Lue keskustelun säännöt.
Olen NIIN ylpeä!
01.11.2011 |
7kk3pv lapseni osaa sanoa jo kaksi sanaa, yhden suomeksi ja yhden isänsä kielellä :) Tietää myös selkeästi mitä ne tarkoittaa! Ja osaa pyydettäessä toistaa ne perässä. Tämä äiti halkeaa ihan just :))
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihanaa saada välillä positiivistä lukemista :)