Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään oli koira smarketissa!!

Vierailija
19.06.2026 |

En olisi ikinä uskonut, että näen tämän päivän, jossa koira pidetään mukana ruokakaupassa ja siihen ei kukaan puutu!!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.

Vierailija
2/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opaskoiraa saa pitää mukana kaikkialla.

Olen myös antanut asiakkaan tulla koira sylissä kauppaan asioimaan, kun meidän koiransäilytyskoppien lukot oli rikottu ja asiakkaalle oli tullut kävelyllä äkillisesti heikko olo ja tuli ostamaan juotavaa. T. S-marketin myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kaupassa on jopa koirakärryjä.  Se on hyvää asiakaspalvelua etenkin näin helteellä, kun koiraa ei voi jättää autoon.  Ennen jätettiin koira kaupan eteen hihnaan kiinni, mutta sekään ei oikein nykyisin taida toimia.

Vierailija
4/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opaskoiran voi ottaa kauppaan, ei tavallisia lemmikkejä. Miksi koira ylipäätään pitäisi ottaa mukaan ruokakauppaan? Eivätkö nykyiset koiranomistajat osaa kouluttaa lemmikkejään olemaan yksin kotona? Repiikö koira sohvan ja hyppää ikkunat rikki? Tai unohtaa kahdessa tunnissa, kuka sen omistaja on, eikä päästä isäntäväkeä enää kotiin sisälle? Luulisi, että jos koira on hankittu muualta kuin Merikarvian perämetsän "laatukasvattajalta" tai Romanian kaduilta, niin se ymmärtää jotain itsekin. Tessu in memoriam...

Vierailija
5/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.  KERJÄÄTKÖ ETTÄ  PORUKAT TAAS SADANNEN KERRAN KIISTELEE. SAAKO VAI EI . 💩💩💩💩💩💩

Vierailija
6/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.

Pyöritettiin  remmissä ilmassa 🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on satoja ketjua. Ei jaksa  enää  samaa paskaa... vastaile ja kysele itseltäsi. 😝

Vierailija
8/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on usein mukana, kun käydään ulkoilun jälkeen kaupassa. On joko repussa tai kissavaunussaan. M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata lattioille.

Vierailija
10/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokyllä oon tänään autolla menossa kouran kanssa toiseen kaupunkiin. Käyn suellä uittamassa koiraa ja käyn sitten kaupassa. Koitan etsiä varjopaikan ettei läkähdy. Lapset voi olla toki ulkona koiran kaa, en halua autossa pitää kun tiijän että koiralla on kuuma. Otan mukaan viilennysalustan joka on nyt pakastimessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opaskoiran voi ottaa kauppaan, ei tavallisia lemmikkejä. Miksi koira ylipäätään pitäisi ottaa mukaan ruokakauppaan? Eivätkö nykyiset koiranomistajat osaa kouluttaa lemmikkejään olemaan yksin kotona? Repiikö koira sohvan ja hyppää ikkunat rikki? Tai unohtaa kahdessa tunnissa, kuka sen omistaja on, eikä päästä isäntäväkeä enää kotiin sisälle? Luulisi, että jos koira on hankittu muualta kuin Merikarvian perämetsän "laatukasvattajalta" tai Romanian kaduilta, niin se ymmärtää jotain itsekin. Tessu in memoriam...

Koirakärryt ovat erityisesti K-ryhmän ruokakaupoissa yleistynyt palvelu. Niiden avulla voit ottaa pienen lemmikkisi (yleensä painoraja on noin 10 - 15 kg) turvallisesti mukaan ostoksille, sillä koira istuu kärryyn kiinnitetyssä kopassa tai pedissä.

Vierailija
12/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mäyräkoira?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opas- ja avustajakoirat tietenkin ok, mutta miettikää tilannetta, jossa omistaja ei osaakaan hallita koiraansa ja/tai kaupassa on useampi koira.

14/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opas- ja avustajakoirat tietenkin ok, mutta miettikää tilannetta, jossa omistaja ei osaakaan hallita koiraansa ja/tai kaupassa on useampi koira.

Taostelukoirat ottavat yhteen kalja hyllyjen luona. Johan kassa tyttö hiljeni! 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien ja kissojen lihaa sisältäviin tehdasruokiin pitäisi laittaa 100% ympäristövero.

Saastuttavat enemmän kuin autot.

Vierailija
16/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä aiheesta voi olla montaa keskustelua, tämä on , että koira oli kaupassa ja EI OLLUT OPASKOIRA!

 

 

Menkää kaikki lapset perheet koko lapsikatraan kanssa kauppaan, minua ei ainakaan haittaisi yhtään!

Vierailija
17/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opas- ja avustajakoirat tietenkin ok, mutta miettikää tilannetta, jossa omistaja ei osaakaan hallita koiraansa ja/tai kaupassa on useampi koira.

Hyi, ja ne piskit yrittävät haistella muita asiakkaita.

Vierailija
18/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirien ja kissojen lihaa sisältäviin tehdasruokiin pitäisi laittaa 100% ympäristövero.

Saastuttavat enemmän kuin autot.

Missä eineksissä on koiridn ja kissojen lihaa?

Vierailija
19/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne ihania.

Vierailija
20/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pienen askeleen päässä siitä että kirkot muutetaan koira temppeleiksi ja koiria on jopa leikkaussaleissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan