Mitä tapahtuu jos poistaa fb-profiilin?
Häviääkö sieltä aivan kaikki sisältö, mitä sinne olen joskus laittanut? Kommentit siis myös? Entäs jos muut on tägänneet nimeni johonkin, poistuuko ne tägäykset myös vai vaan muuttuu harmaaksi tms?
Kommentit (14)
Kaikki poistuu paitsi yksityisviestit
Ei yhtään mitään, ja voit jatkaa normi elämää ilman typeriä päivityksiä etc.
Vierailija kirjoitti:
Ai messenger jää toimintaan?
Ai mitä tapahtuu? Elämänlaatu paranee.
Kannattiko kännipäissään avautua facessa?
Sinne se jää, nettohistoria on ikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai messenger jää toimintaan?
ne viestit jää vastaanottajalle näkyviin
Imeydyt bittiavaruuden mustaan aukkoon ja sinua ei enää ole.
Helpottuu. Ja löytää toisen somen.
Jää. Suckerperä naureskelee niille trumpistien ja Putte-sedän kanssa.
Tn. elämäsi menettää merkityksen ja kaikki romahtaa kun jäät täydelliseen tyhjiöön etkä saa enää tykkäyksiä typeriin postauksiisi.
Yksityisviestit jää, mutta niissä näkyy lähettäjänä tyyliin "Facebook-käyttäjä", eli ei sinun nimeä eikä naamaa.
Okei, no kiitos tiedoista, tai arvauksista :D
Ei minulla siellä mitään salaista ole, kunhan kiinnostaa. Tekis mieli kokeilla elää ilman facebookkia, tai sit tekee niin että menee hetkeksi pois ja jossain kohtaa tekee uuden tilin. Niin että saisi ns. aloittaa alusta, kun nythän fb on täynnä kaikkea mitä se sinne tuuttaa sellaista, mistä oon viimeisen 15 vuoden aikana tykännyt tai kirjoittanut tms. Ei jaksais poistaa kaikki tykkäyksiä, ryhmiä jne yksitellen.
Vierailija kirjoitti:
Okei, no kiitos tiedoista, tai arvauksista :D
Ei minulla siellä mitään salaista ole, kunhan kiinnostaa. Tekis mieli kokeilla elää ilman facebookkia, tai sit tekee niin että menee hetkeksi pois ja jossain kohtaa tekee uuden tilin. Niin että saisi ns. aloittaa alusta, kun nythän fb on täynnä kaikkea mitä se sinne tuuttaa sellaista, mistä oon viimeisen 15 vuoden aikana tykännyt tai kirjoittanut tms. Ei jaksais poistaa kaikki tykkäyksiä, ryhmiä jne yksitellen.
Helpointa on deaktivoida profiili. Sillähän sitä käytännössä tulee kokeilleeksi elää ilman facebookkia ja mahdollisuus on myös halutessaan säilyttää messenger deaktivoinnin yhteydessä tehtävällä valinnalla.
Ja myöhemmin on helppo poistaa halutessaan koko tili tai aivan pakottavasta tarpeesta palata yhdellä kirjautumisella.
Kaikki jää. Et vaan näe ite.