miksei maahan muuttajien autoihin määrätä varoituskolmiota?
Jos näet jonkun kotteron jossain aivan käsittämättömässä paikassa hätävilkut päällä, tai tekemässä jotain todella absurdia liikenteessä, voit olla 99 prosentin varma että kyseessä on maahan muuttaja.
Kommentit (6)
Jep, pari kertaa vältetty kolari tuollaisen tyypin törttöilyn vuoksi. Moikkasivat kyllä kohteliaasti, kun ei rusikoitu heidän kotteroaan.
Miten heillä on yleensä ajolupa, jos ei mitään sääntöjä noudateta.
Eli myös jokaiselle jenkille, britille, saksalaiselle, kiinalaiselle jne. opiskelun, työn ja/tai rakkauden perässä Suomeen tulleelle myös sama varoituskolmio? Missä vaiheessa siitä voi luopua? Kansalaisuuden saatua? 20 vuoden Suomessa asumisen jälkeen? Ei ikinä?
Eiköhän tuollainen idea kaatuisi perustuslain vastaisena heti alkumetreillä.
Vierailija kirjoitti:
Eli myös jokaiselle jenkille, britille, saksalaiselle, kiinalaiselle jne. opiskelun, työn ja/tai rakkauden perässä Suomeen tulleelle myös sama varoituskolmio? Missä vaiheessa siitä voi luopua? Kansalaisuuden saatua? 20 vuoden Suomessa asumisen jälkeen? Ei ikinä?
Näille, joiden alkuperäinen ajokortti on saatu jostain mogadishun torikauppiaalta. Eurooppalaisilla on oikeat ajoluvat. Oletko tyhmä?
Jos on kamelin ajolupa niin onhan se vaikeaa autolla ajaa.
Sanaston he kaappaavat ekana. Nämä ovat maahan tun ke utu jia, eivät muuttajia.