Tänään oli koira smarketissa!!
En olisi ikinä uskonut, että näen tämän päivän, jossa koira pidetään mukana ruokakaupassa ja siihen ei kukaan puutu!!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Asioi rauhallisesti ja hoida henkilö kauemmas koirasta. Vakavan kohtauksen (esim. anafylaksia) sattuessa soita heti 112. Huomioi, että opaskoiralla on lakisääteinen oikeus olla mukana kaikissa elintarvikehuoneistoissa, joten allergisen henkilön siirtäminen on tilanteessa ensisijainen ratkaisu😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Eli mitäs muista, kunhan vaan koira saa olla, *'iittu mitä touhua!!
Siis, tietääkö opaskoira mistä ottaa minkäkin tuotteen kuolaa valuvalla kuonollaan ja lihatiskiltä koira tilaa sit makoisat sisäfileet, hau hau hau!!
Kyllä on järjen köyhyyttä!
Sinulla, kyllä.
Vois vähempää kiinnostaa allergiset tai muutkaan kanssaihmiset. Ihanaa että saa koiran kanssa asioida. Menkää sellaiseen kauppaan missä koiria ei saa viedä sisään.
Vanhemmille voi seurakoirat olla uutta, kun on nähty vain vahti- ja metsästyskoiria.
ei jestas . allergisena paha mennä sinne sitten. entä jos koira syö makkara paketin kaupassa? .
ei jaksaisi yhtään ku ihan tarpeeksi näkee ja kuulee koiria jo naapurissa, niin sitten joku roudaa elukoita vielä kauppaankin kun ei pärjätä sekuntiakaan ilman.
voi morjens.
sellaiseen kauppaan en mene enkä voi mennä nimittäin voi lähteä henki
Vierailija kirjoitti:
Vois vähempää kiinnostaa allergiset tai muutkaan kanssaihmiset. Ihanaa että saa koiran kanssa asioida. Menkää sellaiseen kauppaan missä koiria ei saa viedä sisään.
no te koira ihmiset olettekin sellaista itsekästä sakkia. minä ja minun karva perse saamme tehdä taloyhtiössä mitä tahansa.
mikset oikeasti pärjää 15 minuuttia ilman sitä sinun haisevaa kakka peppu karva kasaa.
mua ei kiinnosta sun lemmikki tai sun elämä, koirat ei kuuluu kauppoihin se on epähygieenistä !
ja sitten on karvoja ja hilsettä joka paikassa.
toivottavasti rämä kielletään ruokaviraston toimesta.
tehkää oma kauppa täysin koirille . jos on pakko se rakki joka paikkaan raahata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.
Ei saa opaskoiriakaan viedä kauppaan. Ne pitää jättää ulos. Kaupassa voi olla allergisia.
Tämä on outoa, jos on allerginen koirille, miten ei saa samaa kohtausta opas koirasta ? Tai koira ihmisten vaatteista joista sitä näkymätöntä koiran hilsettä on ?
Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.
Ei saa opaskoiriakaan viedä kauppaan. Ne pitää jättää ulos. Kaupassa voi olla allergisia.
Tämä on outoa, jos on allerginen koirille, miten ei saa samaa kohtausta opas koirasta ? Tai koira ihmisten vaatteista joista sitä näkymätöntä koiran hilsettä on ?
mä en ole ainakaan nähnyt opaskoiraa vuosi kymmeniin missään. aika harvinaisia ne on.
ja itse saan allergiaa jo koiran omistajien vaatteista ulkonakin.
kaupoissa pitäisi voida käydä ilman että tarvitsee pelätä tukehtuvansa kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.
pyörillä kauppaan!! oishan se kätevämpää jos on jaloissa häikkää tai lihava ettei jaksa kävellä.
vähemmän sotkua aiheutuu siitä eikä kukaan ole allergisen pyörälle.
minä ainakin menen pyörällä kauppaan sellaiseen missä on koiria ja vetoan siihen, että saahan noihin olla.
Vierailija kirjoitti:
Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.
hevoset ja lehmät sinne kauppaan ja possut joillekin ne on ihan yhtä rakkaita nekin . ja nämä sentään on hyöty eläimiä toisin kuin koirat niistä mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.
hevoset ja lehmät sinne kauppaan ja possut joillekin ne on ihan yhtä rakkaita nekin . ja nämä sentään on hyöty eläimiä toisin kuin koirat niistä mitään hyötyä.
Pöljä mikä pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.
Valitseeko opaskoira myös ostettavat tuotteet?
Vierailija kirjoitti:
Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.
Kunniapuukko.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmille voi seurakoirat olla uutta, kun on nähty vain vahti- ja metsästyskoiria.
Tai koiraa lihatiskillä...
Koira voi tykätä pureskella lihapakettia ja karkkia. Namnam. Siivous vain aamulla, kaupat likaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.
Ei saa opaskoiriakaan viedä kauppaan. Ne pitää jättää ulos. Kaupassa voi olla allergisia.
Kaupoissa on paljon allergiaa aiheuttavia asioita. Samoin kaupan ulkopuolella.
Itse pyrin välttämään kauppoja, joissa osa asiakkaista aiheuttaa minulle allergiaa.
Vierailija kirjoitti:
Monessa kaupassa on jopa koirakärryjä. Se on hyvää asiakaspalvelua etenkin näin helteellä, kun koiraa ei voi jättää autoon. Ennen jätettiin koira kaupan eteen hihnaan kiinni, mutta sekään ei oikein nykyisin taida toimia.
Meidän lähi K-kaupassa on koirakärryjä. Voit siis lakata paheksumasta.
Monissa Euroopan maissa suhtaudutaan koiriin paljon Suomea hyväksyvämmin, yksi syy, miksi häivyn asuntoautollani keski-eurooppaan aina kun voin. Se on todella harva paikka, johon koiraa ei saa ottaa mukaan. Kirkot? Mutta esim ravinolat, kahvilat, kaupat ja monet rannat on täysin sallittuja koirille. Meidän koirat on olleet näiden lisäksi mm poliisiasemalla ja suurlähetystössä asioimassa, eikä mikään ongelma kenellekkään.
Ottaisin kyllä koira temppelit ennemin mitä tämän huuhaan mitä nyt tyrkytetään. -eri