Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään oli koira smarketissa!!

Vierailija
19.06.2026 |

En olisi ikinä uskonut, että näen tämän päivän, jossa koira pidetään mukana ruokakaupassa ja siihen ei kukaan puutu!!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan pienen askeleen päässä siitä että kirkot muutetaan koira temppeleiksi ja koiria on jopa leikkaussaleissa.

Koiranvihaajan fantasioita.Ettehän te täyspäisiä olekaan kuten sun viestistäkin näkyy.

Ottaisin kyllä koira temppelit ennemin mitä tämän huuhaan mitä nyt tyrkytetään. -eri

Vierailija
42/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioi rauhallisesti ja hoida henkilö kauemmas koirasta. Vakavan kohtauksen (esim. anafylaksia) sattuessa soita heti 112. Huomioi, että opaskoiralla on lakisääteinen oikeus olla mukana kaikissa elintarvikehuoneistoissa, joten allergisen henkilön siirtäminen on tilanteessa ensisijainen ratkaisu😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Eli mitäs muista, kunhan vaan koira saa olla, *'iittu mitä touhua!!

 

Siis, tietääkö opaskoira mistä ottaa minkäkin tuotteen kuolaa valuvalla kuonollaan ja lihatiskiltä koira tilaa sit makoisat sisäfileet, hau hau hau!!

 

Kyllä on järjen köyhyyttä!

Sinulla, kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois vähempää kiinnostaa allergiset tai muutkaan kanssaihmiset. Ihanaa että saa koiran kanssa asioida. Menkää sellaiseen kauppaan missä koiria ei saa viedä sisään.

Vierailija
44/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuollaan saastaan .

Vierailija
45/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille voi seurakoirat olla uutta, kun on nähty vain vahti- ja metsästyskoiria. 

Vierailija
46/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jestas  . allergisena paha mennä sinne sitten. entä jos koira syö makkara paketin kaupassa? .

ei jaksaisi yhtään ku ihan tarpeeksi näkee ja kuulee koiria jo naapurissa, niin sitten joku roudaa elukoita vielä kauppaankin kun ei pärjätä sekuntiakaan ilman. 

voi morjens.

sellaiseen kauppaan en mene enkä voi mennä nimittäin voi lähteä henki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois vähempää kiinnostaa allergiset tai muutkaan kanssaihmiset. Ihanaa että saa koiran kanssa asioida. Menkää sellaiseen kauppaan missä koiria ei saa viedä sisään.

no te koira ihmiset olettekin sellaista itsekästä sakkia. minä ja minun karva perse saamme tehdä taloyhtiössä mitä tahansa. 

mikset oikeasti pärjää 15 minuuttia ilman sitä sinun haisevaa kakka peppu karva kasaa.

mua ei kiinnosta sun lemmikki tai sun elämä,  koirat ei kuuluu kauppoihin se on epähygieenistä ! 

ja sitten on karvoja ja hilsettä joka paikassa. 

toivottavasti rämä kielletään ruokaviraston toimesta. 

tehkää oma kauppa täysin koirille . jos on pakko se rakki joka paikkaan raahata

Vierailija
48/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.

Ei saa opaskoiriakaan viedä kauppaan. Ne pitää jättää ulos. Kaupassa voi olla allergisia.

Tämä on outoa, jos on allerginen koirille, miten ei saa samaa kohtausta opas koirasta ? Tai koira ihmisten vaatteista joista sitä näkymätöntä koiran hilsettä on ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.

Vierailija
50/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.

Ei saa opaskoiriakaan viedä kauppaan. Ne pitää jättää ulos. Kaupassa voi olla allergisia.

Tämä on outoa, jos on allerginen koirille, miten ei saa samaa kohtausta opas koirasta ? Tai koira ihmisten vaatteista joista sitä näkymätöntä koiran hilsettä on ? 

mä en ole ainakaan nähnyt opaskoiraa vuosi kymmeniin missään. aika harvinaisia ne on.

ja itse saan allergiaa jo koiran omistajien vaatteista ulkonakin. 

kaupoissa pitäisi voida käydä ilman että tarvitsee pelätä tukehtuvansa kuoliaaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.

pyörillä kauppaan!! oishan se kätevämpää jos on jaloissa häikkää tai lihava ettei jaksa kävellä.

vähemmän sotkua aiheutuu siitä eikä kukaan ole allergisen pyörälle.

 

minä ainakin menen pyörällä kauppaan sellaiseen missä on koiria ja vetoan siihen, että saahan noihin olla.

Vierailija
52/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.

hevoset ja lehmät sinne kauppaan ja possut joillekin ne on ihan yhtä rakkaita nekin . ja nämä sentään on hyöty eläimiä toisin kuin koirat niistä mitään hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.

hevoset ja lehmät sinne kauppaan ja possut joillekin ne on ihan yhtä rakkaita nekin . ja nämä sentään on hyöty eläimiä toisin kuin koirat niistä mitään hyötyä.

Pöljä mikä pöljä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.

Valitseeko opaskoira myös ostettavat tuotteet?

Vierailija
56/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.

Kunniapuukko.

Vierailija
57/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmille voi seurakoirat olla uutta, kun on nähty vain vahti- ja metsästyskoiria. 

Tai koiraa lihatiskillä...

Vierailija
58/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira voi tykätä pureskella lihapakettia ja karkkia. Namnam. Siivous vain aamulla, kaupat likaisia.

Vierailija
59/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärryssä vai talutettiinko. Opaskoirat voivat olla kaupassa mukana.

Ei saa opaskoiriakaan viedä kauppaan. Ne pitää jättää ulos. Kaupassa voi olla allergisia.

Kaupoissa on paljon allergiaa aiheuttavia asioita. Samoin kaupan ulkopuolella. 

Itse pyrin välttämään kauppoja, joissa osa asiakkaista aiheuttaa minulle allergiaa.

Vierailija
60/63 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa kaupassa on jopa koirakärryjä.  Se on hyvää asiakaspalvelua etenkin näin helteellä, kun koiraa ei voi jättää autoon.  Ennen jätettiin koira kaupan eteen hihnaan kiinni, mutta sekään ei oikein nykyisin taida toimia.

Meidän lähi K-kaupassa on koirakärryjä. Voit siis lakata paheksumasta. 

 

Monissa Euroopan maissa suhtaudutaan koiriin paljon Suomea hyväksyvämmin, yksi syy, miksi häivyn asuntoautollani keski-eurooppaan aina kun voin. Se on todella harva paikka, johon koiraa ei saa ottaa mukaan. Kirkot? Mutta esim ravinolat, kahvilat,  kaupat ja monet rannat on täysin sallittuja koirille. Meidän koirat on olleet näiden lisäksi mm poliisiasemalla ja suurlähetystössä asioimassa, eikä mikään ongelma kenellekkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän