APUA!! Olen jäänyt vintediin koukkuun
Selaan sitä vähän väliä ja sitten erehdyn tilaamaan juttuja!! joitakin näistä tilauksista en ole edes käyttänyt. Rahaa palanut ainakin 80e per kuukausi!!
Kommentit (11)
Jos ostat suomalaisilta myyjiltä, niin ei tuo ole niin paha juttu, kuin että shoppailisi Kiinasta krääsää. Jää rahakin Suomeen kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostat suomalaisilta myyjiltä, niin ei tuo ole niin paha juttu, kuin että shoppailisi Kiinasta krääsää. Jää rahakin Suomeen kiertoon.
Olen suomalaisilta koska halvemmat postikulut
Itse tykkään kanssa shoppailla siellä. Yleensä katson ensin sieltä, jos teen uusia hankintoja. Mukavaa kirppistelyä, ei tarvitse tonkia kirppispöytiä. Ja pienemmät tuotteetkin tulee kotiovelle suoraan.
Mitä tyydytystä tuollainen ostelu teille tuottaa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä :D kai se sama jos syö jotain hyvää ruokaa... ja sitten se kun saa odottaa pakettia kun ois joulu. Ja sit saa kauniin vaatteetn lopulta!
Vierailija kirjoitti:
No itse olen päivittänyt vaatekaappia, ostan nykyisin paljon pellava- ja silkkivaatteita sieltä. Ne maksaa uutena älyttömästi. Keittiövälineitä, askartelujuttuja yms. nyt viimeaikoina tullut ostettua. Välillä ostan myös muiden tekemiä käsitöitä ja taidetta. Kai tuo vastaa vähän miesten auton rassailua ja elektroniikan keräämistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kivaa. En ole aloittaja,mutta olen myös koukussa. Inhoan kaupoissa kiertelyä. On ihanaa, kun saa huokeaan hintaan mieluisia tuotteita kotiin postitettuna.
Olen ostanut vähän parempia vaatteita itselleni, teinille ja miehelle, ja muutamia juttuja kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä :D kai se sama jos syö jotain hyvää ruokaa... ja sitten se kun saa odottaa pakettia kun ois joulu. Ja sit saa kauniin vaatteetn lopulta!
Kun ei miehet ostele lahjoja, niin niitä voi ostaa itse. Hehe.
Eikös vinted ole vain mustille. Ainakin mainoksien perusteella.
Äly hoi, älä jätä !