Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurt Cobain narkkasi vaimonsa kanssa kun heillä oli pikkuvauva tulossa ja sen syntymän jälkeenkin

Vierailija
03.07.2025 |

Ja tämä mulqqu sitten on "hyvis" ja joku Axl Rose "pahis"?

Aika tekopyhää. Axl oli kilari-hullu, mutta ei halunnut lapsia koska tiesi että ne kärsivät jos vanhempi ei ole kunnossa.

Cobain ei välittänyt paskaakaan, vaan tuuttasi ainetta suoneen Courtneyn kanssa.

 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurt Kobain oli erittäin, erittäin vasemmistolainen. Aikansa prototyyppi-Woke kantsantokannoiltaan melkein ja poti samoja MT-ongelmia. Nirvana on hyvä musiikkitaideyhtye, omistan suurimman osan sen levyistä että ei siin.

Nirvana julkaisi kolme studiolevyä. Joten koska omistat suurimman osan niistä niin sinulla on niitä kaksi.

Vierailija
22/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain haastattelussa syytti isäpuoltaan hyväksikäytöstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva rokkihemmo on mikään pyhimys. Rockin idea on vastustaa systeemiä ja konservatiivisia arvoja

Väärin. Tuo on hiphopin ja räpin "sanoma".

Vierailija
24/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axl uhkasi piestä Kurt Cobainin jos lapsi olisi syntynyt vammaisena vanhempien huumeidenkäytön vuoksi. Onneksi ei tarvinnut tehdä sitä. Tälle naureskeltiin ylimieliseen tyyliin, mutta tottahan se Axl puhui. Ihan käsittämätöntä touhua. Suomessa olisi otettu huostaan tuollaisen nistipariskunnan lapsi jo synnärillä.

Mutta nykyään Suomessa tämäkin normaali elämää, eikä nistien lapset lähde huostaan sitten millään esimerkiksi Milo-pojan surullinen tarina...

Joo. On "hauskaa" miten Suomen lastensuojelu käyttää välillä todella ylimitoitettua "voimaa" mutta sitten joskus vakavissa tapauksissa taas hyssyttelee ja silittelee ongelmavanhempien päitä.

Vierailija
25/27 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl Rose on sentään kunnon äijä, Kurt säälittävä pikkupoika.

Vierailija
26/27 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt tätä Cobainin ylistystä. Kuulemma naureskeli "pöhöttyneille" bändeille - ja samaan aikaan vaati itse esim Ruisrockissa tietynlaisen limusiinin, omat lääkärit huumeita kirjoittamaan, sekä antoivat potkut kuskille, koska tällä oli väärän värinen paita. Hehän olivat itse ihan samanlaisia. Ja samat aineet maistui kuin kasarin rokuille.

Kyseisen Ruisrockin järkkäri sanoi myöhemmin että Nirvana oli diivamaisin bändi mitä oli vastaan koskaan tullutkaan.

Toisaalta Dave Grohlista ja Krist Novoselicista en ole koskaan kuullut keneltäkään, että olisivat hankalia tai diivoja. Miten ne sitten Ruisrockissa sitä olivat? Vai oliko se hankala sittenkin Courtney Love?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt tätä Cobainin ylistystä. Kuulemma naureskeli "pöhöttyneille" bändeille - ja samaan aikaan vaati itse esim Ruisrockissa tietynlaisen limusiinin, omat lääkärit huumeita kirjoittamaan, sekä antoivat potkut kuskille, koska tällä oli väärän värinen paita. Hehän olivat itse ihan samanlaisia. Ja samat aineet maistui kuin kasarin rokuille.

Kyse oli rahasta ja sen palvonnasta 

Joo toki olivat narkkeja 


Kurt oli todella kurjista oloista kotoisin


Toki monet muutkin bändit myös 


Kun USAssa ollaan köyhiä niin ollaan köyhiä todella 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi