Kokoomusnuoret haluaa poistaa naisten oikeuden päättää omasta kehostaan
Kokoomuksen nuorisojärjestö: Jyrkkä kanta aborttiin
Nuorisojärjestö arvostelee kokoomuksen päätöstä tukea aborttioikeuden kirjaamista perustuslakiin.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012070845.html?utm_medium=promobox…
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Naisten huo raamiselle on laitettava stoppi välittömästi.
Selvä tämä! Sakset meni kiinni. Kohta itket pallit sinisenä että naiset ei suostu seksiin vaikka miesten pitäisi aina halutessaan saada seksiä ettei syrjäydy ja ajaudu ulos yhteiskunnasta.
Tyypillistä oikeistolaisuutta 🤢🤮🤢🤮🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten huo raamiselle on laitettava stoppi välittömästi.
Selvä tämä! Sakset meni kiinni. Kohta itket pallit sinisenä että naiset ei suostu seksiin vaikka miesten pitäisi aina halutessaan saada seksiä ettei syrjäydy ja ajaudu ulos yhteiskunnasta.
Ette te mitään naisia ole perinteisessä mielessä. Eli miehillä ei mitään menetettävää.
Naisen oikeus kehoon. Voisitko puhua oikealla nimellä että naisen oikeus tappaa lapsi kun ei halua vastuuta sen lapsen elämästä
Vierailija kirjoitti:
Aika kylmänkalsee tuo kokoomuksen ehdotus, abortti perustuslakiin.
Abortti on jo Suomessa sallittu.
"Abortti on jo Suomessa sallittu."
Jos ollaan tarkkoja, Suomen aborttilaissa on kuitenkin aikaraja eli se on rajoitettu aborttioikeus.
Voisivat nyt vaikka ihan ensinnä ottaa kantaa että sterin saa hankittua jo 18 vuotiaaana
Vierailija kirjoitti:
Abortti on murha eikä siitä muuksi muutu vaikka kuinka polkisitte jalkaa ja kiukuttelisitte. Elämä alkaa hedelmöityksestä
"Abortti on murha eikä siitä muuksi muutu vaikka kuinka polkisitte jalkaa ja kiukuttelisitte."
Henkilötunnuksettomat ihmisen alut eli alkiot ja sikiöt eivät nauti Suomen henkirikoslainsäädännön suojaa, vaikka kuinka polkisit jalkaa ja kiukuttelisit.
"Elämä alkaa hedelmöityksestä"
Tämä on kyllä luonnontieteellinen totuus, mutta se alkuelämä tapahtuu naisen sisällä ja raskaana voi periaatteessa olla myös salaa.
Oliko tuossa ulostulossa ehdotettu nykyään voimassaolevan asiaa koskevan lain muuttamista?
Ellei niin avaus on trollaus
Itse toivoisin että ajettaisiin maksutonta ja hyvin helposti saavutettavaa ehkäisyä ihan kaiken ikäisille.
Lapsen oikeus on saada syntyä rakastettuna ja toivottuna hyviin olosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kokoomusnuoret.
Ei sentään perustuslaissa pidä lukea, että äideillä oikeus tappaa lapsensa,
Kun abortit kyllä ovat muutenkin Suomessa sallittuja.
Eikö tuo ei-toivottujen lasten pakotettu synnyttäminen nimenomaan voisi johtaa lastensurmiin? Mentäisiin takaisin kohti vanhoja pahoja aikoja.
Älä laita siementäsi naiseen joka ei halua äidiksi. Loishäätö ei ole murha.