Lue keskustelun säännöt.
Suosittele itseruskettavaa aloittelijalle!
Kommentit (9)
Eikö oo purkkiruskettajia vauvapalstalla?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kääritä Tykkää ainakin käyttää jotain oranssia itseruskettavaa kesät talvet.
Ida Wargia kokeilin viime talvena ekan kerran, ja tykkäsin. Ei ollut aiempaa kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Kääritä Tykkää ainakin käyttää jotain oranssia itseruskettavaa kesät talvet.
Kiitos, mutta en kysynyt tätä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muista käyttää levityskinnasta ja kuoria iho ennen levitystä, muuten tulee epätasainen jälki.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
up