Lue keskustelun säännöt.
Elisan ja Eliaksen kaksoissisaruksille nimet?
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No jatkakaa samalla linjalla niin varmasti kaikille tulee selväksi, että sisaruksia ollaan. Eli Eemil ja Ella tai Emu ja Eea tai Elli ja Esinahka, ihan sama. Eeeee vaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Margit ja Satu. Veljelle Pertti. Tappajien nimet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Elsa ja Elis
Niin tai Elsi ja Elis?
Jos joskus hankin lapsia niin nimiksi tulee ikäjärjestyksessä:
Never Gonna Give You Up Never Gonna Let You Down ....
etc, riippuen montako lasta tulee perheeseen.
Mikä on sisarusten oletettu sukupuoli?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sisarusten oletettu sukupuoli?
Muu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sisarusten oletettu sukupuoli?
Transtyttö ja transpoika.
Emma ja emma. Selkeyden vuoksi sama etunimi molemmille.