Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään oli koira smarketissa!!

Vierailija
19.06.2026 |

En olisi ikinä uskonut, että näen tämän päivän, jossa koira pidetään mukana ruokakaupassa ja siihen ei kukaan puutu!!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa, kun näkee koiria ostoskärryissä. Samoilla kärryillä keräillään elintarvikkeita, eikö terveystarkastajalla ole tähän mitään sanomista?

Vierailija
62/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.

hevoset ja lehmät sinne kauppaan ja possut joillekin ne on ihan yhtä rakkaita nekin . ja nämä sentään on hyöty eläimiä toisin kuin koirat niistä mitään hyötyä.

Pöljä mikä pöljä.

nimenomaan pöljä on se joka elävää lihaa kauppaan roudaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oikeuksia ne allergiset lähtisimme vaatimaan? 

Koira,kun koira voi saada yks kaks hepulit jossa paljon vieraita ihmisiä ympärillä ja jos lapsiakin ympärillä voi koira vaikka puraista. Ei todellakaan turvallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi