Nyt on Walesin prinsessan botox mennyt yli
Näyttää todella omituiselta kun yrittää nauraa tai hymyillä mutta tuleekin outo virne.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ap:lla oma elämä hukassa kun pitää vahtia vieraan vallan kruununperijän puolison naamaa.
Siis miksi täällä on näin paljon keskusteluja ihmisistä jos ihmisiä saa kiinnostaa vain oma itsensä?
Miksi sinä olet keskustelemassa täällä? Miksi et huolehdi vain omista asioista?
Miksi sinä olet täällä haukkumassa vieraita ihmisiä?
Miksi et huolehdi vain omista asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu.
Kuinka joku viitsii noin tarkkaan tuijottaa jonkun prinsessan ulkonäköä että tietää kun jotkut rypyt tulevat ja taas katoavat???
Voi tyhmyyden ylistys!
Luepa näitä Sofiaa, Saraa, Martina, Ariana Grande koskevia ketjuja. Oletko jokaisessa keskustelussa haukkumassa ihmisiä jotka keskustelevat ihmisistä.
Missä näette botoxia? Itse olen Katea kolme vuotta vanhempi eikä minulla ole silmien ympärillä tai otsassa mitään juonteita eikä ole mitään kosmeettista tehty enkä käytä meikkiäkään. Kate on ihan itsensä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?
Käytän botoxia mutta melkoisen maltillisesti.
Jos Catherinea vertaa vaikka Sieppiin niin Siepin botox on onnistuneempi.
Sieppi on pyöreämpi kuin hyvin laiha Catherine. Ehkä laihuus ja botox tekee hiukan erikoisen vaikutelman?
Vierailija kirjoitti:
Jaa Dianan?
Dianan kasvot ovat jo aika mädäntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?
Käytän botoxia mutta melkoisen maltillisesti.
Jos Catherinea vertaa vaikka Sieppiin niin Siepin botox on onnistuneempi.
Sieppi on pyöreämpi kuin hyvin laiha Catherine. Ehkä laihuus ja botox tekee hiukan erikoisen vaikutelman?
Voipi olla. Mutta tuo virnistys on aika creepy.
Vierailija kirjoitti:
Missä näette botoxia? Itse olen Katea kolme vuotta vanhempi eikä minulla ole silmien ympärillä tai otsassa mitään juonteita eikä ole mitään kosmeettista tehty enkä käytä meikkiäkään. Kate on ihan itsensä näköinen.
Catherinella sen sijaan on silmien ympärillä, otsassa, suun ympärillä ja otsassa ja kaulassa. Hienoa ettei sinulla ole. Vielä.
Catherinen mies lähtee kohta Amerikkaan jalkapalloa katsomaan.
Toivottavasti kukaan hovissa ei ala kuusta Harrietia.
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Onko yksikään kuninkaallinen kuollut viime vuosikymmeninä syöpään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?
Käytän botoxia mutta melkoisen maltillisesti.
Jos Catherinea vertaa vaikka Sieppiin niin Siepin botox on onnistuneempi.
Sieppi on pyöreämpi kuin hyvin laiha Catherine. Ehkä laihuus ja botox tekee hiukan erikoisen vaikutelman?
Voipi olla. Mutta tuo virnistys on aika creepy.
Irvistys se on, kun kaulakin menee ihan ryppyyn.
Naisella on ryppyjä poskissa, otsalla, silmien ympärillä, nenän päällä...
Miksi minä en näe noissa kuvissa merkkiä botoxista?
Vierailija kirjoitti:
Naisella on ryppyjä poskissa, otsalla, silmien ympärillä, nenän päällä...
Miksi minä en näe noissa kuvissa merkkiä botoxista?
Kumma kun mä näen sileän otsan. Kyllä tuon ikäisellä on jotain ryppyjä kulmakarvojen välissäkin ja tuolla ei ole mitään. Ryppyjä sen sijaan on paljon silmien ympärillä, joten selvää on, että on käyttänyt botoxia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Onko yksikään kuninkaallinen kuollut viime vuosikymmeninä syöpään?
Rainier? Elisabet?
Vierailija kirjoitti:
Missä näette botoxia? Itse olen Katea kolme vuotta vanhempi eikä minulla ole silmien ympärillä tai otsassa mitään juonteita eikä ole mitään kosmeettista tehty enkä käytä meikkiäkään. Kate on ihan itsensä näköinen.
Kiva että sinä olet rypytön. Katella oli ikäisekseen syvät rypyt otsalla jo omissa häissään vuonna 2011.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näette botoxia? Itse olen Katea kolme vuotta vanhempi eikä minulla ole silmien ympärillä tai otsassa mitään juonteita eikä ole mitään kosmeettista tehty enkä käytä meikkiäkään. Kate on ihan itsensä näköinen.
Kiva että sinä olet rypytön. Katella oli ikäisekseen syvät rypyt otsalla jo omissa häissään vuonna 2011.
Meinasin just sanoa tämän.
Walesien turvatiimiin kuuluvat poliisit ovat sanoneet että Walesin talo on täynnä pikkuhit#ereitä. Mitäköhän tällä tarkoitetaan?
Ap, missäköhän kohtaa näet botoxia?