Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen NIIN ylpeä!

Vierailija
01.11.2011 |

7kk3pv lapseni osaa sanoa jo kaksi sanaa, yhden suomeksi ja yhden isänsä kielellä :) Tietää myös selkeästi mitä ne tarkoittaa! Ja osaa pyydettäessä toistaa ne perässä. Tämä äiti halkeaa ihan just :))

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa saada välillä positiivistä lukemista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme