Nyt on Walesin prinsessan botox mennyt yli
Näyttää todella omituiselta kun yrittää nauraa tai hymyillä mutta tuleekin outo virne.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.
Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…
Ajattelin samaa, ja kulmakarvat ihan samassa asennossa vaikka kuvissa on hyvinkin erilaisia ilmeitä. Pitäisi nähdä liikkuvaa kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu.
Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.
Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää botoxin uusinta uutta muotoa.
Kantasoluja abortoiduista sikiöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu.
Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.
Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa.
Sinun lärvisi ei edusta kokonaista kansakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu.
Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.
Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa.
Sinun lärvisi ei edusta kokonaista kansakuntaa.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.
Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…
Olisi kuin Lulu Ranteen nuorempi sisko, kauhea irvistys on kuin hullujenhuoneelta karannut.
Kate on kyllä sellainen ihana, jota vetäisi mieluusti jokaiseen reikään <3
Kaunis nainen ja upea rusketus ilmeisesti Mustiquen saarelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.
Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…Olisi kuin Lulu Ranteen nuorempi sisko, kauhea irvistys on kuin hullujenhuoneelta karannut.
No kaikista saa huonoja kuvia, tuo irvistys on kyllä melkonen. Mutta Kate on kaunis ja ihana!
Oli mullakin otsa ihan sileä nelikymppisenä. Eikä montaa ryppyä ole vieläkään 15 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu.
Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.
Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa.
Sinun lärvisi ei edusta kokonaista kansakuntaa.
Mitä tarkoitat?
Tarkoittanee sitä, että sun naamasi ei vaan kiinnosta ketään vaikka kuinka rypistelisit otsaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu.
Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.
Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa.
Sinun lärvisi ei edusta kokonaista kansakuntaa.
Mitä tarkoitat?
Tarkoittanee sitä, että sun naamasi ei vaan kiinnosta ketään vaikka kuinka rypistelisit otsaasi.
No Katen naama kiinnostaa. Miksei siitä saisi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?
Voi voi, siinä taas yksi botoxnaama ottaa kritiikin itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kuitenkin on syöpähoitojen ja kipujen takia?
Vähän vaikea uskoa mihinkään kun ei ole selvästi sanottu mikä hänellä oli. Esi- tai alkuasteen syövässä ei ole mitään kipuja. Hiuspehko näyttää keventyneen nyt kesäksi, oli aikamoinen lasti lämpimillä ilmoilla kannettavaksi.
Vuodelta 2025 löytyy nettiartikkeli, jossa vieraili Royal Marshden -sairaalassa viininpunaisissa vaatteissa, ja niissä kuvissa on syvät vaakavekit otsassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ap:lla oma elämä hukassa kun pitää vahtia vieraan vallan kruununperijän puolison naamaa.
Julkinen virka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu.
Louisin aikana piti tauon, noin 3,5 h. Sitten ei kulunut kun tuli syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kuitenkin on syöpähoitojen ja kipujen takia?
Vähän vaikea uskoa mihinkään kun ei ole selvästi sanottu mikä hänellä oli. Esi- tai alkuasteen syövässä ei ole mitään kipuja. Hiuspehko näyttää keventyneen nyt kesäksi, oli aikamoinen lasti lämpimillä ilmoilla kannettavaksi.
Syövässä on kipuja terminaalivaiheessa.
Kurkkusyövässä on kipuja sädehoidon aikana ja jälkeen. Rintasyövästä on kipuja kun leikkaushaava on tuore mutta silloin syödään kipulääkkeitä. Aivosyövässä on päänsärky yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.
Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.
Syöpä on remissiossa, ei parantunut.
Jos on syöpä niin en uskaltaisi ottaa botoxia.
Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.