Tänään oli koira smarketissa!!
En olisi ikinä uskonut, että näen tämän päivän, jossa koira pidetään mukana ruokakaupassa ja siihen ei kukaan puutu!!
Kommentit (63)
Asioi rauhallisesti ja hoida henkilö kauemmas koirasta. Vakavan kohtauksen (esim. anafylaksia) sattuessa soita heti 112. Huomioi, että opaskoiralla on lakisääteinen oikeus olla mukana kaikissa elintarvikehuoneistoissa, joten allergisen henkilön siirtäminen on tilanteessa ensisijainen ratkaisu😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Eli mitäs muista, kunhan vaan koira saa olla, *'iittu mitä touhua!!
Siis, tietääkö opaskoira mistä ottaa minkäkin tuotteen kuolaa valuvalla kuonollaan ja lihatiskiltä koira tilaa sit makoisat sisäfileet, hau hau hau!!
Kyllä on järjen köyhyyttä!
Vain avustajakoirat voivat tulla kauppoihin. Asiakkaiden joukossa voi olla allergisia tai heitä, jotka pelkäävät eläimiä, sanoo KSO:n kaupallinen johtaja Ari Hyytiä. K-ruokakaupoissa päätösvalta on kauppiaalla. – Suositus on, että vain avustajakoirat on sallittu K-ruokakaupoissa.
Nykyään voi tilata kotiin kaiken tarvitsemansa!
Vierailija kirjoitti:
Monessa kaupassa on jopa koirakärryjä. Se on hyvää asiakaspalvelua etenkin näin helteellä, kun koiraa ei voi jättää autoon. Ennen jätettiin koira kaupan eteen hihnaan kiinni, mutta sekään ei oikein nykyisin taida toimia.
Eikö koti ole turvallisin paikka koiralle, kun isäntäväki kaupoille menee?!
Vierailija kirjoitti:
Monessa kaupassa on jopa koirakärryjä. Se on hyvää asiakaspalvelua etenkin näin helteellä, kun koiraa ei voi jättää autoon. Ennen jätettiin koira kaupan eteen hihnaan kiinni, mutta sekään ei oikein nykyisin taida toimia.
Hyi yök. En ymmärrä.
Maailma on menossa ihan järjettömäksi! Nyt muutaman vuoden sisällä on alkanut nämä ihme järjettömyydet maailmassa. Kyllä ennen oli todellakin paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Koirien ja kissojen lihaa sisältäviin tehdasruokiin pitäisi laittaa 100% ympäristövero.
Saastuttavat enemmän kuin autot.
Sinun kaltaisille se vero pitäisi laittaa.Tai vaihtoehtoisesti syöttää ihmisille ne osat joita ei tällä hetkellä ihmisruoaksi käytetä.Sulle maistuisi varmaan sisäelimet,kivekset ym.jotka käytetään koiran ruokaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa kaupassa on jopa koirakärryjä. Se on hyvää asiakaspalvelua etenkin näin helteellä, kun koiraa ei voi jättää autoon. Ennen jätettiin koira kaupan eteen hihnaan kiinni, mutta sekään ei oikein nykyisin taida toimia.
Hyi yök. En ymmärrä.
Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää,me muut ymmärretään.
Vierailija kirjoitti:
Vain avustajakoirat voivat tulla kauppoihin. Asiakkaiden joukossa voi olla allergisia tai heitä, jotka pelkäävät eläimiä, sanoo KSO:n kaupallinen johtaja Ari Hyytiä. K-ruokakaupoissa päätösvalta on kauppiaalla. – Suositus on, että vain avustajakoirat on sallittu K-ruokakaupoissa.
