Miten te muut sinkut teette
Olen ekaa kertaa sinkkuna yli 30 vuoteen. MitĂ€ te teette kun tekee mieli muttei kiinnosta baarista bongatut yhden illan jutut??đ PitĂ€isikö ottaa yhteyttĂ€ johonkin vanhaan poikaystĂ€vÀÀn ihan vain sen merkeissĂ€ ja tehdĂ€ selvĂ€ksi ettei kyse ole mistÀÀn muusta? Seurustella en halua enÀÀ ikinĂ€ kenenkÀÀn kanssa.
Kuitenkin seksiÀ haluan vain sellaisen miehen kanssa, jonka tunnen entuudestaan ja tiedÀn hyvÀksi tyypiksi.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Lopetatteko te vaan seksin, kun teistĂ€ tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille đ Ap
Opettele seisomaan omilla jaloillasi. ĂlĂ€ elĂ€ elĂ€mÀÀsi miesten kautta. Mieti itseksesi, ettĂ€ miksi haluat seksiĂ€ miehiltĂ€. MikĂ€ kohta sinussa kaipaa muutosta parempaan.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetatteko te vaan seksin, kun teistĂ€ tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille đ Ap
Opettele seisomaan omilla jaloillasi. ĂlĂ€ elĂ€ elĂ€mÀÀsi miesten kautta. Mieti itseksesi, ettĂ€ miksi haluat seksiĂ€ miehiltĂ€. MikĂ€ kohta sinussa kaipaa muutosta parempaan.
Sivusta naiselta
Seison kyllÀ ihan omilla jaloillani, ei huolta. Ei ole tarkoitus aloittaa mitÀÀn suhdetta eikÀ kehitellÀ tunteita mihinkÀÀn suuntaan. Tekee vain mieli! En ymmÀrrÀ miten sitÀ voisi tuollaisen tarpeen yhtÀkkiÀ pyyhkiÀ pois elÀmÀstÀ enkÀ haluakaan. Seksi on kivaa ja se rauhoittaa mua. En aio luopua siitÀ vaikken enÀÀ halua seurustelusuhdetta. Ap
Joku juttuhan teillÀ on ollut sen exÀn kanssa joka on toisessa viehÀttÀnyt ettÀ tuossa on riski ettÀ kuitenkin tulee jommalle kummalle tunteita
MitÀkö tehdÀÀn? No harrasretaan utsetyydytystÀ. NÀin olen koko ikÀni tehnyt kun ihan periaatteesta en halua ostaa seksiÀ "alan ammattilaiselta" KyllÀhön sitÀ 40+ elinvuoteni aikana voinut toisinkin mennÀ mutta toisaalta en tiedÀ mitÀ se muuttaisi, jos nyt voisin sanoa, ettÀ joo olen harrastanut seksiÀ; poikuus meni 20 vuotta sitten vs, ettÀ en ole kumppanin kans harrastanut sitÀ ensimmÀitÀkÀÀn kertaa.
Sen olen kauan aikaa sitten luvannut itselleni, ettÀ ketÀÀn toista en syytÀ tai arvostele saati halveksi siksi, ettÀ olen niin kokematonnkuin olen. Ennakkoluuloisuuden "kokemattomuuttani" kohtaan ymmÀrrÀn oikein hyvin. KyllÀ sotÀ itsekin kolisin ennakkoluuloja jos kohtaisin itsenikaltaisen "kokemattoman" - EnkÀ vÀhiten siksi, ettÀ hyvin usein kun olen lukenut jutun "vanhemmasta kokematyomasta" niin en ole voinut tÀydin vÀlttyÀ ajatukselta, ettÀ hÀnen ongelmansa tai haasteensa saattaa sittenkin olla jossain muualla kuin siinÀ, ettei ole harrastanut seksiÀ kumppanin kans.
Totta kai jaettu seksi voi varmasti antaa paljon mutta ilmankin voi elÀÀ, jopa mnÀ, vailka en osaa pitÀÀ itseÀni aseksuaalina mutta isyyhynnyt on kyllÀ kerran jos toisenkin ja halipula on tuntunut pakahduttavalta, mutta minkÀs teet.
No mÀ en kyllÀ suostu olemaan ilman, se on selvÀ. Jotakin teen asian eteen ja pian! Oon hyvÀnnÀköinen ja osaan olla ihmisten kanssa. LÀhinnÀ mietin mikÀ se oikea tapa tÀstÀ on edetÀ. Mut taidan olla jo pÀÀttÀnyt Ap
TÀmÀ sama ajatusmaailmahan se on inceleillÀkin: ei voi aikuinen ihminen elÀÀ hyvÀÀ elÀmÀÀ ilman toisen tarjoamaa seksiÀ. Ei se ole yhtÀÀn sen terveempi nÀin pÀin.
SÀ kuvittelet ettÀ eksÀ on joku helppo ratkasu ja siinÀhÀn ei tunteet tuu kuvioihin ku vaan sanoo ettÀ ei sit tunteita nehÀn ei vanhastaan mitenkÀÀn voi pompata pintaan.
Haluut helpon, tutun, luotettavan mutta ei rakastuvan seksikumppanin. SiitÀ vaan ettimÀÀn kunhan lopetat suhteen heti kun toisessa alkaa nÀkyÀ tunteisen merkkejÀ.
Porukka tÀÀllÀ sanoo sulle ettÀ hanki muuta sisÀltöÀ elÀmÀÀs koska ton sortin ettiminen tulee viemÀÀn hitosti aikaa ja energiaa ja aiheuttaa draamaa halusit tai et.
Vierailija kirjoitti:
No mÀ en kyllÀ suostu olemaan ilman, se on selvÀ. Jotakin teen asian eteen ja pian! Oon hyvÀnnÀköinen ja osaan olla ihmisten kanssa. LÀhinnÀ mietin mikÀ se oikea tapa tÀstÀ on edetÀ. Mut taidan olla jo pÀÀttÀnyt Ap
Onhan se kai niin, ettÀ nÀmÀ seksinharrastaminen kasautuu ja kertyy. Joku mies oletettu, joskus kirjoitti, kuinka hÀ olisi huomaamattaan tullut luoneeksi jonkinlaisen haarniskan, joka esti hÀntÀ etenemÀstÀ mahd.odotettua nopeutta seksiin, joillakinhan on kÀsitys, ettÀ mies tai miehet olisivat aina valmiita ja halukkaita seksiin kun vain tilaisuus tulisi. - Ja elkeivÀt olisi vialla: ehdottaja olisi erityisen vastenmielisen nÀköinen mies itse umpihomo tai kiihkouskovainen konservatiivi eunukki tms.
No voihan sitÀ laittaa viestiÀ sille nuoruuden exÀlle, ei siinÀ mitÀÀn hÀviÀ. KyllÀ minullekin aina vÀlillÀ joku laittaa viestiÀ, mutta kuittaan ettÀ nyt ei kiinnosta, on jo mies. En kyllÀ seurustele, mutta vakikaveri kuitenkin. Eli voisin toki muidenkin kanssa olla, mutta ei ainakaan niistÀ vanhoista heiloista kukaan enÀÀ sytytÀ niin paljon. Mieluummin nyt sitten vain tÀmÀ yksi tyyppi, kun seksi toimii niin hyvin.
Onhan nÀissÀ vakihoito jutuissa omat riskinsÀ, mutta ihan kivasti mennyt jo useamman vuoden. Voisin ehkÀ seurustellakin, mutta en vaan tapaa miehiÀ oikein missÀÀn. Ja tinder on ihan turha paikka.
N43
Siis miksi se on niin kamalaa ettÀ joku haluaa seksiÀ? Etenkin jos se on nainen. SehÀn vaan tuntuu hyvÀltÀ, siinÀ vapautuu kaikenlaisia hormoneja jne. Ihan normaali juttu. Ei se runk kaaminen sama ole.
KyllÀ tekin varmaan jostain saatte mielihyvÀÀ, on se sitten tupakka, alkoholi, suklaa tai joku harrastus. Kukaan sitÀkÀÀn tuomitse.
Minulla seksi on niitÀ harvoja asioita mistÀ saan mielihyvÀÀ. En saa sitÀ pÀihteistÀ, en liikunnasta en juuri mistÀÀn perinteisestÀ asiasta. En silti pane kaikkia, jotain fiilistÀ pitÀÀ olla kuitenkin. Ja on se yksi vakikumppani. No, mulla on hyvÀ hormonitoiminta.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi se on niin kamalaa ettÀ joku haluaa seksiÀ? Etenkin jos se on nainen. SehÀn vaan tuntuu hyvÀltÀ, siinÀ vapautuu kaikenlaisia hormoneja jne. Ihan normaali juttu. Ei se runk kaaminen sama ole.
KyllÀ tekin varmaan jostain saatte mielihyvÀÀ, on se sitten tupakka, alkoholi, suklaa tai joku harrastus. Kukaan sitÀkÀÀn tuomitse.
Minulla seksi on niitÀ harvoja asioita mistÀ saan mielihyvÀÀ. En saa sitÀ pÀihteistÀ, en liikunnasta en juuri mistÀÀn perinteisestÀ asiasta. En silti pane kaikkia, jotain fiilistÀ pitÀÀ olla kuitenkin. Ja on se yksi vakikumppani. No, mulla on hyvÀ hormonitoiminta.
Ohis
Kiitos!! Oli ihan kuin minun kirjoittama! Tosi moni tĂ€hĂ€n ketjuun kirjoittanut tuntuu ajattelevan ettĂ€ multa menee suurinpiirtein itsenĂ€isyys ja oma tahto jos "annan" miehelle! YhtĂ€ lailla minĂ€ siinĂ€ otan ja saan đ€ Ap
Olis mielenkiintoista tietÀÀ ajattelisko porukka samalla tavalla jos olisin mies joka suunnittelee seksiÀ vanhan tyttöystÀvÀn kanssa. ElÀisinkö siinÀ tapauksessa sen naisen kautta jos harrastan satunnaista seksiÀ sen kanssa. Varmaan ajattelisitte ettÀ mÀ miehenÀ toimisin oman tahdon ajamana ja se entinen tyttöystÀvÀ olisi mun vietÀvissÀ. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Niin etenkÀÀn, jos on nainen, koska ÀÀessÀ olisi seksiÀ haluavA mies, niin hÀnet kivitetisiin ja potkittaisiin pÀÀhÀn syvÀsti halveksuttavana incelinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta naiselta
Seison kyllÀ ihan omilla jaloillani, ei huolta. Ei ole tarkoitus aloittaa mitÀÀn suhdetta eikÀ kehitellÀ tunteita mihinkÀÀn suuntaan. Tekee vain mieli! En ymmÀrrÀ miten sitÀ voisi tuollaisen tarpeen yhtÀkkiÀ pyyhkiÀ pois elÀmÀstÀ enkÀ haluakaan. Seksi on kivaa ja se rauhoittaa mua. En aio luopua siitÀ vaikken enÀÀ halua seurustelusuhdetta. Ap
Hyi. Harrastaa seksiÀ jonkun randomin kanssa vailla tunteita. En tiedÀ vastenmielisempÀÀ. MÀ haluan ainakin nauttia itsestÀni ja pitÀÀ itsestÀni huolta enkÀ nauttisi yhtÀÀn jonkun exÀn saati tuntemattoman tunteettomasta pökkimisestÀ. Arvosta hyvÀ nainen itseÀsi. Paneminen on tylsÀÀ, rakastelu on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta naiselta
Hyi. Harrastaa seksiÀ jonkun randomin kanssa vailla tunteita. En tiedÀ vastenmielisempÀÀ. MÀ haluan ainakin nauttia itsestÀni ja pitÀÀ itsestÀni huolta enkÀ nauttisi yhtÀÀn jonkun exÀn saati tuntemattoman tunteettomasta pökkimisestÀ. Arvosta hyvÀ nainen itseÀsi. Paneminen on tylsÀÀ, rakastelu on ihanaa.
MĂ€ en ajattele siitĂ€ noin. TiedĂ€n ettĂ€ tĂ€mĂ€ kyseinen eksĂ€ on tosi hyvĂ€ ja hauska tyyppi. En pidĂ€ ihmisenĂ€ hĂ€ntĂ€ mitenkÀÀn randomina. En vois kuvitellakaan ettĂ€ iskisin jonkun tyyliin baarista jotain yhden illan juttua varten mutta kyllĂ€ voisin olla (ja todennĂ€köisesti aionkin) tuollaisen ihmisen kanssa joka on aina ollut tosi kiltti ja hyvĂ€ mua kohtaan. Tekisin kuitenkin selvĂ€ksi etten ala mihinkÀÀn suhteeseen ja mun on vaikea kuvitella ettĂ€ ei suostuisi siihen đ On laittanut vĂ€lillĂ€ vuosien varrella vĂ€hĂ€n vihjailevia viestejĂ€. Ap
EnkÀ nÀe itse mitÀÀn vaihtoehtoja koska mun ehdot on ettÀ tykkÀÀn varmuudella siitÀ ihmisestÀ kenen kanssa olen, en halua seurustelusuhdetta MUTTA en missÀÀn nimessÀ halua myöskÀÀn luopua seksistÀ. Ap
Onkohan tÀmÀ joku kokeilu ettÀ miten pitkÀÀn saa tÀysin tyhjÀnpÀivÀisen ketjun pidettyÀ hengissÀ?
Kun ratkaisu ja perustelut on aloittajalla kuitenkin olleet jo alusta asti selvÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tÀmÀ joku kokeilu ettÀ miten pitkÀÀn saa tÀysin tyhjÀnpÀivÀisen ketjun pidettyÀ hengissÀ?
Kun ratkaisu ja perustelut on aloittajalla kuitenkin olleet jo alusta asti selvÀnÀ.
No mĂ€ kĂ€ytin tĂ€tĂ€ nĂ€köjÀÀn vĂ€hĂ€n niinkuin pĂ€ivĂ€kirjana đ Ap
Mulle tuli jo tĂ€ltĂ€ eksĂ€ltĂ€ viesti ettei mun tartte olla ikinĂ€ ilman. Oon aika nopea liikkeissĂ€ni đ Kun tekee jotain mieli ni se pitÀÀ tehĂ€! Ap
Tai siis minÀ olin 19 ja hÀn sen 22 mutta joka tapauksessa kauan kauan sitten. Ap