Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Walesin prinsessan botox mennyt yli

Vierailija
06.06.2026 |

Näyttää todella omituiselta kun yrittää nauraa tai hymyillä mutta tuleekin outo virne. 

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missäköhän kohtaa näet botoxia?

Vierailija
62/90 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ap:lla oma elämä hukassa kun pitää vahtia vieraan vallan kruununperijän puolison naamaa.

Siis miksi täällä on näin paljon keskusteluja ihmisistä jos ihmisiä saa kiinnostaa vain oma itsensä?

 

Miksi sinä olet keskustelemassa täällä? Miksi et huolehdi vain omista asioista? 

Miksi sinä olet täällä haukkumassa vieraita ihmisiä?

Miksi et huolehdi vain omista asioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Kuinka joku viitsii noin tarkkaan tuijottaa jonkun prinsessan ulkonäköä että tietää kun jotkut rypyt tulevat ja taas katoavat???

Voi tyhmyyden ylistys! 
 

Luepa näitä Sofiaa, Saraa, Martina, Ariana Grande koskevia ketjuja. Oletko jokaisessa keskustelussa haukkumassa ihmisiä jotka keskustelevat ihmisistä. 

Vierailija
64/90 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näette botoxia? Itse olen Katea kolme vuotta vanhempi eikä minulla ole silmien ympärillä tai otsassa mitään juonteita eikä ole mitään kosmeettista tehty enkä käytä meikkiäkään. Kate on ihan itsensä näköinen.

Vierailija
65/90 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?

Käytän botoxia mutta melkoisen maltillisesti. 

Jos Catherinea vertaa vaikka Sieppiin niin Siepin botox on onnistuneempi. 

Sieppi on pyöreämpi kuin hyvin laiha Catherine. Ehkä laihuus ja botox tekee hiukan erikoisen vaikutelman?

Vierailija
66/90 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa Dianan?

Dianan kasvot ovat jo aika mädäntyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/90 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?

Käytän botoxia mutta melkoisen maltillisesti. 

Jos Catherinea vertaa vaikka Sieppiin niin Siepin botox on onnistuneempi. 

Sieppi on pyöreämpi kuin hyvin laiha Catherine. Ehkä laihuus ja botox tekee hiukan erikoisen vaikutelman?

Voipi olla. Mutta tuo virnistys on aika creepy. 

Vierailija
68/90 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näette botoxia? Itse olen Katea kolme vuotta vanhempi eikä minulla ole silmien ympärillä tai otsassa mitään juonteita eikä ole mitään kosmeettista tehty enkä käytä meikkiäkään. Kate on ihan itsensä näköinen.

Catherinella sen sijaan on silmien ympärillä, otsassa, suun ympärillä ja otsassa ja kaulassa. Hienoa ettei sinulla ole. Vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/90 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherinen mies lähtee kohta Amerikkaan jalkapalloa katsomaan. 

Vierailija
70/90 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan hovissa ei ala kuusta Harrietia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/90 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Onko yksikään kuninkaallinen kuollut viime vuosikymmeninä syöpään?

Vierailija
72/90 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?

Käytän botoxia mutta melkoisen maltillisesti. 

Jos Catherinea vertaa vaikka Sieppiin niin Siepin botox on onnistuneempi. 

Sieppi on pyöreämpi kuin hyvin laiha Catherine. Ehkä laihuus ja botox tekee hiukan erikoisen vaikutelman?

Voipi olla. Mutta tuo virnistys on aika creepy. 

Irvistys se on, kun kaulakin menee ihan ryppyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/90 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on ryppyjä poskissa, otsalla, silmien ympärillä, nenän päällä...

Miksi minä en näe noissa kuvissa merkkiä botoxista?

Vierailija
74/90 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on ryppyjä poskissa, otsalla, silmien ympärillä, nenän päällä...

Miksi minä en näe noissa kuvissa merkkiä botoxista?

Kumma kun mä näen sileän otsan. Kyllä tuon ikäisellä on jotain ryppyjä kulmakarvojen välissäkin ja tuolla ei ole mitään. Ryppyjä sen sijaan on paljon silmien ympärillä, joten selvää on, että on käyttänyt botoxia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/90 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Onko yksikään kuninkaallinen kuollut viime vuosikymmeninä syöpään?

Rainier? Elisabet? 

Vierailija
76/90 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näette botoxia? Itse olen Katea kolme vuotta vanhempi eikä minulla ole silmien ympärillä tai otsassa mitään juonteita eikä ole mitään kosmeettista tehty enkä käytä meikkiäkään. Kate on ihan itsensä näköinen.

Kiva että sinä olet rypytön. Katella oli ikäisekseen syvät rypyt otsalla jo omissa häissään vuonna 2011.

Vierailija
77/90 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Ohitan. 

Vierailija
78/90 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näette botoxia? Itse olen Katea kolme vuotta vanhempi eikä minulla ole silmien ympärillä tai otsassa mitään juonteita eikä ole mitään kosmeettista tehty enkä käytä meikkiäkään. Kate on ihan itsensä näköinen.

Kiva että sinä olet rypytön. Katella oli ikäisekseen syvät rypyt otsalla jo omissa häissään vuonna 2011.

Meinasin just sanoa tämän. 

Vierailija
79/90 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walesien turvatiimiin kuuluvat poliisit ovat sanoneet että Walesin talo on täynnä pikkuhit#ereitä. Mitäköhän tällä tarkoitetaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän