Lue keskustelun säännöt.
Miksi eksä ilmoittaa minulle, että on alkanut tapailla uutta?
30.05.2026 |
Kertokaa mahdollisia motiiveja.
Erosimme ennen joulua. Itse olisin halunnut jatkaa ja sen hänelle kerroin, hän ei halunnut. Toivotimme hyvät joulut, uudet vuodet ja jatkot, sen jälkeen ei tekemisissä.
Nyt tänään hän laittoi viestin, jossa ensin kyseli, mitä kuuluu ja sen jälkeen kertoi, että on alkanut tapailla jotain naista. En ole vastannut mitään, kun meni vähän pasmat sekaisin. Ymmärtäisin, jos olisin jotenkin yrittänyt häntä takaisin ja haluaisi kertoa, että on nyt uudessa suhteessa, mutta siis kun en ole.
Mitä tuohon nyt pitäisi vastata?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haluaa että sulla on asiat hyvin ja pystyt käsittelemään sen, ei hän voi ajatuksiasi lukea joten varmasti ajatteli hyvää. Naisten mieli on tuollaisia katastrofin ja draaman hakemisia täynnä, vaikka usein toinen ihminen on toiselle hyvä (ei koske maahan muuttajia)