Allu ei halua lihavaa ja rumaa naista
Kommentit (76)
Allu sanoi, että ei tule tänne enää koskaan, kun hänelle ollaan niin ilkeitä.
No uutta tulemista odotellen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairas mies on kyllä toi Anton. Kommentoinu tuol Threahdis naisten kuviin mm. "miten tommonen läski kelpaa jollekkin" ja "näytät ihan oksettavan rumalta". Sekopäisyys paistaa kilometrien päähän
Ei helvetti sentään
Siltä pitäisi viedä työpaikka.
Jos tietää työpaikkansa, kuvakaappia vaan pomolleen tiedustelleen miten muiden, erityisesti naispuolisten työtovereidensa turvallisuudesta huolehditaan moisen sekopään takia.
Vierailija kirjoitti:
Allu sanoi, että ei tule tänne enää koskaan, kun hänelle ollaan niin ilkeitä.
No uutta tulemista odotellen...
Ihan saman vastaanoton se on threadsissäkin saanut.
Vierailija kirjoitti:
Joku kaksisuuntainen häiriö tai muu vastaava, kirjoitusten perusteella
Muistaakseni on itse kertonut, että hänellä on todettu oppimishäiriöitä ja epävakaa persoonallisuushäiriö. Jälkimmäinenhän aiheuttaa rajatonta, arvaamatonta käytöstä eikä siihen oikein mikään terapiakaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ja rumatkaan eivät halua lihavaa ja rumaa.
Sellainen se maailma on, Alluseni.
Eikö kukaan halua lihavaa ja rumaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku tyyppi nimeltään Allu voi ärsyttää näin kovasti ihmisiä? Ärsyyntyjissä elää pieni kiusaaja henki. Elä ja anna toistenkin elää myös Allulla on oikeus olla olemassa juuri sellaisena kuin hän on.
Alluhan onkin juuri sellainen kuin on, ja uskaltaa vielä ilmaista samoja asioita jatkuvasti ja eri palstoilla uudestaan ja uudestaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku tyyppi nimeltään Allu voi ärsyttää näin kovasti ihmisiä? Ärsyyntyjissä elää pieni kiusaaja henki. Elä ja anna toistenkin elää myös Allulla on oikeus olla olemassa juuri sellaisena kuin hän on.
Alluhan onkin juuri sellainen kuin on, ja uskaltaa vielä ilmaista samoja asioita jatkuvasti ja eri palstoilla uudestaan ja uudestaan..
Juu, tosi upeasti uskaltaa ilmaista itseään ja antaa itsestään vastenmielisen ja luotaantyöntävän kuvan🙄 ...
Vierailija kirjoitti:
Missähän päin Allu vaikuttaa? 🙈💖
Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Allu on kyllä 😫👌🏻
Täysi nolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ja rumatkaan eivät halua lihavaa ja rumaa.
Sellainen se maailma on, Alluseni.
Eikö kukaan halua lihavaa ja rumaa?
Joku joka haluaa niin tuskin näkee rumuutta. Ihmisillä on eri mieltymykset nääs.
Siellä Allu riehuu Threadsissa kun kukaan ei vastaa
Onko teillä ikävä vai? Nauttikaa nyt kun hän on muualla.
Allu on totta. Olen äimänkäkenä.
Allu on elävä legenda. Fiksu ja komea sekä kaiken lisäksi hänen arvollaan on paljon asiaa eikä luovuta ennen kuin koko maailma kuulee ja ymmärtää sanoman.
Vierailija kirjoitti:
Allu on totta. Olen äimänkäkenä.
Allu on elävä legenda. Fiksu ja komea sekä kaiken lisäksi hänen arvollaan on paljon asiaa eikä luovuta ennen kuin koko maailma kuulee ja ymmärtää sanoman.
Toivottavasti tarinalla olisi onnellinen loppu ja joku ei-lihava ja ei-ruma hänet kelpuuttaisi.
Tässä on myös mahdollisuus surulliselle lopulle, että tulee joku päivä uutinen ihmisestä joka jäi junan alle.
Joku kaksisuuntainen häiriö tai muu vastaava, kirjoitusten perusteella