Lue keskustelun säännöt.
Minä tiedän kebabista kaiken, kansantarinat ym.
13.06.2026 |
Suomessa voisi olla pelkästään hyvää kebabbia. Mättökebab on rikos. 2eri taikinaa ja kokoliha kebabbia kaikissa kebuloissa, 1taikina pizzaan, 1taikina pita kebabbiin ja rullakebabbiin, hummusta enemmän ja raastettua kaalia
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla