Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allu ei halua lihavaa ja rumaa naista

Vierailija
17.05.2026 |

Kertoo tämän threadsissa 

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Alluhan on itse ruma kuin rullatuoli niin ei olisi pahemmin varaa arvostella muiden ulkonäköä hänellä ainakaan

Rakkaus on sokea. 💔

Ap

Allun kohdalla vois olla paras, että rakkaus olis sekä sokea että kuuro, koska tuota jankutusta ei kukaan ihminen jaksa.

Vierailija
22/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä on allu?

Alluhullun eli ap:n mielikuvitushahmo josta jankuttaa vuodesta toiseen. Kukaan ei ole koskaan tätä allua tavannut tai kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä niin epätoivoista naista löydy, joka haluaisi Allun kaltaisen mt-ongelmaisen, aggressiivisen, olemattoman impulssin hallintakyvyn omaavan, alkoholisoituneen ja valehtelevan sovinistin. 
Onneksi Allulla on 2 kättä ja vilkas mielikuvitus. 

Paitsi minä! Alluu.. minulla ikävä!

Ap

Tuskin nyt sentään sinäkään ihan NIIN epätoivoinen ja puutteessa😆

Vierailija
24/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt, että Allu on oikea ihminen. Olin varma, että kyseessä on botti, johon on ohjelmoitu noin 20 lausetta pyörimään sattumanvaraisesti.

Vierailija
25/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä on allu?

https://www.threads.com/@anton334006

Saatanan ruma mies. Ja tyhmä.

Vierailija
26/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, eihän tuon naamassa ole sinänsä yhtään mitään vikaa. Ihan tavallinen suomalainen mies, vähän lihava. Lempeät silmät. Harmi että hänen luonteensa on niin ilkeä ja yksinkertainen. Kyllä tuolla naamalla naisia saisi, mutta jos ihmisen sisin on ruma, niin ei voi mitään.

Vierailija
27/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo kyllä itsekään mikään hyvännäköinen ole.

Vierailija
28/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei ole 41- vuotias mies. Ennemmin 55. Tai ehkä nuo roikkuvat pulleat posket vanhentaa. Jos tuo tyyppi laihduttaisi niin olisi komeampi.

Vierailija
29/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Allu vaihtanut alustaa? Sama jankutus jatkuu uhriutumisen mestarilta sielläkin. Mutta joo, on kaukana komeasta, ja se on paskempi homma, koska hän on niin ulkonäkökeskeinen.

Vierailija
30/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä on allu?

Alluhullun eli ap:n mielikuvitushahmo josta jankuttaa vuodesta toiseen. Kukaan ei ole koskaan tätä allua tavannut tai kuullutkaan.

https://www.threads.com/@anton334006 olepa hyvä. Siinä hän on koko kiihottavuudessaan 

Vierailija
31/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, eihän tuon naamassa ole sinänsä yhtään mitään vikaa. Ihan tavallinen suomalainen mies, vähän lihava. Lempeät silmät. Harmi että hänen luonteensa on niin ilkeä ja yksinkertainen. Kyllä tuolla naamalla naisia saisi, mutta jos ihmisen sisin on ruma, niin ei voi mitään.

Hullun kiilto sillä on silmissä. Naama on vtun ruma, ja sehän ratkaisee ennen kuin edes päästään luotaamaan sisintä.

Vierailija
32/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt, että Allu on oikea ihminen. Olin varma, että kyseessä on botti, johon on ohjelmoitu noin 20 lausetta pyörimään sattumanvaraisesti.

Alluhan on ihminen, johon on ohjelmoitu noin 20 lausetta pyörimään sattumanvaraisesti. Hänen ÄO:nsa on hänen kertomansa mukaan 71.

Vierailija
33/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Allu vaihtanut alustaa? Sama jankutus jatkuu uhriutumisen mestarilta sielläkin. Mutta joo, on kaukana komeasta, ja se on paskempi homma, koska hän on niin ulkonäkökeskeinen.

Allu haluaa meikatun naisen. Allun pitäis ite ruveta meikkaamaan ja käyttää pitkää, vaaleaa peruukkia niin vois peilin edessä hiplailla itseään.

Vierailija
34/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollakin huhuilee 190-senttisten naisten perään, mitä hittoa?! Itse olen 176 cm, viisikymppinen nainen enkä varmaan eläissäni ole nähnyt noin pitkää naista. 

Vierailija
35/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minua ainakaan kiinnostua tutustua noin mitättömän näköiseen mieheen ja saada selville ettei hänellä kaiken lisäksi ole korvien välissä yhtään mitään.

Vierailija
36/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo ei ole 41- vuotias mies. Ennemmin 55. Tai ehkä nuo roikkuvat pulleat posket vanhentaa. Jos tuo tyyppi laihduttaisi niin olisi komeampi.

Se juo noin 400 eurolla kuussa kaljaa. Yksi annos olutta sisältää yhtä paljon energiaa kuin sama tilavuusmäärä rasvaa, joten tottakai kiloja kertyy.

Vierailija
37/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollakin huhuilee 190-senttisten naisten perään, mitä hittoa?! Itse olen 176 cm, viisikymppinen nainen enkä varmaan eläissäni ole nähnyt noin pitkää naista. 

On sellaisia olemassa, mutta se nyt ei vielä tarkoita että yksikään heistä kelpuuttaisi Allun.

Vierailija
38/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu ei saa muilta kuin lievästi kehitysvammaiselta äidiltään.

Vierailija
39/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun joku mainitsi iän, niin tuo näyttää mun 60-vuotiaan setäni ikäiseltä. Hän tosin on komea edelleen.

Vierailija
40/76 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän rumista läskeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi