Linnea Leino 🧡
Kommentit (31)
Eikö Linnealla ole töitä, vai onko Anssi tehnyt oharit? En näe muuta syytä, miksi hän ulostaa itsestään miesvihamielisiä kommentteja. Sanoisin, että hän on rassisti.
Linnea luulee olevansa nyt uusi totuuden torvi ja femakkojen esitaistelija.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Linnea olla omaan maaliin pelaaja kun vihaa miehiä noin kovasti. Onkohan ollut hankalaa näytellä romanttisia kohtauksia miesten kanssa?
Saattaa Leinolta työt vähentyä miesvihansa takia.
Itse en palkkaisi tuollaista ihmistä.
Mies/naisviha ehdoton EI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Linnea olla omaan maaliin pelaaja kun vihaa miehiä noin kovasti. Onkohan ollut hankalaa näytellä romanttisia kohtauksia miesten kanssa?
Linnea ei sano vihaavansa miehiä. Hän ei pidä miehistä, jotka lähestyvät häntä epäasiallisesti!
Niin eli niistä pitkistä komistuksista. Silloin saa tulla vaikka nuotiolla häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Linnealla on aika suuret kuvitelmat omasta vetovoimastaan.
Linnealla sitä on, sinulla pösilöllä ei.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa Linnea taitaa näytellä vain ohjelmissa jotka on ohjannut joko nainen tai karhu. Tai sitten opiskelee ammatin ja menee töihin. Näyttelijöistä on ylitarjontaa, joten en ehkä lähtisi ensimmäisenä omiin muroihin kusemaan, mutta mitäpä tuollainen myöhäisteini mistään mitään ymmärtää.
Harmittaa vain limaisia setämiehiä.
T: M -71
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnealla on aika suuret kuvitelmat omasta vetovoimastaan.
Linnealla sitä on, sinulla pösilöllä ei.
Olet oikeassa, suuret kuvitelmat, harvoilla ei ole.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnealla on aika suuret kuvitelmat omasta vetovoimastaan.
Linnea on taatusti suosittu miesten keskuudessa, mutta tämän palstan miehet ovat hyvin erilaisia...
Samanlaisia kaikki miehet on, toiset vaan jättää asioita sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Linnealla on aika suuret kuvitelmat omasta vetovoimastaan.
Linnealla tosin on suuri vetovoima.
Onko häntäheikkiope häipynyt. Kun noin on vaikeaa?
Jos laittaisin karhupuvun päälleni ja lähtisin metsään, niin ihastuisikohan viehkeä Linnea-neito minuun?