Tänään oli koira smarketissa!!
En olisi ikinä uskonut, että näen tämän päivän, jossa koira pidetään mukana ruokakaupassa ja siihen ei kukaan puutu!!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo koirat kaupaan, seuraavaksi lupa ottaa haulikko mukaan, mitä viellä.
hevoset ja lehmät sinne kauppaan ja possut joillekin ne on ihan yhtä rakkaita nekin . ja nämä sentään on hyöty eläimiä toisin kuin koirat niistä mitään hyötyä.
Pöljä mikä pöljä.
nimenomaan pöljä on se joka elävää lihaa kauppaan roudaa.
Mitäs oikeuksia ne allergiset lähtisimme vaatimaan?
Koira,kun koira voi saada yks kaks hepulit jossa paljon vieraita ihmisiä ympärillä ja jos lapsiakin ympärillä voi koira vaikka puraista. Ei todellakaan turvallista.
Kuvottavaa, kun näkee koiria ostoskärryissä. Samoilla kärryillä keräillään elintarvikkeita, eikö terveystarkastajalla ole tähän mitään sanomista?