Lue keskustelun säännöt.
Hiihtomaskin jatkuva käyttö kaupungilla,kesät ja talvet
16.06.2026 |
Ehkä vähän criipiä,mutta myös tyylikästä. Mutta onko se laillista?Voinko painella pankkiin hiihtomaski naamalla,esim.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla