Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa ensitreffeillä

Vierailija
02.05.2026 |

Iltalehti on tehnyt kyselyn asiasta: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e1b5add1-ea62-4970-9c5c-2b6a60b28b0a

 

Kiinnostavaa vastauksissa on se, että jopa kolmannes vastaajista on sitä mieltä, että miehen tulee maksaa treffien kulut oli hän kutsujana tai ei. Mieselättäjäkeskeistä provider-kulttuuria kannattaa siis ainakin tässä asiassa yllättävän moni suomalainen. 

 

Ainoastaan yksi prosentti vastaajista on sitä mieltä, että naisen tulisi maksaa. Saman verran vastaajista on sitä mieltä, että parempituloisen tulisi maksaa kulut.  

Kommentit (1165)

Vierailija
1161/1165 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei maksa naisenkin puolesta (mutta maksaa omansa)
= mies on köyhä/pihi luuseri joka maksattaa treffit naisella
Nainen ei maksa edes omiaan
?
Nainen vaatii rahaa tai rahanarvoisia asioita tapaamisesta johon liittyy seksi
= nainen on prostituoitu
Nainen vaatii rahaa tai rahanarvoisia asioita tapaamisesta joka saattaa johtaa seksiin, koska muuten mies voisi saada ilmaista p*llua
?

Vierailija
1162/1165 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansaneläkelaitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1165 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyydät jotain treffeille, myös maksat treffit.

Onko ihmiset oikeasti niin köyhiä tai nuukia, että tällainen asia nousee kynnyskysymykseksi? Kuinka monet treffit jäävätkään toteutumatta kun kynsin hampain tarrataan pennin nurkkaan kiinni...

Naisen pitää ensin todistaa, ettei ole nirso sarjadeittailija ennen kuin uskaltaa maksaa.

Vierailija
1164/1165 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mies maksaa treffeillä, jos on pyytänyt treffeille. Sen pitäisi olla itsestään selvyys. Miehet muutenkin käyttää naisia hyväkseen ja kertovat ummet ja lammet valheita päästäkseen treffeille niin joutavat kyllä maksamaan joka ikiset treffitkin.

Vierailija
1165/1165 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin mies maksaa treffeillä, jos on pyytänyt treffeille. Sen pitäisi olla itsestään selvyys. Miehet muutenkin käyttää naisia hyväkseen ja kertovat ummet ja lammet valheita päästäkseen treffeille niin joutavat kyllä maksamaan joka ikiset treffitkin.

Se maksaa aina, jolla on enemmän rahaa ja isommat tulot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi