Lue keskustelun säännöt.
menkat kohta kolmatta viikoa...
13.10.2011 |
Kukaan osaisi avittaa?
Oon neitsyt eli raskauden mahista ei ole ollu.
Mut tosiaan menkat kestäny jo n. 14 vrk, alan olla jo laskuistakin pihalla (mulla on niin epäsännölliset menkat yleensä et alotuspäivää ei aina tiiä tarkallee).
Mistä voisi olla kyse?
Miten vuodon saa loppumaan?
Kommentit (2)
En tied uskallanko vielä lekurille kun mulla se nnormi menkkojen kestoaika on 6-8vrk...
Eikö ole mitään kotikonstia?
Jotenkin ahdistaa että pitäs lekurille mennä...
Ja pitäisikö tän vaivan kanssa mennä normilekurilel vai gynekologille?
T. vähän epävarma ap :/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Johan tuollainen vuotaminen voi johtaa anemiaan!