Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen ope ja syön Fazerin suklaata...
22.12.2011 |
...en saanut konvehteja kuitenkaan lapsilta, vaan isäni antoi tuon laatikon.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja syön suklaata. Tosin nämä suklaat sain tänään eräältä lapselta. Olen saanut aivan älyttömästi suklaata oppilailta, enemmän kuin aikaisemmin. Uhaksin tänään, että en voi tulla loman jälkeen takaisin kouluun koska vatsani on kasvanut suklaasta niin suureksi, etten mahdu koulun ovista sisään. Lapset näyttivät hieman järkyttyneiltä, joten oli pakko paljastaa asia vitsiksi.