Allu ei halua lihavaa ja rumaa naista
Kommentit (76)
On se Allu. Muistan, kun hän joitain vuosia sitten postasi tänne naamansa ja samalta näyttää. Siinä kuvassa istui autossa. Liekö samassa, jota aina täällä kiroaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi?
Minä esimerkiksi. Parasta kyytiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollakin huhuilee 190-senttisten naisten perään, mitä hittoa?! Itse olen 176 cm, viisikymppinen nainen enkä varmaan eläissäni ole nähnyt noin pitkää naista.
On sellaisia olemassa, mutta se nyt ei vielä tarkoita että yksikään heistä kelpuuttaisi Allun.
Mutku pitäisi olla pituuden lisäksi sitä kaljamahaakin. 😀 Noin pitkät on yleensä jotain kori- tai lentopallon pelaajia.
Kyllä Allulle lihava nainen kelpaa, mutta sen pitää pukeutua tiukkoihin farkkuihin tai nahkahousuihin, jotta Allu saa puristella sitä perseestä. Rumakin kelpaa, mutta sen pitää meikata ja laittautua. Käsilaukku saa olla, mutta ei liian kallis. Auto ei saa olla uusi Bemari. Koulutettu ja hyväpalkkainen ei saa olla.
Kauheasti vaatimuksia naiselle tuollaiselta urpolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollakin huhuilee 190-senttisten naisten perään, mitä hittoa?! Itse olen 176 cm, viisikymppinen nainen enkä varmaan eläissäni ole nähnyt noin pitkää naista.
On sellaisia olemassa, mutta se nyt ei vielä tarkoita että yksikään heistä kelpuuttaisi Allun.
Mutku pitäisi olla pituuden lisäksi sitä kaljamahaakin. 😀 Noin pitkät on yleensä jotain kori- tai lentopallon pelaajia.
Aika pieneksi Allun tarjonta supistuu kun pitää olla isomahainen meikkaava koripalloilija.
Minä jo ajattelin, että Allu on ehkä löytänyt leidin, kun ei ole muutamaan päivään ulissut. Se onkin vaan siirtynyt tuonne.
Allu etsii itseään. Eli se peruukki päähän ja rintsikat ja peilin eteen hommailemaan.
Allu on selvästi liian tasokas mies tälle foorumille. Jos olisi yhtä ruma kuin naiset täällä, niin saisi pillua joka päivä.
Miten joku tyyppi nimeltään Allu voi ärsyttää näin kovasti ihmisiä? Ärsyyntyjissä elää pieni kiusaaja henki. Elä ja anna toistenkin elää myös Allulla on oikeus olla olemassa juuri sellaisena kuin hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä on allu?
Yllättävän normaalin näköinen ja "komea". Ei siis komea, mutta ei läheskään niin ruma kuin olen kuvitellut. Olen kuvitellut Allun läskinaamaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä on allu?
Yllättävän normaalin näköinen ja "komea". Ei siis komea, mutta ei läheskään niin ruma kuin olen kuvitellut. Olen kuvitellut Allun läskinaamaksi.
Joo, minäkin olen samaa mieltä. Ehkä Allulla on niin huono itsetunto että hän näkee itsestään ne "huonot puolet" moninkertaisina. Siitä vaan Allu painoa pudottamaan että tuo kaksoisleuka ja posket pienentyy, niin en minä ainakaan näe yhtään syytä, mikset naamalla saisi naista. Luonne sitten onkin eri asia, mutta kun itsetunto kasvaa niin ehkä kaikki turha katkeruus ja jaanaus jää taka-alalle.
Trollihan tuo on. Varmaan joku veeti tehnyt kuvan tekoälyllä ja nyt spämmää incelroskaa tuon tilin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tuo on. Varmaan joku veeti tehnyt kuvan tekoälyllä ja nyt spämmää incelroskaa tuon tilin kautta.
Ennen Vauvaa Allu jankutti ainakin viisi vuotta Suomi24:lla. Ei kai mikään trolli jaksa lähes kymmentä vuotta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ketä on allu?
Kuka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tuo on. Varmaan joku veeti tehnyt kuvan tekoälyllä ja nyt spämmää incelroskaa tuon tilin kautta.
Ennen Vauvaa Allu jankutti ainakin viisi vuotta Suomi24:lla. Ei kai mikään trolli jaksa lähes kymmentä vuotta putkeen.
Trolleja on ollut todennäköisesti useampia.
Vierailija kirjoitti:
Tuollakin huhuilee 190-senttisten naisten perään, mitä hittoa?! Itse olen 176 cm, viisikymppinen nainen enkä varmaan eläissäni ole nähnyt noin pitkää naista.
Lisäksi se valehtelee olevansa itse 195cm, vaikka on oikeasti joku 187cm. Sen se on kirjoittanut tänne jo vuosia sitten, ennen kuin alkoi lisätä senttejä pituuteensa.
Ihan sairas mies on kyllä toi Anton. Kommentoinu tuol Threahdis naisten kuviin mm. "miten tommonen läski kelpaa jollekkin" ja "näytät ihan oksettavan rumalta". Sekopäisyys paistaa kilometrien päähän
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän rumista läskeistä.
Minustakin? 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairas mies on kyllä toi Anton. Kommentoinu tuol Threahdis naisten kuviin mm. "miten tommonen läski kelpaa jollekkin" ja "näytät ihan oksettavan rumalta". Sekopäisyys paistaa kilometrien päähän
Ei helvetti sentään
Siltä pitäisi viedä työpaikka.
Juominen on Allun ainut harrastus somessa vinkumisen lisäksi. Hänellä on yli 50 000 euron peli- ja pikavippivelat, joita hän ei pysty lyhentämään lainkaan vaan maksaa pelkkiä korkoja. Kun menee se lyhennysvara kurkusta alas.