Vieläkö Vasemmistoliitto ja demarit uskovat tieteelliseen marxilaisiuteen?
Siis järjestelmään:
- keräilytalous
- metsästys
- maatalous
- feodalismi
- teollistuminen
- kurjistuminen ja kärjistyminen
- vallankumous
- proletariaatin diktatuuri
- sosialismi
- kommunismi
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri.
Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata
Höpsö! Seuraava hallitus on punamultahallitus!
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että demarit olisivat ikinä olleet Marxilaisia?
Marxilaisuudella on yhtä vähän tekemistä tieteen kanssa kuin teologialla.
Ainoat empiiriset kokeet sosialismin toimimisesta ovat tyssänneet siihen, kun muilta loppuu rahat
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sinä uskot siihen, että kokoomus ja persut ymmärtäisivät yrittämisen ja talouden päälle?
Unohdit nyt tohkeissasi vastata kysymykseen.
Mikähän siinä on, että demarit ovat niin rakkaudessa marxilaisuuteen..
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että demarit ovat niin rakkaudessa marxilaisuuteen..
Eivät ole
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri.
Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata
Työväki/duunarit on yhteiskunnan selkäranka. Akateemiset tyhjäntoimittajat ja suunsoittajat ovat erittäin haitallista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri.
Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata
Ei ole ennenkään noissa hallinneet..
Alatko ymmärtää: sanat ja käytännön toteutus aivan eri asioita.
Siellä uskotaan myös puuttuvan lenkin olemassaoloon.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri.
Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata
Haluat sitten rappeutuneen, läpeensä lahjotun ja todellisuudesta täysin irtaantuneen (lapsensa surutta hulluudelleen uhraavan) parhaimmiston hallitsevan itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sinä uskot siihen, että kokoomus ja persut ymmärtäisivät yrittämisen ja talouden päälle?
Ei vihervassarit eikä demarit ole nykypäivänä enää duunarien puolella. He ovat pelkästään ma mujen ja veronmaksajien rahojen riiston puolella.
Pikku persu se vaan hakkaamassa täällä isoja copypaste sanoja. 😂😂😂
Miksi AP äänestit Ano Turtiaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri.
Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata
Työväki/duunarit on yhteiskunnan selkäranka. Akateemiset tyhjäntoimittajat ja suunsoittajat ovat erittäin haitallista porukkaa.
Ne olis yhteiskunnan selkäranka myös ilman sitä paska-aatettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri.
Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata
Työväki/duunarit on yhteiskunnan selkäranka. Akateemiset tyhjäntoimittajat ja suunsoittajat ovat erittäin haitallista porukkaa.
Ne olis yhteiskunnan selkäranka myös ilman sitä paska-aatettaan.
Porvaristo=paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri.
Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata
Työväki/duunarit on yhteiskunnan selkäranka. Akateemiset tyhjäntoimittajat ja suunsoittajat ovat erittäin haitallista porukkaa.
Ne olis yhteiskunnan selkäranka myös ilman sitä paska-aatettaan.
Juuri näin, homma vain menisi huomattavasti järkevämmin ilman
heidän sairasta utopiaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri.
Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata
Työväki/duunarit on yhteiskunnan selkäranka. Akateemiset tyhjäntoimittajat ja suunsoittajat ovat erittäin haitallista porukkaa.
Ne olis yhteiskunnan selkäranka myös ilman sitä paska-aatettaan.
Porvaristo=paskaa
On muunkinlaisia ihmisiä kuin porvareita ja punikkeja. Kuinka moni ei-porvari pystyy samastumaan nyt nähtävään woke-oksennukseen joka tunkee jo ihohuokosista sisään lukemaan ajatuksiasi.
Saat olla vain sitä mieltä että olet lähtökohtaisesti virheellinen ja he tietävät millaiseksi sinut kuuluu muuttaa. Mistä helvetistä he sen tietävät??
Venäjämielisen SDP:n kannatus on rajussa laskussa. Siksi niin monella kremlin kätyrillä on mennyt tunteisiin.
Kokoomus ja Persut on täynnä Anoja.
Minkä verran iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori teille maksetaan liksaa tästä hommasta? Että voisko hakea sinne teille duuniin? Oon kuitenkin äidinkieleltä suomenkielinen? Onks mitkä mahkut?
Vieläkö sinä uskot siihen, että kokoomus ja persut ymmärtäisivät yrittämisen ja talouden päälle?