Nyt on Walesin prinsessan botox mennyt yli
Näyttää todella omituiselta kun yrittää nauraa tai hymyillä mutta tuleekin outo virne.
Kommentit (90)
Nyt on ap:lla oma elämä hukassa kun pitää vahtia vieraan vallan kruununperijän puolison naamaa.
Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?
Ehkä se kuitenkin on syöpähoitojen ja kipujen takia?
Ai chätriinen? No, kaikki ei vanhene erityisen armeliaasti :)
Vierailija kirjoitti:
Jaa Dianan?
Walesin prinsessoja on vaan yksi kerrallaan. Diana kuoli riittävän nuorena, jotta mieliimme jää hänestä kuva ikuisesti fressikasvoisena.
Vierailija kirjoitti:
Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?
Käytän botoxia mutta melkoisen maltillisesti.
Jos Catherinea vertaa vaikka Sieppiin niin Siepin botox on onnistuneempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?
Käytän botoxia mutta melkoisen maltillisesti.
Jos Catherinea vertaa vaikka Sieppiin niin Siepin botox on onnistuneempi.
Samanlaisia tyhjäpäitä molemmat.
Naisilla on outo tapa katsoa vain niitä ryppyjä ja piirteiden paskomisella ei ole väliä. Naamasta tulee kuin huonon piirtäjän tekemä kasvokuva, jossa monikin asia on kierossa.
Sehän on noissa IL:n kuvissa kauniimpi kuin aikoihin!?
Maaninen kuntoilija joka käy kasvohoidoissa. Botoxista en tiedä.
Sillä on ollut just syöpä, ei ihme jos naama ja ilmeet näyttää vähän oudolta.
Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.
Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…
Käyttää botoxin uusinta uutta muotoa.