Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö Vasemmistoliitto ja demarit uskovat tieteelliseen marxilaisiuteen?

Vierailija
11.06.2026 |

Siis järjestelmään:

- keräilytalous

- metsästys

- maatalous

- feodalismi

- teollistuminen

- kurjistuminen ja kärjistyminen

- vallankumous

- proletariaatin diktatuuri

- sosialismi

- kommunismi

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sinä uskot siihen, että kokoomus ja persut ymmärtäisivät yrittämisen ja talouden päälle?

Vierailija
2/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri. 

Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata

Höpsö! Seuraava hallitus on punamultahallitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että demarit olisivat ikinä olleet Marxilaisia?

Vierailija
4/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marxilaisuudella on yhtä vähän tekemistä tieteen kanssa kuin teologialla.

Ainoat empiiriset kokeet sosialismin toimimisesta ovat tyssänneet siihen, kun muilta loppuu rahat

Vierailija
5/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö sinä uskot siihen, että kokoomus ja persut ymmärtäisivät yrittämisen ja talouden päälle?

Unohdit nyt tohkeissasi vastata kysymykseen.

Vierailija
6/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että demarit ovat niin rakkaudessa marxilaisuuteen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että demarit ovat niin rakkaudessa marxilaisuuteen..

Eivät ole

Vierailija
8/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri. 

Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata

Työväki/duunarit on yhteiskunnan selkäranka. Akateemiset tyhjäntoimittajat ja suunsoittajat ovat erittäin haitallista porukkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri. 

Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata

Ei ole ennenkään noissa hallinneet..

Alatko ymmärtää: sanat ja käytännön toteutus aivan eri asioita.

Vierailija
10/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä uskotaan myös puuttuvan lenkin olemassaoloon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri. 

Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata

Haluat sitten rappeutuneen, läpeensä lahjotun ja todellisuudesta täysin irtaantuneen (lapsensa surutta hulluudelleen uhraavan) parhaimmiston hallitsevan itseäsi?

Vierailija
12/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö sinä uskot siihen, että kokoomus ja persut ymmärtäisivät yrittämisen ja talouden päälle?

Ei vihervassarit eikä demarit ole nykypäivänä enää duunarien puolella. He ovat pelkästään ma mujen ja veronmaksajien rahojen riiston puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku persu se vaan hakkaamassa täällä isoja copypaste sanoja. 😂😂😂 

Miksi AP äänestit Ano Turtiaista? 

Vierailija
14/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri. 

Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata

Työväki/duunarit on yhteiskunnan selkäranka. Akateemiset tyhjäntoimittajat ja suunsoittajat ovat erittäin haitallista porukkaa. 

Ne olis yhteiskunnan selkäranka myös ilman sitä paska-aatettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri. 

Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata

Työväki/duunarit on yhteiskunnan selkäranka. Akateemiset tyhjäntoimittajat ja suunsoittajat ovat erittäin haitallista porukkaa. 

Ne olis yhteiskunnan selkäranka myös ilman sitä paska-aatettaan.

Porvaristo=paskaa

Vierailija
16/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri. 

Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata

Työväki/duunarit on yhteiskunnan selkäranka. Akateemiset tyhjäntoimittajat ja suunsoittajat ovat erittäin haitallista porukkaa. 

Ne olis yhteiskunnan selkäranka myös ilman sitä paska-aatettaan.

Juuri näin, homma vain menisi huomattavasti järkevämmin ilman 

heidän sairasta utopiaansa.

Vierailija
17/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elää maassa, jossa vallitsee proletariaatin diktatuuri. 

Amisduunarit ja maalaiset hallitsisivat maata

Työväki/duunarit on yhteiskunnan selkäranka. Akateemiset tyhjäntoimittajat ja suunsoittajat ovat erittäin haitallista porukkaa. 

Ne olis yhteiskunnan selkäranka myös ilman sitä paska-aatettaan.

Porvaristo=paskaa

On muunkinlaisia ihmisiä kuin porvareita ja punikkeja. Kuinka moni ei-porvari pystyy samastumaan nyt nähtävään woke-oksennukseen joka tunkee jo ihohuokosista sisään lukemaan ajatuksiasi.

Saat olla vain sitä mieltä että olet lähtökohtaisesti virheellinen ja he tietävät millaiseksi sinut kuuluu muuttaa. Mistä helvetistä he sen tietävät??

Vierailija
18/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjämielisen SDP:n kannatus on rajussa laskussa. Siksi niin monella kremlin kätyrillä on mennyt tunteisiin.

Vierailija
19/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ja Persut on täynnä Anoja.

Vierailija
20/20 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori teille maksetaan liksaa tästä hommasta? Että voisko hakea sinne teille duuniin? Oon kuitenkin äidinkieleltä suomenkielinen? Onks mitkä mahkut? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme