Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allu ei halua lihavaa ja rumaa naista

Vierailija
17.05.2026 |

Kertoo tämän threadsissa 

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo ei ole 41- vuotias mies. Ennemmin 55. Tai ehkä nuo roikkuvat pulleat posket vanhentaa. Jos tuo tyyppi laihduttaisi niin olisi komeampi.

Se juo noin 400 eurolla kuussa kaljaa. Yksi annos olutta sisältää yhtä paljon energiaa kuin sama tilavuusmäärä rasvaa, joten tottakai kiloja kertyy.

Juominen on Allun ainut harrastus somessa vinkumisen lisäksi. Hänellä on yli 50 000 euron peli- ja pikavippivelat, joita hän ei pysty lyhentämään lainkaan vaan maksaa pelkkiä korkoja. Kun menee se lyhennysvara kurkusta alas.

Vierailija
42/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Allu. Muistan, kun hän joitain vuosia sitten postasi tänne naamansa ja samalta näyttää. Siinä kuvassa istui autossa. Liekö samassa, jota aina täällä kiroaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaisi?

Minä esimerkiksi. Parasta kyytiä

Vierailija
44/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollakin huhuilee 190-senttisten naisten perään, mitä hittoa?! Itse olen 176 cm, viisikymppinen nainen enkä varmaan eläissäni ole nähnyt noin pitkää naista. 

On sellaisia olemassa, mutta se nyt ei vielä tarkoita että yksikään heistä kelpuuttaisi Allun.

Mutku pitäisi olla pituuden lisäksi sitä kaljamahaakin. 😀 Noin pitkät on yleensä jotain kori- tai lentopallon pelaajia.

Vierailija
45/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Allulle lihava nainen kelpaa, mutta sen pitää pukeutua tiukkoihin farkkuihin tai nahkahousuihin, jotta Allu saa puristella sitä perseestä. Rumakin kelpaa, mutta sen pitää meikata ja laittautua. Käsilaukku saa olla, mutta ei liian kallis. Auto ei saa olla uusi Bemari. Koulutettu ja hyväpalkkainen ei saa olla.

Kauheasti vaatimuksia naiselle tuollaiselta urpolta.

Vierailija
46/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollakin huhuilee 190-senttisten naisten perään, mitä hittoa?! Itse olen 176 cm, viisikymppinen nainen enkä varmaan eläissäni ole nähnyt noin pitkää naista. 

On sellaisia olemassa, mutta se nyt ei vielä tarkoita että yksikään heistä kelpuuttaisi Allun.

Mutku pitäisi olla pituuden lisäksi sitä kaljamahaakin. 😀 Noin pitkät on yleensä jotain kori- tai lentopallon pelaajia.

Aika pieneksi Allun tarjonta supistuu kun pitää olla isomahainen meikkaava koripalloilija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo ajattelin, että Allu on ehkä löytänyt leidin, kun ei ole muutamaan päivään ulissut. Se onkin vaan siirtynyt tuonne.

Vierailija
48/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu etsii itseään. Eli se peruukki päähän ja rintsikat ja peilin eteen hommailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on selvästi liian tasokas mies tälle foorumille. Jos olisi yhtä ruma kuin naiset täällä, niin saisi pillua joka päivä.

Vierailija
50/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku tyyppi nimeltään Allu voi ärsyttää näin kovasti ihmisiä? Ärsyyntyjissä elää pieni kiusaaja henki. Elä ja anna toistenkin elää myös Allulla on oikeus olla olemassa juuri sellaisena kuin hän on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä on allu?

https://www.threads.com/@anton334006

Yllättävän normaalin näköinen ja "komea". Ei siis komea, mutta ei läheskään niin ruma kuin olen kuvitellut. Olen kuvitellut Allun läskinaamaksi.

Vierailija
52/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä on allu?

https://www.threads.com/@anton334006

Yllättävän normaalin näköinen ja "komea". Ei siis komea, mutta ei läheskään niin ruma kuin olen kuvitellut. Olen kuvitellut Allun läskinaamaksi.

Joo, minäkin olen samaa mieltä. Ehkä Allulla on niin huono itsetunto että hän näkee itsestään ne "huonot puolet" moninkertaisina. Siitä vaan Allu painoa pudottamaan että tuo kaksoisleuka ja posket pienentyy, niin en minä ainakaan näe yhtään syytä, mikset naamalla saisi naista. Luonne sitten onkin eri asia, mutta kun itsetunto kasvaa niin ehkä kaikki turha katkeruus ja jaanaus jää taka-alalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tuo on. Varmaan joku veeti tehnyt kuvan tekoälyllä ja nyt spämmää incelroskaa tuon tilin kautta.

Vierailija
54/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tuo on. Varmaan joku veeti tehnyt kuvan tekoälyllä ja nyt spämmää incelroskaa tuon tilin kautta.

Ennen Vauvaa Allu jankutti ainakin viisi vuotta Suomi24:lla. Ei kai mikään trolli jaksa lähes kymmentä vuotta putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä on allu?

Kuka!

Vierailija
56/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tuo on. Varmaan joku veeti tehnyt kuvan tekoälyllä ja nyt spämmää incelroskaa tuon tilin kautta.

Ennen Vauvaa Allu jankutti ainakin viisi vuotta Suomi24:lla. Ei kai mikään trolli jaksa lähes kymmentä vuotta putkeen.

Trolleja on ollut todennäköisesti useampia. 

Vierailija
57/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollakin huhuilee 190-senttisten naisten perään, mitä hittoa?! Itse olen 176 cm, viisikymppinen nainen enkä varmaan eläissäni ole nähnyt noin pitkää naista. 

Lisäksi se valehtelee olevansa itse 195cm, vaikka on oikeasti joku 187cm. Sen se on kirjoittanut tänne jo vuosia sitten, ennen kuin alkoi lisätä senttejä pituuteensa.

Vierailija
58/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairas mies on kyllä toi Anton. Kommentoinu tuol Threahdis naisten kuviin mm. "miten tommonen läski kelpaa jollekkin" ja "näytät ihan oksettavan rumalta". Sekopäisyys paistaa kilometrien päähän

Vierailija
59/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän rumista läskeistä.

Minustakin? 🥹

Vierailija
60/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairas mies on kyllä toi Anton. Kommentoinu tuol Threahdis naisten kuviin mm. "miten tommonen läski kelpaa jollekkin" ja "näytät ihan oksettavan rumalta". Sekopäisyys paistaa kilometrien päähän

Ei helvetti sentään

Siltä pitäisi viedä työpaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi