Lue keskustelun säännöt.
Potkikaas mulle tarmoa mennä pesemään ikkunat, kiitos :)
Kommentit (4)
vaihdat vielä vaikka verhotkin samalla. :) Saat samalla hyötyliikuntaa ja hyvän mielen..
mun pitäis kans pestä ikkunat ja siivotakin, mut kun ei millään jaksais eikä huvittais... :/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän tuossa sateisessa harmaudessa edes erota onko ikkunat likaiset.
Kärpäsenpaskatkin muistuttaa kivasti kesästä, eikä ankeasta tulevasta kaamoksesta.
ja valoa tulvii, kun saat ikkunat pestyä.
Munkin pitäis, mutta en jaska.