Kuka maksaa ensitreffeillä
Iltalehti on tehnyt kyselyn asiasta: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e1b5add1-ea62-4970-9c5c-2b6a60b28b0a
Kiinnostavaa vastauksissa on se, että jopa kolmannes vastaajista on sitä mieltä, että miehen tulee maksaa treffien kulut oli hän kutsujana tai ei. Mieselättäjäkeskeistä provider-kulttuuria kannattaa siis ainakin tässä asiassa yllättävän moni suomalainen.
Ainoastaan yksi prosentti vastaajista on sitä mieltä, että naisen tulisi maksaa. Saman verran vastaajista on sitä mieltä, että parempituloisen tulisi maksaa kulut.
Kommentit (1165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydät jotain treffeille, myös maksat treffit.
Onko ihmiset oikeasti niin köyhiä tai nuukia, että tällainen asia nousee kynnyskysymykseksi? Kuinka monet treffit jäävätkään toteutumatta kun kynsin hampain tarrataan pennin nurkkaan kiinni...
Naisen pitää ensin todistaa, ettei ole nirso sarjadeittailija ennen kuin uskaltaa maksaa.
Tietenkin mies maksaa treffeillä, jos on pyytänyt treffeille. Sen pitäisi olla itsestään selvyys. Miehet muutenkin käyttää naisia hyväkseen ja kertovat ummet ja lammet valheita päästäkseen treffeille niin joutavat kyllä maksamaan joka ikiset treffitkin.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mies maksaa treffeillä, jos on pyytänyt treffeille. Sen pitäisi olla itsestään selvyys. Miehet muutenkin käyttää naisia hyväkseen ja kertovat ummet ja lammet valheita päästäkseen treffeille niin joutavat kyllä maksamaan joka ikiset treffitkin.
Se maksaa aina, jolla on enemmän rahaa ja isommat tulot.
Mies ei maksa naisenkin puolesta (mutta maksaa omansa)
= mies on köyhä/pihi luuseri joka maksattaa treffit naisella
Nainen ei maksa edes omiaan
?
Nainen vaatii rahaa tai rahanarvoisia asioita tapaamisesta johon liittyy seksi
= nainen on prostituoitu
Nainen vaatii rahaa tai rahanarvoisia asioita tapaamisesta joka saattaa johtaa seksiin, koska muuten mies voisi saada ilmaista p*llua
?