Käännyin Jehovan todistajaksi
Kommentit (16)
Onnittelen! Löysit Totuuden. Etsikää muutkin, sivustolta JW. ORG löytyy apua.
Miksi suomalaiset sanovat Jehova ja ulkomaalaiset sanovat Jahovah? Kumpi on oikea nimi ja mistä se on keksitty?
Jätä kuitenkin muut rauhaan äläkä kiertele ovikelloja rämpyttämässä.
Et kääntynyt, oliko kova ryyppyputki takana kun jo harhoja näet, luulitko sen olevan jeesus.
Aiotko nyt tähdätä erikoistienraivaajaksi? Se on paras tapa käyttää elämäsi. T. nuorempana mukana ollut, joka ehkä saattaa vielä palata järjestöön.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset sanovat Jehova ja ulkomaalaiset sanovat Jahovah? Kumpi on oikea nimi ja mistä se on keksitty?
Jehovah.
Et kääntynyt. Mikähän tämänkin aloituksen tarkoitus oli...
Onneksi mun luo ei Jehovat uskalla tulla kun viimeksi sanoin siihen malliin että ymmärsivät ettei ole mitään asiaa tulla mun oven taakse. Hyvin ovat uskoneet kun siitä viimeisestä kerrasta on nyt 3 vuotta aikaa.
En kyl usko, että oikeasti käännyit Jehovan todistajaksi. Tää on vaan provo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset sanovat Jehova ja ulkomaalaiset sanovat Jahovah? Kumpi on oikea nimi ja mistä se on keksitty?
Tulee sanasta Yahweh, Yhwh. Juutalaisten nimi jumalalle.
Et ole Jehovan todistaja. Kukaan JT ei sano, että käännyin Jehovan todistajaksi. Olet valehtelija. T. eronnut
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun luo ei Jehovat uskalla tulla kun viimeksi sanoin siihen malliin että ymmärsivät ettei ole mitään asiaa tulla mun oven taakse. Hyvin ovat uskoneet kun siitä viimeisestä kerrasta on nyt 3 vuotta aikaa.
Eikös se ole laki joka kieltää ovelle kauppaamisen nykyään?
Miksi et kääntyisi perinteiseen kristinuskoon?