Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tiedän kebabista kaiken, kansantarinat ym.

Vierailija
13.06.2026 |

Suomessa voisi olla pelkästään hyvää kebabbia. Mättökebab on rikos. 2eri taikinaa ja kokoliha kebabbia kaikissa kebuloissa, 1taikina pizzaan, 1taikina pita kebabbiin ja rullakebabbiin, hummusta enemmän ja raastettua kaalia

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi