Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Yrittäjät lisäisi työaikaa ja vähentäisi arkivapaita - protestoi!

Vierailija
16.03.2026 |

"Suomen Yrittäjät lisäisi työntekijöiden työaikaa, vähentäisi arkivapaita sekä lyhentäisi sairauspäivärahan omavastuuaikaa ja lomia. Asia selviää järjestön vielä julkaisemattomassa toivelistasta hallituksen kehyriihelle huhtikuussa. Yrittäjät esittää, että hallitus käynnistää selvitykset työajan pidentämisestä ja sairauspäivärahan omavastuuajan lyhentämisestä jo tällä vaalikaudella."

 

Jos et halua tukea Suomen yrittäjien ajamaa asiaa, tarkista tältä listalta, että et asioi Suomen yrittäjien jäsenyrityksessä: yrittajat.fi/jasenyys/yrityshakemisto/#/

 

Kiitos jo etukäteen, jos et halua tukea matkaa orjuuteen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli totta, ei Suomessa yrittäjillä juuri järki loista

Tämä on juuri samanlaista ajattelua kuin Saksan juutalaisviha aikoinaan. Sairaalloinen päähänpinttymä siitä että kaikki ongelmamme ovat vain jonkin yhden ryhmän syytä kun todellisuudessa oikeat syylliset ovat jossain aivan muualla.

Joseph Göbbels: "Syytä vastustajaasi siitä mihin olet itse syypää."

Vierailija
62/67 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työntekijältä lyhennetään lomat, poistetaan arkipyhät ja pidennetään työpäivää, niin millähän ajalla (ja jaksamisella) työntekijä sitten käyttää yritysten palveluita, josta yrittäjät saavat rahaa?

Luuletko että siellä osataan noin pitkälle miettiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työntekijältä lyhennetään lomat, poistetaan arkipyhät ja pidennetään työpäivää, niin millähän ajalla (ja jaksamisella) työntekijä sitten käyttää yritysten palveluita, josta yrittäjät saavat rahaa?

Luuletko että siellä osataan noin pitkälle miettiä?

Eli onko yrittäjät tyhmiä? Kukaan ei ole huolinut töihin, niin on ollut pakko alkaa yrittäjäksi?

Vierailija
64/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
65/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SY lietsoo samanlaista henkeä, mitä oli vuonna 1918.

Olen valmis taistelemaan meidän duunareiden puolesta. Toivottavasti siihen ei tarvita aseita, vaan pelkkä suomalaisten yrittäjien boikotointi riittäisi. 

Vierailija
66/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen talous saatiin sotien jälkeen nousuun, ja silloin töitä oli vielä lauantaisinkin puoli päivää. Ja koulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä oli ohjlema Japanista. Siellä yli 80- vuotiaat koulutetaan uuteen ammattiin. Meillä vongutaan eläkeelle pääsyä 50-vuotiaina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi