehen kanssa, jonka tunnen entuudestaan ja tiedÀn hyvÀksi tyypiksi.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tai siis minÀ olin 19 ja hÀn sen 22 mutta joka tapauksessa kauan kauan sitten. Ap

Vierailija
42/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistĂ€ tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Opettele seisomaan omilla jaloillasi. ÄlĂ€ elĂ€ elĂ€mÀÀsi miesten kautta. Mieti itseksesi, ettĂ€ miksi haluat seksiĂ€ miehiltĂ€. MikĂ€ kohta sinussa kaipaa muutosta parempaan. 

Sivusta naiselta 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistĂ€ tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Opettele seisomaan omilla jaloillasi. ÄlĂ€ elĂ€ elĂ€mÀÀsi miesten kautta. Mieti itseksesi, ettĂ€ miksi haluat seksiĂ€ miehiltĂ€. MikĂ€ kohta sinussa kaipaa muutosta parempaan. 

Sivusta naiselta 

Seison kyllÀ ihan omilla jaloillani, ei huolta. Ei ole tarkoitus aloittaa mitÀÀn suhdetta eikÀ kehitellÀ tunteita mihinkÀÀn suuntaan. Tekee vain mieli! En ymmÀrrÀ miten sitÀ voisi tuollaisen tarpeen yhtÀkkiÀ pyyhkiÀ pois elÀmÀstÀ enkÀ haluakaan. Seksi on kivaa ja se rauhoittaa mua. En aio luopua siitÀ vaikken enÀÀ halua seurustelusuhdetta. Ap

Vierailija
44/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kai vapaus ja itsenÀisyys selibaattia tarkoita. Ap

Vierailija
45/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku juttuhan teillĂ€ on ollut sen exĂ€n kanssa joka on toisessa viehĂ€ttĂ€nyt ettĂ€ tuossa on riski ettĂ€ kuitenkin tulee jommalle kummalle tunteita 

Vierailija
46/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀkö tehdÀÀn? No harrasretaan utsetyydytystÀ. NÀin olen koko ikÀni tehnyt kun ihan periaatteesta en halua ostaa seksiÀ "alan ammattilaiselta" KyllÀhön sitÀ 40+ elinvuoteni aikana voinut toisinkin mennÀ mutta toisaalta en tiedÀ mitÀ se muuttaisi, jos nyt voisin sanoa, ettÀ joo olen harrastanut seksiÀ; poikuus meni 20 vuotta sitten vs, ettÀ en ole kumppanin kans harrastanut sitÀ ensimmÀitÀkÀÀn kertaa.

Sen olen kauan aikaa sitten luvannut itselleni, ettĂ€ ketÀÀn toista en syytĂ€ tai arvostele saati halveksi siksi, ettĂ€ olen niin  kokematonnkuin olen. Ennakkoluuloisuuden "kokemattomuuttani" kohtaan ymmĂ€rrĂ€n oikein hyvin. KyllĂ€ sotĂ€ itsekin kolisin ennakkoluuloja jos kohtaisin itsenikaltaisen "kokemattoman" - EnkĂ€ vĂ€hiten siksi, ettĂ€ hyvin usein kun olen lukenut jutun "vanhemmasta kokematyomasta" niin en ole voinut tĂ€ydin vĂ€lttyĂ€ ajatukselta, ettĂ€ hĂ€nen ongelmansa tai haasteensa saattaa sittenkin olla jossain muualla kuin siinĂ€, ettei ole harrastanut seksiĂ€ kumppanin kans. 

Totta kai jaettu seksi voi varmasti antaa paljon mutta ilmankin voi elÀÀ, jopa mnÀ, vailka en osaa pitÀÀ itseÀni aseksuaalina mutta isyyhynnyt on kyllÀ kerran jos toisenkin ja halipula on tuntunut pakahduttavalta, mutta minkÀs teet.

Vierailija
47/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mÀ en kyllÀ suostu olemaan ilman, se on selvÀ. Jotakin teen asian eteen ja pian! Oon hyvÀnnÀköinen ja osaan olla ihmisten kanssa. LÀhinnÀ mietin mikÀ se oikea tapa tÀstÀ on edetÀ. Mut taidan olla jo pÀÀttÀnyt Ap

Vierailija
48/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ sama ajatusmaailmahan se on inceleillÀkin: ei voi aikuinen ihminen elÀÀ hyvÀÀ elÀmÀÀ ilman toisen tarjoamaa seksiÀ. Ei se ole yhtÀÀn sen terveempi nÀin pÀin.

SÀ kuvittelet ettÀ eksÀ on joku helppo ratkasu ja siinÀhÀn ei tunteet tuu kuvioihin ku vaan sanoo ettÀ ei sit tunteita nehÀn ei vanhastaan mitenkÀÀn voi pompata pintaan.

Haluut helpon, tutun, luotettavan mutta ei rakastuvan seksikumppanin. SiitÀ vaan ettimÀÀn kunhan lopetat suhteen heti kun toisessa alkaa nÀkyÀ tunteisen merkkejÀ.

Porukka tÀÀllÀ sanoo sulle ettÀ hanki muuta sisÀltöÀ elÀmÀÀs koska ton sortin ettiminen tulee viemÀÀn hitosti aikaa ja energiaa ja aiheuttaa draamaa halusit tai et.

Vierailija
49/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mÀ en kyllÀ suostu olemaan ilman, se on selvÀ. Jotakin teen asian eteen ja pian! Oon hyvÀnnÀköinen ja osaan olla ihmisten kanssa. LÀhinnÀ mietin mikÀ se oikea tapa tÀstÀ on edetÀ. Mut taidan olla jo pÀÀttÀnyt Ap

Onhan se kai niin, ettĂ€ nĂ€mĂ€ seksinharrastaminen kasautuu ja kertyy. Joku mies oletettu, joskus kirjoitti, kuinka hĂ€ olisi huomaamattaan tullut luoneeksi jonkinlaisen haarniskan, joka esti hĂ€ntĂ€ etenemĂ€stĂ€ mahd.odotettua nopeutta seksiin, joillakinhan on kĂ€sitys, ettĂ€ mies tai miehet olisivat aina valmiita ja halukkaita seksiin kun vain tilaisuus tulisi. - Ja elkeivĂ€t olisi vialla: ehdottaja olisi erityisen vastenmielisen nĂ€köinen mies itse umpihomo tai kiihkouskovainen konservatiivi eunukki tms. 

Vierailija
50/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No voihan sitĂ€ laittaa viestiĂ€ sille nuoruuden exĂ€lle, ei siinĂ€ mitÀÀn hĂ€viĂ€. KyllĂ€ minullekin aina vĂ€lillĂ€ joku laittaa viestiĂ€, mutta kuittaan ettĂ€ nyt ei kiinnosta, on jo mies. En kyllĂ€ seurustele, mutta vakikaveri kuitenkin. Eli voisin toki muidenkin kanssa olla, mutta ei ainakaan niistĂ€ vanhoista heiloista kukaan enÀÀ sytytĂ€ niin paljon. Mieluummin nyt sitten vain tĂ€mĂ€ yksi tyyppi, kun seksi toimii niin hyvin. 

Onhan nĂ€issĂ€ vakihoito jutuissa omat riskinsĂ€, mutta ihan kivasti mennyt jo useamman vuoden. Voisin ehkĂ€ seurustellakin, mutta en vaan tapaa miehiĂ€ oikein missÀÀn. Ja tinder on ihan turha paikka. 

N43

Vierailija
51/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis miksi se on niin kamalaa ettĂ€ joku haluaa seksiĂ€? Etenkin jos se on nainen. SehĂ€n vaan tuntuu hyvĂ€ltĂ€, siinĂ€ vapautuu kaikenlaisia hormoneja jne. Ihan normaali juttu. Ei se runk kaaminen sama ole. 

KyllĂ€ tekin varmaan jostain saatte mielihyvÀÀ, on se sitten tupakka, alkoholi, suklaa tai joku harrastus. Kukaan sitĂ€kÀÀn tuomitse. 

Minulla seksi on niitĂ€ harvoja asioita mistĂ€ saan mielihyvÀÀ. En saa sitĂ€ pĂ€ihteistĂ€, en liikunnasta en juuri mistÀÀn perinteisestĂ€ asiasta. En silti pane kaikkia, jotain fiilistĂ€ pitÀÀ olla kuitenkin. Ja on se yksi vakikumppani. No, mulla on hyvĂ€ hormonitoiminta. 

Ohis

Vierailija
52/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi se on niin kamalaa ettĂ€ joku haluaa seksiĂ€? Etenkin jos se on nainen. SehĂ€n vaan tuntuu hyvĂ€ltĂ€, siinĂ€ vapautuu kaikenlaisia hormoneja jne. Ihan normaali juttu. Ei se runk kaaminen sama ole. 

KyllĂ€ tekin varmaan jostain saatte mielihyvÀÀ, on se sitten tupakka, alkoholi, suklaa tai joku harrastus. Kukaan sitĂ€kÀÀn tuomitse. 

Minulla seksi on niitĂ€ harvoja asioita mistĂ€ saan mielihyvÀÀ. En saa sitĂ€ pĂ€ihteistĂ€, en liikunnasta en juuri mistÀÀn perinteisestĂ€ asiasta. En silti pane kaikkia, jotain fiilistĂ€ pitÀÀ olla kuitenkin. Ja on se yksi vakikumppani. No, mulla on hyvĂ€ hormonitoiminta. 

Ohis

Kiitos!! Oli ihan kuin minun kirjoittama! Tosi moni tĂ€hĂ€n ketjuun kirjoittanut tuntuu ajattelevan ettĂ€ multa menee suurinpiirtein itsenĂ€isyys ja oma tahto jos "annan" miehelle! YhtĂ€ lailla minĂ€ siinĂ€ otan ja saan đŸ€— Ap

Vierailija
53/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista tietÀÀ ajattelisko porukka samalla tavalla jos olisin mies joka suunnittelee seksiÀ vanhan tyttöystÀvÀn kanssa. ElÀisinkö siinÀ tapauksessa sen naisen kautta jos harrastan satunnaista seksiÀ sen kanssa. Varmaan ajattelisitte ettÀ mÀ miehenÀ toimisin oman tahdon ajamana ja se entinen tyttöystÀvÀ olisi mun vietÀvissÀ. Ap

Vierailija
54/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Niin etenkÀÀn, jos on nainen, koska ÀÀessÀ olisi seksiÀ haluavA mies, niin hÀnet kivitetisiin ja potkittaisiin pÀÀhÀn syvÀsti halveksuttavana incelinÀ.

Vierailija
55/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta naiselta 

Seison kyllÀ ihan omilla jaloillani, ei huolta. Ei ole tarkoitus aloittaa mitÀÀn suhdetta eikÀ kehitellÀ tunteita mihinkÀÀn suuntaan. Tekee vain mieli! En ymmÀrrÀ miten sitÀ voisi tuollaisen tarpeen yhtÀkkiÀ pyyhkiÀ pois elÀmÀstÀ enkÀ haluakaan. Seksi on kivaa ja se rauhoittaa mua. En aio luopua siitÀ vaikken enÀÀ halua seurustelusuhdetta. Ap

Hyi. Harrastaa seksiÀ jonkun randomin kanssa vailla tunteita. En tiedÀ vastenmielisempÀÀ. MÀ haluan ainakin nauttia itsestÀni ja pitÀÀ itsestÀni huolta enkÀ nauttisi yhtÀÀn jonkun exÀn saati tuntemattoman tunteettomasta pökkimisestÀ. Arvosta hyvÀ nainen itseÀsi. Paneminen on tylsÀÀ, rakastelu on ihanaa.

Vierailija
56/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta naiselta 

Hyi. Harrastaa seksiÀ jonkun randomin kanssa vailla tunteita. En tiedÀ vastenmielisempÀÀ. MÀ haluan ainakin nauttia itsestÀni ja pitÀÀ itsestÀni huolta enkÀ nauttisi yhtÀÀn jonkun exÀn saati tuntemattoman tunteettomasta pökkimisestÀ. Arvosta hyvÀ nainen itseÀsi. Paneminen on tylsÀÀ, rakastelu on ihanaa.

MĂ€ en ajattele siitĂ€ noin. TiedĂ€n ettĂ€ tĂ€mĂ€ kyseinen eksĂ€ on tosi hyvĂ€ ja hauska tyyppi. En pidĂ€ ihmisenĂ€ hĂ€ntĂ€ mitenkÀÀn randomina. En vois kuvitellakaan ettĂ€ iskisin jonkun tyyliin baarista jotain yhden illan juttua varten mutta kyllĂ€ voisin olla (ja todennĂ€köisesti aionkin) tuollaisen ihmisen kanssa joka on aina ollut tosi kiltti ja hyvĂ€ mua kohtaan. Tekisin kuitenkin selvĂ€ksi etten ala mihinkÀÀn suhteeseen ja mun on vaikea kuvitella ettĂ€ ei suostuisi siihen 😁 On laittanut vĂ€lillĂ€ vuosien varrella vĂ€hĂ€n vihjailevia viestejĂ€. Ap

Vierailija
57/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EnkÀ nÀe itse mitÀÀn vaihtoehtoja koska mun ehdot on ettÀ tykkÀÀn varmuudella siitÀ ihmisestÀ kenen kanssa olen, en halua seurustelusuhdetta MUTTA en missÀÀn nimessÀ halua myöskÀÀn luopua seksistÀ. Ap

Vierailija
58/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onkohan tÀmÀ joku kokeilu ettÀ miten pitkÀÀn saa tÀysin tyhjÀnpÀivÀisen ketjun pidettyÀ hengissÀ?

Kun ratkaisu ja perustelut on aloittajalla kuitenkin olleet jo alusta asti selvÀnÀ.

Vierailija
59/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tÀmÀ joku kokeilu ettÀ miten pitkÀÀn saa tÀysin tyhjÀnpÀivÀisen ketjun pidettyÀ hengissÀ?

Kun ratkaisu ja perustelut on aloittajalla kuitenkin olleet jo alusta asti selvÀnÀ.

No mĂ€ kĂ€ytin tĂ€tĂ€ nĂ€köjÀÀn vĂ€hĂ€n niinkuin pĂ€ivĂ€kirjana 😂 Ap

Vierailija
60/62 |
22.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulle tuli jo tĂ€ltĂ€ eksĂ€ltĂ€ viesti ettei mun tartte olla ikinĂ€ ilman. Oon aika nopea liikkeissĂ€ni 😅 Kun tekee jotain mieli ni se pitÀÀ tehĂ€! Ap