Mieheni käytös vaihtelee. Joskus räyhää, joskus yliystävällinen minulle. Miten suhtautua?
Mieheni joskus huutaa ja uhkailee minua. Joskus on äärimmäisen ydstävällinen ja auttavainen.
Kommentit (18)
Et osaa tuon vertaa itse ajatella?
Sellaista käytöstä ei saa hyväksyä.
Ero eikä mitään neuvotteluja. Väkivaltaisen hullun kanssa ei neuvotella.
Vierailija kirjoitti:
Avioero on todella iso päätös.
Käveletkö munankuorilla? Onko stressitila päällä?
Noin ihan vakavasti, räyhäävää ja uhkailevaa parisuhdekäytöstä on vaikeaa muuttaa ja vielä vaikeampaa kokea motivaatiota. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta jäädä tuohon kuvioon jotenkin tekemään töitä parisuhteen eteen, ymmärtämään, antamaan anteeksi ja pitämään perhettä ehjänä jne.
Ei löydy vaihtoehtoa: Muuttaa omiin koteihinsa.
AP.Tuntuu, että miehelläsi on päässä vikaa. Pystyisikö lääkäri auttamaan.
Minulla on vastaavanlainen mies, mutta en ole eronnut, kun avioero on tuntunut niin isolta toimenpiteeltä.
Pelasta itsesi.
Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Jos ei tunne edes omaa miestään, niin eikö tule tunne, että jokin on pielessä? Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista käytöstä ei saa hyväksyä.
Kuten ei vaimon nalkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla ei oo muuta kuin sun oma napa?
Ihmiset haluaa keskustella keskustelupalstalla.
Joidenkin mielestä he ovat kaikkein tärkeimpiä ja ihmisten pitäisi kaikessa tehdä niin kuin he sanovat. Sinä kuulut heihin.
ei ap.
Tapana on ensin kertoa puolisolle, että käytös ei ole hyväksyttävää ja että ero seuraa, jos ei lopeta. Ja kun mies ei lopeta - yleensähän naisten valitus on heille nalkutusta eikä siitä tarvitse välittää - ala järjestellä eroa. Jos mies tosiaan uhkailee ja on arvaamaton, kannattaa ilmoittaa lähdöstä vasta, kun on uusi asunto olemassa ja asiat järjestyksessä.
Jssap