Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle
Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.
– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.
Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.
Kommentit (95)
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ihan oikein. Vihapuheelle on tultava loppu.
Al-Sahlania pelotti palautuskeskukset. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Silmienkääntelijöiltä taas hyvää PR toimintaa Suomen hyväksi.
Sebu jankkaa väestön-vaihdosta samalla kun suunnittelee adoptoivansa Afrikasta lapsia.
Eipä tuossa persujen laumassa mitään järkeä ole.
Jos Sebua vertaa vaikkapa wc-paperiin, niin paperi on yleensä kaksikertainen.
Mitä, onko persu taas perseillyt? Kuka olisi voinut uskoa heistä, tuskin kukaan. M52
Sopivalla järjestelyllä kela kyllä rahoittaa elämää sielläkin,, jonkin kaivoprojektin kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Sinuna olisin enemmän huolissani kaikkien persujen leimautumisesta mm. Vornasen ja Hakkaraisen rikosten takia.
Vierailija kirjoitti:
Ps on täynnä vihaa
Pikemminkin tyhmyyttä. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Kai tuo ruotsalainen poliitikko, jota Tynkkynen solvaa, on ihan luvallisesti maassa.
Sebusta olisi vähemmän haittaa isänmaalle, jos hän hoitaisi Mepin hommat Etelä-Amerikasta, kuten edellinenkin juoppo. Supo voisi ehdottaa hänelle uutta tehtävää vaikka Kolumbiassa, siellähän on nyt Trumpin tukema äärioikeistolainen pressakin.
10 söpöä avustajapoikaa toki mukaan.
Taparikollinen jälleen otsikoissa.
Naurettavan säälittävää itkua tuolta irakilaiselta. ei tuossa toiminnassa oo mitään rikollista
Vierailija kirjoitti:
Taparikollinen jälleen otsikoissa.
Taparikollinen puhemies siunaa Tynkkysen toiminnan. M52
Ps on täynnä vihaa