Onko Katie Holmes kaunis?
Katson yhtä sarjaa (Dawsons Creek) ja siinä kaikki kehuvat hänen kauneuttaan ja kaikki miehet ovat aivan lääpällään.
Kommentit (22)
No on! Yksi mun ikuisista girl crusheista. Niin suloinen.
Minulle Katie Holmes on yksi niistä, joiden ulkonäön hehkutusta en ymmärrä, pidän jopa jotenkin epämiellyttävän näköisenä. En ole niitä, jotka haukkuvat muita naisia vaan kehun kyllä niitä, joiden ulkonäöstä tykkään. Nämä ovat makuasioita ja siitä tosiaan Katielle plussaa, että on luonnollinen ja tyyli on myös kiva.
Ei toki ole ruma, mutta je ne sais quoi puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulle Katie Holmes on yksi niistä, joiden ulkonäön hehkutusta en ymmärrä, pidän jopa jotenkin epämiellyttävän näköisenä. En ole niitä, jotka haukkuvat muita naisia vaan kehun kyllä niitä, joiden ulkonäöstä tykkään. Nämä ovat makuasioita ja siitä tosiaan Katielle plussaa, että on luonnollinen ja tyyli on myös kiva.
Ok, et hauku mutta samassa yhteydessä haukut epämiellyttävän näköiseksi. Selvä.
Ei ole minusta mikään erityisen ihmeellinen näköinen. M51
Minusta aika tavis. Nätti mutta ei erityisesti kaunis.
Ei supermallia kaunis, mutta enemmän puoleensa vetävä kuin missit, supermallit tai ankanhuulet. Aika täydellinen naapurin tyttö 5/5.
Ai 46 vuotiaana aamulla herätessään hiuksissaan oma hentoinen harmaan sävy?
vai tarkoitatko TAAS KUVIA JOSTAIN 25-vuotiasta tällingissä? Nää on 2 eri asia.
Näytätkå itse misss maailmalta 50v luomuna nukkuessasi+
Oli se silloin nuorempana, just Dawson's Creek -aikoihin. Nyt vanhemmiten ei niinkään
Katsoin jonkun leffan jossa Holmes esitti yhtä roolia ja kyllä kasvoissa oli sensuellisuutta. Nykyään on jo vanha nainen ja seurustelee mustan miehen kanssa.
Miksi Katie ja Mila Kunis menevät joskus sekaisin, kun ensin miettii että kukas se olikaan. Kumpikin tummahiuksisia?
Minusta on. Pehmeät mutta persoonalliset ja selkeät kasvonpiirteet, tosi kauniit hieman surumielisen malliset silmät. Kauniit hiukset, hoikka. Mitä googlasin nykytilannetta, niin hänhän näyttää ikääntyvän arvokkaasti, eli älykkäästi. Arvostan! Ei siis näytä miltään palloksi pistellyltä muovisuulta, jolla ei "kauneushoitojen" takia enää naama taivu ilmeisiin. Karismaattinen nainen.