Allu ei halua lihavaa ja rumaa naista
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ketä on allu?
Alluhullun eli ap:n mielikuvitushahmo josta jankuttaa vuodesta toiseen. Kukaan ei ole koskaan tätä allua tavannut tai kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä niin epätoivoista naista löydy, joka haluaisi Allun kaltaisen mt-ongelmaisen, aggressiivisen, olemattoman impulssin hallintakyvyn omaavan, alkoholisoituneen ja valehtelevan sovinistin.
Onneksi Allulla on 2 kättä ja vilkas mielikuvitus.Paitsi minä! Alluu.. minulla ikävä!
Ap
Tuskin nyt sentään sinäkään ihan NIIN epätoivoinen ja puutteessa😆
Olen järkyttynyt, että Allu on oikea ihminen. Olin varma, että kyseessä on botti, johon on ohjelmoitu noin 20 lausetta pyörimään sattumanvaraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä on allu?
Saatanan ruma mies. Ja tyhmä.
No mutta, eihän tuon naamassa ole sinänsä yhtään mitään vikaa. Ihan tavallinen suomalainen mies, vähän lihava. Lempeät silmät. Harmi että hänen luonteensa on niin ilkeä ja yksinkertainen. Kyllä tuolla naamalla naisia saisi, mutta jos ihmisen sisin on ruma, niin ei voi mitään.
No ei tuo kyllä itsekään mikään hyvännäköinen ole.
Minusta tuo ei ole 41- vuotias mies. Ennemmin 55. Tai ehkä nuo roikkuvat pulleat posket vanhentaa. Jos tuo tyyppi laihduttaisi niin olisi komeampi.
Onko Allu vaihtanut alustaa? Sama jankutus jatkuu uhriutumisen mestarilta sielläkin. Mutta joo, on kaukana komeasta, ja se on paskempi homma, koska hän on niin ulkonäkökeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä on allu?
Alluhullun eli ap:n mielikuvitushahmo josta jankuttaa vuodesta toiseen. Kukaan ei ole koskaan tätä allua tavannut tai kuullutkaan.
https://www.threads.com/@anton334006 olepa hyvä. Siinä hän on koko kiihottavuudessaan
Vierailija kirjoitti:
No mutta, eihän tuon naamassa ole sinänsä yhtään mitään vikaa. Ihan tavallinen suomalainen mies, vähän lihava. Lempeät silmät. Harmi että hänen luonteensa on niin ilkeä ja yksinkertainen. Kyllä tuolla naamalla naisia saisi, mutta jos ihmisen sisin on ruma, niin ei voi mitään.
Hullun kiilto sillä on silmissä. Naama on vtun ruma, ja sehän ratkaisee ennen kuin edes päästään luotaamaan sisintä.
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt, että Allu on oikea ihminen. Olin varma, että kyseessä on botti, johon on ohjelmoitu noin 20 lausetta pyörimään sattumanvaraisesti.
Alluhan on ihminen, johon on ohjelmoitu noin 20 lausetta pyörimään sattumanvaraisesti. Hänen ÄO:nsa on hänen kertomansa mukaan 71.
Vierailija kirjoitti:
Onko Allu vaihtanut alustaa? Sama jankutus jatkuu uhriutumisen mestarilta sielläkin. Mutta joo, on kaukana komeasta, ja se on paskempi homma, koska hän on niin ulkonäkökeskeinen.
Allu haluaa meikatun naisen. Allun pitäis ite ruveta meikkaamaan ja käyttää pitkää, vaaleaa peruukkia niin vois peilin edessä hiplailla itseään.
Tuollakin huhuilee 190-senttisten naisten perään, mitä hittoa?! Itse olen 176 cm, viisikymppinen nainen enkä varmaan eläissäni ole nähnyt noin pitkää naista.
Vierailija kirjoitti:
No mutta, eihän tuon naamassa ole sinänsä yhtään mitään vikaa. Ihan tavallinen suomalainen mies, vähän lihava. Lempeät silmät. Harmi että hänen luonteensa on niin ilkeä ja yksinkertainen. Kyllä tuolla naamalla naisia saisi, mutta jos ihmisen sisin on ruma, niin ei voi mitään.
En minua ainakaan kiinnostua tutustua noin mitättömän näköiseen mieheen ja saada selville ettei hänellä kaiken lisäksi ole korvien välissä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo ei ole 41- vuotias mies. Ennemmin 55. Tai ehkä nuo roikkuvat pulleat posket vanhentaa. Jos tuo tyyppi laihduttaisi niin olisi komeampi.
Se juo noin 400 eurolla kuussa kaljaa. Yksi annos olutta sisältää yhtä paljon energiaa kuin sama tilavuusmäärä rasvaa, joten tottakai kiloja kertyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuollakin huhuilee 190-senttisten naisten perään, mitä hittoa?! Itse olen 176 cm, viisikymppinen nainen enkä varmaan eläissäni ole nähnyt noin pitkää naista.
On sellaisia olemassa, mutta se nyt ei vielä tarkoita että yksikään heistä kelpuuttaisi Allun.
Allu ei saa muilta kuin lievästi kehitysvammaiselta äidiltään.
Nyt kun joku mainitsi iän, niin tuo näyttää mun 60-vuotiaan setäni ikäiseltä. Hän tosin on komea edelleen.
Allun kohdalla vois olla paras, että rakkaus olis sekä sokea että kuuro, koska tuota jankutusta ei kukaan ihminen jaksa.