Alkaa ottaa päähän tämä alkergisten vikinä.Pysykä kotona,ei muiden tarvitse elää teidän mukaan
Vierailija kirjoitti:
AP. KERJÄÄTKÖ ETTÄ PORUKAT TAAS SADANNEN KERRAN KIISTELEE. SAAKO VAI EI . 💩💩💩💩💩💩
Ilmeisesti, k kaupoissa päättää kauppias ja Ässän kaupoissa myymälä päällikkö. Ei siis asiakkaat tak vauva.fi
Vierailija kirjoitti:
Ollaan pienen askeleen päässä siitä että kirkot muutetaan koira temppeleiksi ja koiria on jopa leikkaussaleissa.
Koiranvihaajan fantasioita.Ettehän te täyspäisiä olekaan kuten sun viestistäkin näkyy.
voi kauheeta, soita kriisipuhelimeen.
Olin koiran kanssa lenkillä ja pysähdyin pienen ruokakaupan eteen katsomaan tuotteita. Kassa tuli siihen ovelle sanomaan, että tule sisään vaan koirasi kanssa. Piipahdan siellä välillä lenkin yhteydessä ostamassa jotain pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain avustajakoirat voivat tulla kauppoihin. Asiakkaiden joukossa voi olla allergisia tai heitä, jotka pelkäävät eläimiä, sanoo KSO:n kaupallinen johtaja Ari Hyytiä. K-ruokakaupoissa päätösvalta on kauppiaalla. – Suositus on, että vain avustajakoirat on sallittu K-ruokakaupoissa.
Alkaa ottaa päähän tämä alkergisten vikinä.Pysykä kotona,ei muiden tarvitse elää teidän mukaan
Niin minuakin, vaikka on vähän kaikelle siitepölylle ja ötököiden pisteille allerginen, ruoka-aineallergioita myös pitkä lista. Joudun kuitenkin kesällä ulkona käymään, joudun käymään kaupassa jossa myydään niitä ruokia joille olen allerginen, mutta onneksi voin vältellä ja välttelen ravintoloita joissa on myös kala- ruokaa kun en voi olla samassa tilassa missä tehdään tai syödään kalaa, en mene sinne huutelemaan allergiaani ja voitte arvata etten käy ulkona syömässä koskaan, vaan kotipakettiin pizzaa tai grilliruokaa jos haluan ns valmista
Vierailija kirjoitti:
Asioi rauhallisesti ja hoida henkilö kauemmas koirasta. Vakavan kohtauksen (esim. anafylaksia) sattuessa soita heti 112. Huomioi, että opaskoiralla on lakisääteinen oikeus olla mukana kaikissa elintarvikehuoneistoissa, joten allergisen henkilön siirtäminen on tilanteessa ensisijainen ratkaisu😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Eli mitäs muista, kunhan vaan koira saa olla, *'iittu mitä touhua!!
Siis, tietääkö opaskoira mistä ottaa minkäkin tuotteen kuolaa valuvalla kuonollaan ja lihatiskiltä koira tilaa sit makoisat sisäfileet, hau hau hau!!
Kyllä on järjen köyhyyttä!
Jos ei nuole sitä koiraa ei anafylaksiaa saa
Vierailija kirjoitti:
Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.
Opaskopira kaupassa joo kertoo sulle tuossa on tarjouslohta hau hau, ei mene läpi meillä hurtta ja taluttaja vaikka kantamalla ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä aiheesta voi olla montaa keskustelua, tämä on , että koira oli kaupassa ja EI OLLUT OPASKOIRA!
Menkää kaikki lapset perheet koko lapsikatraan kanssa kauppaan, minua ei ainakaan haittaisi yhtään!
Koirat ei varastele eikä metelöi.
Minäkin näin k marketissa pikku koiran. Oli kiltti koira ja omistaja. Sain rapsuttaa. :) omistajaa en rapsuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.
Ei saa opaskoiriakaan viedä kauppaan. Ne pitää jättää ulos. Kaupassa voi olla allergisia.
Kaupoissa on paljon allergiaa aiheuttavia asioita. Samoin kaupan ulkopuolella.
Koirien omistajat ovat äärettömän itsekkäitä! Ainakin suurin osa!