Miten te muut sinkut teette
Olen ekaa kertaa sinkkuna yli 30 vuoteen. Mitä te teette kun tekee mieli muttei kiinnosta baarista bongatut yhden illan jutut??😄 Pitäisikö ottaa yhteyttä johonkin vanhaan poikaystävään ihan vain sen merkeissä ja tehdä selväksi ettei kyse ole mistään muusta? Seurustella en halua enää ikinä kenenkään kanssa.
Kuitenkin seksiä haluan vain sellaisen miehen kanssa, jonka tunnen entuudestaan ja tiedän hyväksi tyypiksi.
Kommentit (50)
Sittenpä koitat löytää miehen, jonka kanssa vakijotain.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...?
Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen jälkeen.
Täh. Miten siitä mikään elämän sisältö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap
Tuolla ajatus ja arvomaailmalla sulle paras ratkaisu on maksullinen mies.
Lähdet mun kanssa treffeille. Tutustutaan ensin, niin sitten tunnetaan entuudestaan. m
Vierailija kirjoitti:
Sittenpä koitat löytää miehen, jonka kanssa vakijotain.
Niin se on kai tehtävä. Noissa vakijutuissa vain tuppaa aina käymään niin että sotketaan tunteet mukaan syyttä suotta. Itsellä ei ole sitä pelkoa, koska olen tosiaan päättänyt niin mutta esim viimeisin tapaus alkoi yllättäen puhua rakastumisesta vaikka piti olla pelkkä seksisuhde. Ap
No sitä just. Pitää yrittää lämmitellä sellaista eksää, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllä aio kertoa hänelle, että hormonit tässä todenteolla hyrrää, vaan ihan sivistynyttä ihmistä ajattelin esittää.
Vierailija kirjoitti:
No sitä just. Pitää yrittää lämmitellä sellaista eksää, jonka kanssa seksi oli tosi kivaa ja joka on muutoinkin mukava ihminen. En kyllä aio kertoa hänelle, että hormonit tässä todenteolla hyrrää, vaan ihan sivistynyttä ihmistä ajattelin esittää.
No tämä ei ollut ap. Ap
Ei eksä voi olla hyvä tyyppi jos olet eronnut. Melko lutkamaista ottaa monen vuoden jälkeen yhteyttä eksään ja kertoa että panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei eksä voi olla hyvä tyyppi jos olet eronnut. Melko lutkamaista ottaa monen vuoden jälkeen yhteyttä eksään ja kertoa että panettaa.
Onko? Jos molemmat on sinkkuja niin mitä haittaa siitä on? Kyllä kai sinkutkin jostain seksiä hakee, siis ei kai sinkkuus selibaattia tarkoita. Onko muka enemmän oikein hakea seuraa esim. baarista? Ap
Ja joku voi olla eksä vaikka sen takia, että on haluttu elämältä eri asioita. Ei aina erota riidoissa. Ap
Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...?
Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen jälkeen.
Täh. Miten siitä mikään elämän sisältö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap
Kai sinulla on terveet kädet ja tarvittaessa pääsy verkkokauppoihin tilaamaan hupileluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...?
Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen jälkeen.
Täh. Miten siitä mikään elämän sisältö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap
Jos tekeekin, ei siihen miestä tarvita. En todellakaan lähde sekoilemaan random miesten kanssa vain siksi, että mieli tekee.
Etsi vakip ano Tinderistä jos tarviit miehen vain s eksiä varten. Löytyy 100% varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap
Kolme VIIKKOA? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Runkkaa hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap
Lopetan. Just alkoi 13. vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...?
Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen jälkeen.
Täh. Miten siitä mikään elämän sisältö tulisi? Tekee mieli. Eikö sun koskaan tee mieli? Ap
Kai sinulla on terveet kädet ja tarvittaessa pääsy verkkokauppoihin tilaamaan hupileluja?
On joo ja on ollut kovalla käytöllä mutta ei se ole sama asia kuin miehen vartalo. 😜 Ap
Vierailija kirjoitti:
Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap
Nainen löytää seuraa aina. Aina.
Eri juttu, millaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap
Lopetan. Just alkoi 13. vuosi.
😱 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetatteko te vaan seksin, kun teistä tulee sinkkuja...? Oon ollut kolme viikkoa ilman ja hypin seinille 😄 Ap
Kolme VIIKKOA? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Runkkaa hyvä ihminen.
Siis mä nauran itsekin tälle mutta tää on totisinta totta 😂😂 Ap
Kuulostaa tylsältä. Mitäpä jos koittaisit keskittyä rakentamaan mukavannja mielekkään elämän sinkkuna, eikä niin että mies on elämäsi sisältö? Ei...?
Terveisin N 54, eronnutlähes 30 vuoden parisuhteen jälkeen.