Linnea Leino đ§Ą
Kommentit (31)
Linnealla on aika suuret kuvitelmat omasta vetovoimastaan.
Taitaa Linnea olla omaan maaliin pelaaja kun vihaa miehiÀ noin kovasti. Onkohan ollut hankalaa nÀytellÀ romanttisia kohtauksia miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Linnealla on aika suuret kuvitelmat omasta vetovoimastaan.
Linnea on taatusti suosittu miesten keskuudessa, mutta tÀmÀn palstan miehet ovat hyvin erilaisia...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Linnea olla omaan maaliin pelaaja kun vihaa miehiÀ noin kovasti. Onkohan ollut hankalaa nÀytellÀ romanttisia kohtauksia miesten kanssa?
Linnea ei sano vihaavansa miehiÀ. HÀn ei pidÀ miehistÀ, jotka lÀhestyvÀt hÀntÀ epÀasiallisesti!
TarkkasilmÀiset huomaavat, mitÀ puuttuu?
...
Ei TATUOINTEJA !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Linnea olla omaan maaliin pelaaja kun vihaa miehiÀ noin kovasti. Onkohan ollut hankalaa nÀytellÀ romanttisia kohtauksia miesten kanssa?
Linnea ei sano vihaavansa miehiÀ. HÀn ei pidÀ miehistÀ, jotka lÀhestyvÀt hÀntÀ epÀasiallisesti!
Linnea ei sano vihaavansa miehiÀ. HÀn ei pidÀ miehistÀ, jotka lÀhestyvÀt hÀntÀ!!
On Linnea. Ja sitten on 100kg+ palstamammat.
Voisin rakastua metsÀssÀ tai muualla.
Olisi kiva tietÀÀ mikÀ oli tuon yle jutun pointti? Miksi oli tarvetta ylipÀÀtÀÀn julkaista se?
Aika ajoin tulee julkisuuteen esiin hahmoja joilla on aina sama naama. TÀmÀ hahmo on yksi niistÀ. En tiedÀ mikÀ saa heidÀt tekemÀÀn niin enkÀ tule koskaan tietÀmÀÀnkÀÀn. Siis sama ilme. Joka. Ikinen. Kerta.
Ja sama kuvakulma lÀhes. Joka. Ikinen. Kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Linnea olla omaan maaliin pelaaja kun vihaa miehiÀ noin kovasti. Onkohan ollut hankalaa nÀytellÀ romanttisia kohtauksia miesten kanssa?
Linnea ei sano vihaavansa miehiÀ. HÀn ei pidÀ miehistÀ, jotka lÀhestyvÀt hÀntÀ epÀasiallisesti!
Juuri nÀin! Mietin aina, kun tÀllainen kohu nousee, ettÀ millaisia nÀmÀ Teret sun muut ovat, jos yksittÀinen kommentti saa heidÀt heti huutamaan, ettÀ ei kaikki miehet! Eikai kukaan ole vÀittÀnytkÀÀn, ettÀ se koskisi kaikkia miehiÀ? Kun tÀÀllÀ heitetÀÀn vasta-argumenttina, ettÀ naiset tappaa lapsiaan, niin ajattelen ettÀ sellaista on sattunut. Mutta en triggeröidy siitÀ ja ala huutaa, ettÀ ei kaikki naiset! Jos tuollainen mies/karhu -asetelma niin kovin kolahtaa sinuun, niin onko syytÀ katsoa peiliin ja miettiÀ sitÀ omaa kÀytöstÀ?
Kaskas, tÀmÀ ketju nÀköjÀÀn on vielÀ aktiivi.
Jatkossa Linnea taitaa nÀytellÀ vain ohjelmissa jotka on ohjannut joko nainen tai karhu. Tai sitten opiskelee ammatin ja menee töihin. NÀyttelijöistÀ on ylitarjontaa, joten en ehkÀ lÀhtisi ensimmÀisenÀ omiin muroihin kusemaan, mutta mitÀpÀ tuollainen myöhÀisteini mistÀÀn mitÀÀn ymmÀrtÀÀ.