Tänään oli koira smarketissa!!
En olisi ikinä uskonut, että näen tämän päivän, jossa koira pidetään mukana ruokakaupassa ja siihen ei kukaan puutu!!
Kommentit (63)
Opaskoiraa saa pitää mukana kaikkialla.
Olen myös antanut asiakkaan tulla koira sylissä kauppaan asioimaan, kun meidän koiransäilytyskoppien lukot oli rikottu ja asiakkaalle oli tullut kävelyllä äkillisesti heikko olo ja tuli ostamaan juotavaa. T. S-marketin myyjä
Monessa kaupassa on jopa koirakärryjä. Se on hyvää asiakaspalvelua etenkin näin helteellä, kun koiraa ei voi jättää autoon. Ennen jätettiin koira kaupan eteen hihnaan kiinni, mutta sekään ei oikein nykyisin taida toimia.
Opaskoiran voi ottaa kauppaan, ei tavallisia lemmikkejä. Miksi koira ylipäätään pitäisi ottaa mukaan ruokakauppaan? Eivätkö nykyiset koiranomistajat osaa kouluttaa lemmikkejään olemaan yksin kotona? Repiikö koira sohvan ja hyppää ikkunat rikki? Tai unohtaa kahdessa tunnissa, kuka sen omistaja on, eikä päästä isäntäväkeä enää kotiin sisälle? Luulisi, että jos koira on hankittu muualta kuin Merikarvian perämetsän "laatukasvattajalta" tai Romanian kaduilta, niin se ymmärtää jotain itsekin. Tessu in memoriam...
AP. KERJÄÄTKÖ ETTÄ PORUKAT TAAS SADANNEN KERRAN KIISTELEE. SAAKO VAI EI . 💩💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.
Pyöritettiin remmissä ilmassa 🤣🤣🤣🤣🤣
Tästä on satoja ketjua. Ei jaksa enää samaa paskaa... vastaile ja kysele itseltäsi. 😝
Mun kissa on usein mukana, kun käydään ulkoilun jälkeen kaupassa. On joko repussa tai kissavaunussaan. M41
Nokyllä oon tänään autolla menossa kouran kanssa toiseen kaupunkiin. Käyn suellä uittamassa koiraa ja käyn sitten kaupassa. Koitan etsiä varjopaikan ettei läkähdy. Lapset voi olla toki ulkona koiran kaa, en halua autossa pitää kun tiijän että koiralla on kuuma. Otan mukaan viilennysalustan joka on nyt pakastimessa.
Vierailija kirjoitti:
Opaskoiran voi ottaa kauppaan, ei tavallisia lemmikkejä. Miksi koira ylipäätään pitäisi ottaa mukaan ruokakauppaan? Eivätkö nykyiset koiranomistajat osaa kouluttaa lemmikkejään olemaan yksin kotona? Repiikö koira sohvan ja hyppää ikkunat rikki? Tai unohtaa kahdessa tunnissa, kuka sen omistaja on, eikä päästä isäntäväkeä enää kotiin sisälle? Luulisi, että jos koira on hankittu muualta kuin Merikarvian perämetsän "laatukasvattajalta" tai Romanian kaduilta, niin se ymmärtää jotain itsekin. Tessu in memoriam...
Koirakärryt ovat erityisesti K-ryhmän ruokakaupoissa yleistynyt palvelu. Niiden avulla voit ottaa pienen lemmikkisi (yleensä painoraja on noin 10 - 15 kg) turvallisesti mukaan ostoksille, sillä koira istuu kärryyn kiinnitetyssä kopassa tai pedissä.
Opas- ja avustajakoirat tietenkin ok, mutta miettikää tilannetta, jossa omistaja ei osaakaan hallita koiraansa ja/tai kaupassa on useampi koira.
Vierailija kirjoitti:
Opas- ja avustajakoirat tietenkin ok, mutta miettikää tilannetta, jossa omistaja ei osaakaan hallita koiraansa ja/tai kaupassa on useampi koira.
Taostelukoirat ottavat yhteen kalja hyllyjen luona. Johan kassa tyttö hiljeni!
🇺🇦🇮🇱
Koirien ja kissojen lihaa sisältäviin tehdasruokiin pitäisi laittaa 100% ympäristövero.
Saastuttavat enemmän kuin autot.
Ei tästä aiheesta voi olla montaa keskustelua, tämä on , että koira oli kaupassa ja EI OLLUT OPASKOIRA!
Menkää kaikki lapset perheet koko lapsikatraan kanssa kauppaan, minua ei ainakaan haittaisi yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Opas- ja avustajakoirat tietenkin ok, mutta miettikää tilannetta, jossa omistaja ei osaakaan hallita koiraansa ja/tai kaupassa on useampi koira.
Hyi, ja ne piskit yrittävät haistella muita asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Koirien ja kissojen lihaa sisältäviin tehdasruokiin pitäisi laittaa 100% ympäristövero.
Saastuttavat enemmän kuin autot.
Missä eineksissä on koiridn ja kissojen lihaa?
Ollaan pienen askeleen päässä siitä että kirkot muutetaan koira temppeleiksi ja koiria on jopa leikkaussaleissa.
Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.