Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut sinkut teette

Vierailija
22.06.2026 |

Olen ekaa kertaa sinkkuna yli 30 vuoteen. Mitä te teette kun tekee mieli muttei kiinnosta baarista bongatut yhden illan jutut??😄 Pitäisikö ottaa yhteyttä johonkin vanhaan poikaystävään ihan vain sen merkeissä ja tehdä selväksi ettei kyse ole mistään muusta? Seurustella en halua enää ikinä kenenkään kanssa. 

Kuitenkin seksiä haluan vain sellaisen miehen kanssa, jonka tunnen entuudestaan ja tiedän hyväksi tyypiksi.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis minä olin 19 ja hän sen 22 mutta joka tapauksessa kauan kauan sitten. Ap

Vierailija
42/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Opettele seisomaan omilla jaloillasi. Älä elä elämääsi miesten kautta. Mieti itseksesi, että miksi haluat seksiä miehiltä. Mikä kohta sinussa kaipaa muutosta parempaan. 

Sivusta naiselta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Opettele seisomaan omilla jaloillasi. Älä elä elämääsi miesten kautta. Mieti itseksesi, että miksi haluat seksiä miehiltä. Mikä kohta sinussa kaipaa muutosta parempaan. 

Sivusta naiselta 

Seison kyllä ihan omilla jaloillani, ei huolta. Ei ole tarkoitus aloittaa mitään suhdetta eikä kehitellä tunteita mihinkään suuntaan. Tekee vain mieli! En ymmärrä miten sitä voisi tuollaisen tarpeen yhtäkkiä pyyhkiä pois elämästä enkä haluakaan. Seksi on kivaa ja se rauhoittaa mua. En aio luopua siitä vaikken enää halua seurustelusuhdetta. Ap

Vierailija
44/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vapaus ja itsenäisyys selibaattia tarkoita. Ap

Vierailija
45/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juttuhan teillä on ollut sen exän kanssa joka on toisessa viehättänyt että tuossa on riski että kuitenkin tulee jommalle kummalle tunteita 

Vierailija
46/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö tehdään? No harrasretaan utsetyydytystä. Näin olen koko ikäni tehnyt kun ihan periaatteesta en halua ostaa seksiä "alan ammattilaiselta" Kyllähön sitä 40+ elinvuoteni aikana voinut toisinkin mennä mutta toisaalta en tiedä mitä se muuttaisi, jos nyt voisin sanoa, että joo olen harrastanut seksiä; poikuus meni 20 vuotta sitten vs, että en ole kumppanin kans harrastanut sitä ensimmäitäkään kertaa.

Sen olen kauan aikaa sitten luvannut itselleni, että ketään toista en syytä tai arvostele saati halveksi siksi, että olen niin  kokematonnkuin olen. Ennakkoluuloisuuden "kokemattomuuttani" kohtaan ymmärrän oikein hyvin. Kyllä sotä itsekin kolisin ennakkoluuloja jos kohtaisin itsenikaltaisen "kokemattoman" - Enkä vähiten siksi, että hyvin usein kun olen lukenut jutun "vanhemmasta kokematyomasta" niin en ole voinut täydin välttyä ajatukselta, että hänen ongelmansa tai haasteensa saattaa sittenkin olla jossain muualla kuin siinä, ettei ole harrastanut seksiä kumppanin kans. 

Totta kai jaettu seksi voi varmasti antaa paljon mutta ilmankin voi elää, jopa mnä, vailka en osaa pitää itseäni aseksuaalina mutta isyyhynnyt on kyllä kerran jos toisenkin ja halipula on tuntunut pakahduttavalta, mutta minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä suostu olemaan ilman, se on selvä. Jotakin teen asian eteen ja pian! Oon hyvännäköinen ja osaan olla ihmisten kanssa. Lähinnä mietin mikä se oikea tapa tästä on edetä. Mut taidan olla jo päättänyt Ap

Vierailija
48/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama ajatusmaailmahan se on inceleilläkin: ei voi aikuinen ihminen elää hyvää elämää ilman toisen tarjoamaa seksiä. Ei se ole yhtään sen terveempi näin päin.

 

Sä kuvittelet että eksä on joku helppo ratkasu ja siinähän ei tunteet tuu kuvioihin ku vaan sanoo että ei sit tunteita nehän ei vanhastaan mitenkään voi pompata pintaan.

 

Haluut helpon, tutun, luotettavan mutta ei rakastuvan seksikumppanin. Siitä vaan ettimään kunhan lopetat suhteen heti kun toisessa alkaa näkyä tunteisen merkkejä.

 

Porukka täällä sanoo sulle että hanki muuta sisältöä elämääs koska ton sortin ettiminen tulee viemään hitosti aikaa ja energiaa ja aiheuttaa draamaa halusit tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en kyllä suostu olemaan ilman, se on selvä. Jotakin teen asian eteen ja pian! Oon hyvännäköinen ja osaan olla ihmisten kanssa. Lähinnä mietin mikä se oikea tapa tästä on edetä. Mut taidan olla jo päättänyt Ap

Onhan se kai niin, että nämä seksinharrastaminen kasautuu ja kertyy. Joku mies oletettu, joskus kirjoitti, kuinka hä olisi huomaamattaan tullut luoneeksi jonkinlaisen haarniskan, joka esti häntä etenemästä mahd.odotettua nopeutta seksiin, joillakinhan on käsitys, että mies tai miehet olisivat aina valmiita ja halukkaita seksiin kun vain tilaisuus tulisi. - Ja elkeivät olisi vialla: ehdottaja olisi erityisen vastenmielisen näköinen mies itse umpihomo tai kiihkouskovainen konservatiivi eunukki tms. 

Vierailija
50/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sitä laittaa viestiä sille nuoruuden exälle, ei siinä mitään häviä. Kyllä minullekin aina välillä joku laittaa viestiä, mutta kuittaan että nyt ei kiinnosta, on jo mies. En kyllä seurustele, mutta vakikaveri kuitenkin. Eli voisin toki muidenkin kanssa olla, mutta ei ainakaan niistä vanhoista heiloista kukaan enää sytytä niin paljon. Mieluummin nyt sitten vain tämä yksi tyyppi, kun seksi toimii niin hyvin. 

Onhan näissä vakihoito jutuissa omat riskinsä, mutta ihan kivasti mennyt jo useamman vuoden. Voisin ehkä seurustellakin, mutta en vaan tapaa miehiä oikein missään. Ja tinder on ihan turha paikka. 

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi se on niin kamalaa että joku haluaa seksiä? Etenkin jos se on nainen. Sehän vaan tuntuu hyvältä, siinä vapautuu kaikenlaisia hormoneja jne. Ihan normaali juttu. Ei se runk kaaminen sama ole. 

Kyllä tekin varmaan jostain saatte mielihyvää, on se sitten tupakka, alkoholi, suklaa tai joku harrastus. Kukaan sitäkään tuomitse. 

Minulla seksi on niitä harvoja asioita mistä saan mielihyvää. En saa sitä päihteistä, en liikunnasta en juuri mistään perinteisestä asiasta. En silti pane kaikkia, jotain fiilistä pitää olla kuitenkin. Ja on se yksi vakikumppani. No, mulla on hyvä hormonitoiminta. 

Ohis

Vierailija
52/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi se on niin kamalaa että joku haluaa seksiä? Etenkin jos se on nainen. Sehän vaan tuntuu hyvältä, siinä vapautuu kaikenlaisia hormoneja jne. Ihan normaali juttu. Ei se runk kaaminen sama ole. 

Kyllä tekin varmaan jostain saatte mielihyvää, on se sitten tupakka, alkoholi, suklaa tai joku harrastus. Kukaan sitäkään tuomitse. 

Minulla seksi on niitä harvoja asioita mistä saan mielihyvää. En saa sitä päihteistä, en liikunnasta en juuri mistään perinteisestä asiasta. En silti pane kaikkia, jotain fiilistä pitää olla kuitenkin. Ja on se yksi vakikumppani. No, mulla on hyvä hormonitoiminta. 

Ohis

Kiitos!! Oli ihan kuin minun kirjoittama! Tosi moni tähän ketjuun kirjoittanut tuntuu ajattelevan että multa menee suurinpiirtein itsenäisyys ja oma tahto jos "annan" miehelle! Yhtä lailla minä siinä otan ja saan 🤗 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista tietää ajattelisko porukka samalla tavalla jos olisin mies joka suunnittelee seksiä vanhan tyttöystävän kanssa. Eläisinkö siinä tapauksessa sen naisen kautta jos harrastan satunnaista seksiä sen kanssa. Varmaan ajattelisitte että mä miehenä toimisin oman tahdon ajamana ja se entinen tyttöystävä olisi mun vietävissä. Ap

Vierailija
54/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi se on niin kamalaa että joku haluaa seksiä? Etenkin jos se on nainen. Sehän vaan tuntuu hyvältä, siinä vapautuu kaikenlaisia hormoneja jne. Ihan normaali juttu. Ei se runk kaaminen sama ole. 

Kyllä tekin varmaan jostain saatte mielihyvää, on se sitten tupakka, alkoholi, suklaa tai joku harrastus. Kukaan sitäkään tuomitse. 

Minulla seksi on niitä harvoja asioita mistä saan mielihyvää. En saa sitä päihteistä, en liikunnasta en juuri mistään perinteisestä asiasta. En silti pane kaikkia, jotain fiilistä pitää olla kuitenkin. Ja on se yksi vakikumppani. No, mulla on hyvä hormonitoiminta. 

Ohis

Niin etenkään, jos on nainen, koska ääessä olisi seksiä haluavA mies, niin hänet kivitetisiin ja potkittaisiin päähän syvästi halveksuttavana incelinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Opettele seisomaan omilla jaloillasi. Älä elä elämääsi miesten kautta. Mieti itseksesi, että miksi haluat seksiä miehiltä. Mikä kohta sinussa kaipaa muutosta parempaan. 

Sivusta naiselta 

Seison kyllä ihan omilla jaloillani, ei huolta. Ei ole tarkoitus aloittaa mitään suhdetta eikä kehitellä tunteita mihinkään suuntaan. Tekee vain mieli! En ymmärrä miten sitä voisi tuollaisen tarpeen yhtäkkiä pyyhkiä pois elämästä enkä haluakaan. Seksi on kivaa ja se rauhoittaa mua. En aio luopua siitä vaikken enää halua seurustelusuhdetta. Ap

Hyi. Harrastaa seksiä jonkun randomin kanssa vailla tunteita. En tiedä vastenmielisempää. Mä haluan ainakin nauttia itsestäni ja pitää itsestäni huolta enkä nauttisi yhtään jonkun exän saati tuntemattoman tunteettomasta pökkimisestä. Arvosta hyvä nainen itseäsi. Paneminen on tylsää, rakastelu on ihanaa.

Vierailija
56/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap

Opettele seisomaan omilla jaloillasi. Älä elä elämääsi miesten kautta. Mieti itseksesi, että miksi haluat seksiä miehiltä. Mikä kohta sinussa kaipaa muutosta parempaan. 

Sivusta naiselta 

Seison kyllä ihan omilla jaloillani, ei huolta. Ei ole tarkoitus aloittaa mitään suhdetta eikä kehitellä tunteita mihinkään suuntaan. Tekee vain mieli! En ymmärrä miten sitä voisi tuollaisen tarpeen yhtäkkiä pyyhkiä pois elämästä enkä haluakaan. Seksi on kivaa ja se rauhoittaa mua. En aio luopua siitä vaikken enää halua seurustelusuhdetta. Ap

Hyi. Harrastaa seksiä jonkun randomin kanssa vailla tunteita. En tiedä vastenmielisempää. Mä haluan ainakin nauttia itsestäni ja pitää itsestäni huolta enkä nauttisi yhtään jonkun exän saati tuntemattoman tunteettomasta pökkimisestä. Arvosta hyvä nainen itseäsi. Paneminen on tylsää, rakastelu on ihanaa.

Mä en ajattele siitä noin. Tiedän että tämä kyseinen eksä on tosi hyvä ja hauska tyyppi. En pidä ihmisenä häntä mitenkään randomina. En vois kuvitellakaan että iskisin jonkun tyyliin baarista jotain yhden illan juttua varten mutta kyllä voisin olla (ja todennäköisesti aionkin) tuollaisen ihmisen kanssa joka on aina ollut tosi kiltti ja hyvä mua kohtaan. Tekisin kuitenkin selväksi etten ala mihinkään suhteeseen ja mun on vaikea kuvitella että ei suostuisi siihen 😁 On laittanut välillä vuosien varrella vähän vihjailevia viestejä. Ap

Vierailija
57/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä näe itse mitään vaihtoehtoja koska mun ehdot on että tykkään varmuudella siitä ihmisestä kenen kanssa olen, en halua seurustelusuhdetta MUTTA en missään nimessä halua myöskään luopua seksistä. Ap

Vierailija
58/58 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä joku kokeilu että miten pitkään saa täysin tyhjänpäiväisen ketjun pidettyä hengissä?

Kun ratkaisu ja perustelut on aloittajalla kuitenkin olleet jo alusta asti selvänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän