Allu ei halua lihavaa ja rumaa naista
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ketä on allu?
Palstahullu joka nykyään myös threadsissa
Eikä kukaan ole niin sokea, tyhmä, kuuro tai edes epätoivoinen, että Allun kaltaisen alati narisevan, olemattomat impulssin hallintakyvyn omaavan, aggressiivisen luuserin kelpuuttaisi riesakseen. Mutta Allu näkee ongelmat vain naisissa ja kaiken syyn omalle tilanteelleen.
Ap hae apua tuohon pakkomielteeseesi!!
Lihavat ja rumatkaan eivät halua lihavaa ja rumaa.
Sellainen se maailma on, Alluseni.
Niin, jos haluatte nähdä miltä Allu näyttää niin tuolta näkee. Aina kehuu itseään komeaksi. Ei ole minun mielestä komea eikä ruma, ihan tavallinen nelikymppinen mies.
Ei kiinnosta, minä haluan juoda ja kouria pyllyä.
Lihava nainen ei halua allua koska allu on tavis pitkä mies. Lihavat naiset haluaa komean miehen koska eivät muuten kehtaa kulkea kadulla miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä on allu?
Ap: n rakas. Tai salarakas, täällä huhuilee sitä monesti päivässä.
Eikä niin epätoivoista naista löydy, joka haluaisi Allun kaltaisen mt-ongelmaisen, aggressiivisen, olemattoman impulssin hallintakyvyn omaavan, alkoholisoituneen ja valehtelevan sovinistin.
Onneksi Allulla on 2 kättä ja vilkas mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Ap hae apua tuohon pakkomielteeseesi!!
Ei pysty! Rakastan Allua yli kaiken!!💋
Ap
Alluhan on itse ruma kuin rullatuoli niin ei olisi pahemmin varaa arvostella muiden ulkonäköä hänellä ainakaan
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vierailija kirjoitti:
Eikä niin epätoivoista naista löydy, joka haluaisi Allun kaltaisen mt-ongelmaisen, aggressiivisen, olemattoman impulssin hallintakyvyn omaavan, alkoholisoituneen ja valehtelevan sovinistin.
Onneksi Allulla on 2 kättä ja vilkas mielikuvitus.
Paitsi minä! Alluu.. minulla ikävä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos haluatte nähdä miltä Allu näyttää niin tuolta näkee. Aina kehuu itseään komeaksi. Ei ole minun mielestä komea eikä ruma, ihan tavallinen nelikymppinen mies.
Kuvan perusteella mielestäni enemmän ruma kuin tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ketä on allu?
Pera55 kirjoitti:
Alluhan on itse ruma kuin rullatuoli niin ei olisi pahemmin varaa arvostella muiden ulkonäköä hänellä ainakaan
Rakkaus on sokea. 💔
Ap
Allu on julkisuuden henkilö, koska hänellä on julkinen profiili. Minkä julkisesti teet, siitä saa julkisesti keskustella.
Rasisti Allu