Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikä 50V, jotkut näyttää kolmevitosilta ja toiset 70v. Selittäkää?

Vierailija
13.05.2026 |

Kun nämä ovat kuitenkin nuorina näyttäneet ihan samanikäisiltä?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset näyttää hyvältä ja miehet pahalta.

Geenit ja elämäntavat. Lähinnä rööki, viina, lihansyönti, c-vitamiinin välttely ja itsensä polttaminen auringossa vanhentaa.

Jotkut naisethan alkaa rupsahtelemaan jo kolmekymppisenä. Tosin jotkut miehet alkaa kaljuuntumaan samassa iässä.

Tekeekö kalju miehestä vanhemman näköisen?

Nuorena tekee. Vanhemmiten ei niin suurta merkitystä. 

Vierailija
62/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit lähinnä, ellei sitten ole ihan rappiolla oleva sekakäyttäjä tms. Itse olen 35-vuotias, mutta näytän 20-27-vuotiaalta. Moni ikäiseni taas näyttää silmiini hyvin keski-ikäiseltä, ja tuntuu joskus oudolta ajatella, että olemme samanikäisiä. Hekin katsovat usein minua kuin kummajaista, kuullessaan ikäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein laiha ihminen, joka on tehnyt fyysistä työtä, näyttää ikäistään vanhemmalta. Tarkoitan siis tosi  hoikkaa. Nuorimman näköisenä säilyvät helppoa siistiä toimistotyötä tehneet, jotka ovat normipainon ylärajalla tai lievästi ylipainoisia, mutta eivät paljon ja jotka eivät ole meikanneet kuin hillitysti.  Tuttavapiirissäni on mm. yksi opettaja ja yksi entinen talouspäällikkö, jotka kuuluvat tähän lievästi ylipainoisten ryhmään ja vaikea uskoa, että ovat yli 80.  

Vierailija
64/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuminen

Tämä ja stressi, sairaudet, työnmäärä, uupumus ja kuulemma näytin nelikymppisenä jo eläkeläiseltä. Nyt sitten varmaan kasikymppiseltä. 

Vierailija
65/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt hattua kesällä ja 50- kertoimen aurinkorasvaa. Lisäksi kasvojooga ja risiiniöljy. Ei se ilman yrittämistä onnistu. Muuten ei olis tietoa tuloksista mutta tänäänkin piti ihan hätyytellä innokkaimpia miehiä pois jaloista.

Vierailija
66/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, ammatti ja ystävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Vierailija
68/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä päteekö enää tuossa iässä, mutta vähän nuorempana lapsettomat naiset ovat keskimäärin nuoremman näköisiä kuin äidit. Valvominen ym. vanhentaa.

Itse olen viisikymppinen ja minulla on juonteita ym., mutta ulkonäköäni pelastaa paljon ihoni. Se on aina ollut jotenkin heleä ja "läpikuultava" ja rusketuskaan ei siihen vaikuta. Yhä vieläkin ihmiset nauravat, kun minulla on heti punaiset posket ulkoilun jälkeen. Nuorena punastelin ja se oli ihan hirveää. Mutta jokin geeneistä johtuva juttu kai. Ja ainakin oletan, että se tekee vähän nuoremman vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavaloterapia nuorentaa

Vierailija
70/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonneena yön tai veden lipittämisen jälkeen 60v ja turvotus laskeneena 35v? Näin se vain menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jakkaava pentu on aina tyhmä kuin saapas; mäkin yritän näyttää 95 lta (kuten idolini nykyään). 

 

vai vedätkö pöhinää?

Vierailija
72/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 52 v ja näyttänyt koko aikuisikäni ikäistäni nuoremmalta. Viimeksi paperit kysyttiin olutta ostaessa n. vuosi sitten. Kun ikääni on ihmetelty, olen vitsillä heittänyt, että olen juonut niin paljon Pepsi Maxia, että on säilöntäaineet kohdillaan :P Oikeasti yksi syy voi olla, että en ole mikään erityisen ilmeikäs ihminen, vaan ehkä enemmänkin totinen. Naaman iho ei veny, kun ei ole koko ajan hymy korvissa. (Onko se sitten hyvä vai huono asia...) Toinen mieleen tuleva juttu on, että olen ihan nuoresta asti käyttänyt kasvovoiteena Nivea Cremeä, joka kuulemma onkin jopa huippukalliilta voiteita parempi teholtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei ole suojattu ihoa auringolta. Siitä tulee vanhan näköinen iho.

Siihenkin vaikuttaa geenit.  Olen ollut tosi paljon auringossa varsinkin lapsena ja nuorena, enkä ole isokertoimisia aurinkorasvoja käyttänyt kuin Etelän matkoilla.

Kuitenkaan minulla ei ole juuri lainkaan ryppyjä ja olen 57v.

Vierailija
74/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pakonomainen ilmehdintä vaikuttaa vanhenemiseen.

Eräs nimeltä mainitsematon kirjailija/näyttelijä aina valokuvissa "nostaa"otsaansa niin että otsassa on n.10 vaakasuoraa viivaa.  Kun tätä vuosikymmenet tekee niin johan ne viivat on jo syvällä ihossa. 

 

Itse olen kohta 60 eikä otsassani ole yhtään viivaa vaikka kuinka yritän sitä kurtistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, elintavat (liikkuminen, ruokavalio, uni). Tuntemani kasvissyöjät ovat ikäistään nuoremman näköisiä. Ehkä se saavat niin paljon boostia monipuolisesta ja värikkäästä ravintopitoisesta kasvisruoasta, että keho voi paremmin.

Vierailija
76/76 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuvat naururypyt. On ollut kova elämä, ei ole ollut edes syytä hymyillä. Ikää nyt 76, mutta uskon, että näytän nuoremmalta. Kyse on koko olemuksesta. Monet jo kouluikäiset laahaavat jalkojaan ja viimeistään keski-iässä alkavat köpötellä kuin vanhukset. Terveydellä on suurin vaikutus ja kaikilla ei ole ollut tuuria sen suhteen. Tänään istuin kauppakeskuksessa hetken ja totesin kuinka isomahaisia miehet ovat jo nuorena. Kamalaa katsottavaa, kun nuori mies kulkee verkkareissa ja maha roikkuu polvissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme