Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Walesin prinsessan botox mennyt yli

Vierailija
06.06.2026 |

Näyttää todella omituiselta kun yrittää nauraa tai hymyillä mutta tuleekin outo virne. 

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.

Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.


https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…

Olisi kuin Lulu Ranteen nuorempi sisko, kauhea irvistys on kuin hullujenhuoneelta karannut.

Kaunis on mutta nuo mekot on kaikki samalla kaavalla. Ainoa mikä vaihtuu, on väri.

Vierailija
42/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ap:lla oma elämä hukassa kun pitää vahtia vieraan vallan kruununperijän puolison naamaa.

Siis miksi täällä on näin paljon keskusteluja ihmisistä jos ihmisiä saa kiinnostaa vain oma itsensä?

 

Miksi sinä olet keskustelemassa täällä? Miksi et huolehdi vain omista asioista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.

Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa. 

Niinpä. Hän on ottanut sitä ilmeisesti Harrietin ja Markin häitä varten. Ja nyt on laskeutunut kunnolla. Siksi nuo vähän aikaa sitten otetut kuvat näyttivät niin oudolta. Botox oli juuri laitettu.

Vierailija
44/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Kuinka joku viitsii noin tarkkaan tuijottaa jonkun prinsessan ulkonäköä että tietää kun jotkut rypyt tulevat ja taas katoavat???

Voi tyhmyyden ylistys! 
 

Vierailija
45/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää opetelleen kuningasperheen hevoshymyn. Alkaa pikkuhiljaa näyttää siltä kardashianien naiseksi vaihtaneelta isältä. 

Vierailija
46/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phillipsin bonuslapsi ja tyttäretkö oli morsiusneitoina eilen häissä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.

Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa. 

Ota vaan. Ei botox edes ole enää kallista. Olen yliopistollisessa sairaalassa töissä ja joka neljäs käyttää sitä. Työkaverini ovat nuorehkoja naisia. 

Vierailija
48/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.

Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.


https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…

Hänellä ei juuri ole rasvaa kasvoissa, siksi näyttää ikäistään vanhemmalta. 

 

Williamin serkku Mark taisi mennä naimisiin tavisnaisen kanssa ja jolla on vielä ollut urakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että syöpäpeikon pelossa elävä ihminen vielä myrkkyjä vapaaehtoisesti naamaansa pistelis.

Vierailija
50/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan taas dissasi kynttilät kymmenen vuotta sitten. Nyt yrittää henkensä kaupalla niitä myydä, hähää. 

Botoksia siitä naamasta ei löydä, mutta ozempiccia sitäkin enemmän. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa, että syöpäpeikon pelossa elävä ihminen vielä myrkkyjä vapaaehtoisesti naamaansa pistelis.

No usko tai ole uskomatta mutta aina ei otsa ole ollut noin sileä, eikä ne rypyt itsestään katoa. 

Vierailija
52/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.

Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.


https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…

Hänellä ei juuri ole rasvaa kasvoissa, siksi näyttää ikäistään vanhemmalta. 

 

Williamin serkku Mark taisi mennä naimisiin tavisnaisen kanssa ja jolla on vielä ollut urakin. 

Mark? Kuka Mark? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ap:lla oma elämä hukassa kun pitää vahtia vieraan vallan kruununperijän puolison naamaa.

Jos näkee että jonkun silmäätekevän lärviä on käsitelty nuorentavasti, niin saa kai tämän todeta ääneen?

Vierailija
54/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanisti ei tiedä Williamin serkun nimeä vaan yrittää serkuksi serkun isää. Hähhää. 

 

Mitkäs ne Phillipsin lasten nimet olivatkaan, Zara ja... ? Alkaa peellä, siinä tuli vihje! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ap:lla oma elämä hukassa kun pitää vahtia vieraan vallan kruununperijän puolison naamaa.

Jos näkee että jonkun silmäätekevän lärviä on käsitelty nuorentavasti, niin saa kai tämän todeta ääneen?

Miksi? Miksi sinä siitä noin kostut? 

Vierailija
56/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ap:lla oma elämä hukassa kun pitää vahtia vieraan vallan kruununperijän puolison naamaa.

Siis miksi täällä on näin paljon keskusteluja ihmisistä jos ihmisiä saa kiinnostaa vain oma itsensä?

 

Miksi sinä olet keskustelemassa täällä? Miksi et huolehdi vain omista asioista? 

Samaa sopii kysyä sinusta. Miksi et huolehdi vain omista asioistasi? 

Vierailija
57/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.

Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.


https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…

Hänellä ei juuri ole rasvaa kasvoissa, siksi näyttää ikäistään vanhemmalta. 

 

Williamin serkku Mark taisi mennä naimisiin tavisnaisen kanssa ja jolla on vielä ollut urakin. 

Mark? Kuka Mark? 

Eikö Peter Phillips ole Annen (Princess Royal, Elisabetin vanhin lapsi) lapsi? Annella on kaksi lasta ja kuusi lastenlasta. Zara ja Peter. 

Vierailija
58/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanisti ei tiedä Williamin serkun nimeä vaan yrittää serkuksi serkun isää. Hähhää. 

 

Mitkäs ne Phillipsin lasten nimet olivatkaan, Zara ja... ? Alkaa peellä, siinä tuli vihje! 

Peter Phillips meni juuri naimisiin.

Vierailija
59/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.

Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.


https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…

Hänellä ei juuri ole rasvaa kasvoissa, siksi näyttää ikäistään vanhemmalta. 

 

Williamin serkku Mark taisi mennä naimisiin tavisnaisen kanssa ja jolla on vielä ollut urakin. 

Mark? Kuka Mark? 

Apua mulla meni Mark ja Peter sekaisin. Annen poika on tietenkin Peter. Peterin isä on Mark. 

Vierailija
60/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.

Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.


https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…

Olisi kuin Lulu Ranteen nuorempi sisko, kauhea irvistys on kuin hullujenhuoneelta karannut.

Apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi