Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Walesin prinsessan botox mennyt yli

Vierailija
06.06.2026 |

Näyttää todella omituiselta kun yrittää nauraa tai hymyillä mutta tuleekin outo virne. 

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.

Vierailija
22/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.

Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.


https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…

Ajattelin samaa, ja kulmakarvat ihan samassa asennossa vaikka kuvissa on hyvinkin erilaisia ilmeitä. Pitäisi nähdä liikkuvaa kuvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.

Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa. 

Vierailija
24/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttää botoxin uusinta uutta muotoa. 

Kantasoluja abortoiduista sikiöistä. 

Vierailija
25/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.

Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa. 

Sinun lärvisi ei edusta kokonaista kansakuntaa. 

Vierailija
26/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.

Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa. 

Sinun lärvisi ei edusta kokonaista kansakuntaa. 

Mitä tarkoitat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.

Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.


https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…

Olisi kuin Lulu Ranteen nuorempi sisko, kauhea irvistys on kuin hullujenhuoneelta karannut.

Vierailija
28/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on kyllä sellainen ihana, jota vetäisi mieluusti jokaiseen reikään <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ja upea rusketus ilmeisesti Mustiquen saarelta.

Vierailija
30/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden kuvissa ainakin pystyy ilmeilemään ja hymyilemään aidon näköisesti. Otsallakin muuten näkyy poikkijuovaisia ryppyjä.

Mun mielestä sen otsa on luonnottoman sileä. Mutta ei siinä mitään, ymmärrän paineen näyttää hyvältä hänen asemassaan. Ja hyvältä kyllä näyttää.


https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/9b9e1868-f9f1-4468-b9fb-fe3b7…

Olisi kuin Lulu Ranteen nuorempi sisko, kauhea irvistys on kuin hullujenhuoneelta karannut.

No kaikista saa huonoja kuvia, tuo irvistys on kyllä melkonen. Mutta Kate on kaunis ja ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mullakin otsa ihan sileä nelikymppisenä. Eikä montaa ryppyä ole vieläkään 15 vuotta myöhemmin.

Vierailija
32/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.

Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa. 

Sinun lärvisi ei edusta kokonaista kansakuntaa. 

Mitä tarkoitat? 

Tarkoittanee sitä, että sun naamasi ei vaan kiinnosta ketään vaikka kuinka rypistelisit otsaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Sinähän sen tiedät. Entäpä jos keskittyisit omaan lärviisi.

Herranen aika, en mä tajua miksi jotkut ottaa näistä jutuista noin itseensä😅 Juu, kyllä kiitos mä keskityn joskus omaankin lärviin ja ottaisin siihen botoksiakin Katen tapaan jos olisi varaa ja uskaltaisin! Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään pahaa. 

Sinun lärvisi ei edusta kokonaista kansakuntaa. 

Mitä tarkoitat? 

Tarkoittanee sitä, että sun naamasi ei vaan kiinnosta ketään vaikka kuinka rypistelisit otsaasi.

No Katen naama kiinnostaa. Miksei siitä saisi puhua? 

Vierailija
34/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sun oma lätty jaksaa, ap? Onko mitään eroa päällä ja perseellä vai onko ne sisäkkäin?

Voi voi, siinä taas yksi botoxnaama ottaa kritiikin itseensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kuitenkin on syöpähoitojen ja kipujen takia? 

Vähän vaikea uskoa mihinkään kun ei ole selvästi sanottu mikä hänellä oli. Esi- tai alkuasteen syövässä ei ole mitään kipuja. Hiuspehko näyttää keventyneen nyt kesäksi, oli aikamoinen lasti lämpimillä ilmoilla kannettavaksi.

Vierailija
36/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodelta 2025 löytyy nettiartikkeli, jossa vieraili Royal Marshden -sairaalassa viininpunaisissa vaatteissa, ja niissä kuvissa on syvät vaakavekit otsassa. 

Vierailija
37/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ap:lla oma elämä hukassa kun pitää vahtia vieraan vallan kruununperijän puolison naamaa.

Julkinen virka. 

Vierailija
38/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Ei se varmaan enää uskalla piikittää botoksia entiseen tapaan. Raskaana ollessaankin piti taukoa, huomasi selvästi kun just noi otsarypyt ilmestyivät takaisin, hävitäkseen taas kun lapsi oli syntynyt ja vieroitettu. 

Louisin aikana piti tauon, noin 3,5 h. Sitten ei kulunut kun tuli syöpä. 

Vierailija
39/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kuitenkin on syöpähoitojen ja kipujen takia? 

Vähän vaikea uskoa mihinkään kun ei ole selvästi sanottu mikä hänellä oli. Esi- tai alkuasteen syövässä ei ole mitään kipuja. Hiuspehko näyttää keventyneen nyt kesäksi, oli aikamoinen lasti lämpimillä ilmoilla kannettavaksi.

Syövässä on kipuja terminaalivaiheessa.

 

 Kurkkusyövässä on kipuja sädehoidon aikana ja jälkeen. Rintasyövästä on kipuja kun leikkaushaava on tuore mutta silloin syödään kipulääkkeitä. Aivosyövässä on päänsärky yleistä. 

Vierailija
40/90 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherine tekee töitä voimiensa rajoilla.

Kasvot ovat kauniit, enkä todellakaan usko, että työntää itseensä mitään myrkkyjä. Syö hyvin terveellisesti.

Syöpä on remissiossa, ei parantunut.

Jos on syöpä niin en uskaltaisi ottaa botoxia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän