Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potkikaas mulle tarmoa mennä pesemään ikkunat, kiitos :)

Vierailija
11.10.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valoa tulvii, kun saat ikkunat pestyä.



Munkin pitäis, mutta en jaska.

Vierailija
2/4 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdat vielä vaikka verhotkin samalla. :) Saat samalla hyötyliikuntaa ja hyvän mielen..



mun pitäis kans pestä ikkunat ja siivotakin, mut kun ei millään jaksais eikä huvittais... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa sateisessa harmaudessa edes erota onko ikkunat likaiset.

Kärpäsenpaskatkin muistuttaa kivasti kesästä, eikä ankeasta tulevasta kaamoksesta.

Vierailija
4/4 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennättää ne kevälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän