Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Walesin prinsessan botox mennyt yli

Vierailija
06.06.2026 |

Näyttää todella omituiselta kun yrittää nauraa tai hymyillä mutta tuleekin outo virne. 

Kommentit (90)

Vierailija
82/90 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitäköhän poliisit ovat tarkoittaneet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laihaksi 4kymppiseksi naiseksi joka on sairastanut syövän näyttää kyllä upealta. Yleensä liian laihat näyttää ihan kuivan kesän oravilta ja rusinoilta.

Vierailija
84/90 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILtalehdelinkatuista kuvista en joistain olisi tunnistanut häntä vain kasvojen perusteella.

Vierailija
85/90 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin lehdissä ja some-julkaisuissa sanotaan että Katella ei ole botoxia vaan hänestä on julkaistu muokattuja kuvia. 

Siellä päinvastoin pohditaan miksi hän näyttää kalenteri-ikäänsä  10 vuotta vanhemmalta. Tiktokkaajat ovat julkaisseet muokkaamattomia kuvia ja niissä Katen näyttää kyllä hurjalta. 

Vierailija
86/90 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian laihaksi 4kymppiseksi naiseksi joka on sairastanut syövän näyttää kyllä upealta. Yleensä liian laihat näyttää ihan kuivan kesän oravilta ja rusinoilta.

Aiheuttaako sytostaatit tuollaisia jälkiä kasvoihin kuin mitä TikTok-kuvissa on??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/90 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?

Käytän botoxia mutta melkoisen maltillisesti. 

Jos Catherinea vertaa vaikka Sieppiin niin Siepin botox on onnistuneempi. 

Samanlaisia tyhjäpäitä molemmat.

Catherine ei ole tyhjäpää,  opiskellut yliopistossa

Vierailija
88/90 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some-julkaisuja ei voi vissiin linjata tänne? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/90 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some-julkaisuja ei voi vissiin linjata tänne? 

Linjata ei linjata. 

Vierailija
90/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Walesien turvatiimiin kuuluvat poliisit ovat sanoneet että Walesin talo on täynnä pikkuhit#ereitä. Mitäköhän tällä tarkoitetaan? 

Kyseessä ei ole Catherinen ja Williamin kartano Forest Lodge, vaan juttu liittyi Kensingtonin palatsiin, jossa on Royal Familyn jäsenien asuntoja ja toimistoja. Kensingtonin palatsi tunnetaan myös nimellä West London palace ja palatsissa työskentelevä nainen oli kuullut puhuttavan tyyliin "The West London palace was full of little Hitlers."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän